Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Mijn vader heeft interesse in de nieuwe sportage, dus ik heb via mijn dealer alvast geregeld dat zodra ze de demo hebben hij erin kan gaan rijden.

Ben ook erg benieuwd naar het rijgedrag! Bedoel je de officiele demo? Want in die roadshow dingen kan je natuurlijk niet rijden (dat wil je ook niet..)

• Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst (aangepast)
Dat zijn verkooppraatjes, levertijd met panoramadak is medio augustus.

Hmm ik schrok al :P een half jaar levertijd..

Dus met dak is augustus, weet je ook de levertijd zonder dak?? of maakt dit geen verschil..?

aangepast door Rick
Geplaatst
Klopt het dat de automaat geen handrem (handle) heeft. Handrem is dan dus de P van de automaat?

Mogelijk dezelfde parkeerrem als de Sorento: klein pedaal dat je in moet trappen

Geplaatst

Aha net als bij veel Amerikanen en MB. Met handschakelen lijkt me zo'n voetpedaal zonder meer een ramp. Met een automaat heb ik er ook weleens mee geworsteld in San Francisco, maar daar zijn ook enorm steile straten (tot > 30%). Je komt dan een voet te kort als je wil helling trekken.

Geplaatst

De nieuwe Sportage heeft sowieso Hill Assist waardoor het wegrijden op de giga heuvels in Nederland makkelijker dient te gaan.

Is er iemand die het gedurfd heeft foto's te maken van de demomodellen of zijn ze zo "lelijk" dat ze het niet durven?

Geplaatst (aangepast)

Dat is waarschijnlijk het instapmodel de X-tra die heeft geen chrome delen op de auto en heeft ook die oranje deurpanelen en ziet er inderdaad wat minder uit dan die ander roadshow modellen .

Het viel mij op dat de roadshow modellen op punten toch afwijken van de modellen die je kunt bestellen ,zo wilde ik graag de bruine leren bekleding die in de Sand-track kleurig model zat die afgelopen weekend in de roadshow bij de dealer in Purmerend stond maar...die is niet te leveren ,de leren bekleding die in de X-clusive modellen zit is alleen in het zwart en grijs te leveren ...jammer die kleur stond er erg mooi in .

aangepast door zwafra
Geplaatst
Bedoel je interieur plastic? Dat is in de officiele sportage beter, in pre-production is het altijd meer plastic :). En die matte grille komt alleen op de basis uitvoeringen de rest hebben gewoon chrome :).

Dat is het zeker. Ik heb een oranje Exclusive gezien en die zag er echt 10 keer beter uit dan het model hier op de foto's!

Geplaatst

Eigenlijk niet zo slim die roadshow. Om mensen warm te maken moet je het toch van de beste kant laten zien.

Vwb leer: ik dacht ergens gelezen te hebben zwart en bruin. Je kunt altijd nog after-market leer doen, dan kun je kiezen wat je maar wil. Maar bij de duurste trim zit al leer. Een beetje kostbaar om dat dan weer te laten vervangen.

Geplaatst (aangepast)

Wat is die bruine bekleding dan? Half-leer..?

Dat is dan wel heel raar als het bruine volledig leer zou zijn en het dan in de demo wel kan maar in de uiteindelijke versie kan het niet meer.......

aangepast door Rick
Geplaatst (aangepast)

De Sportagemodellen van de roadshow kwamen exclusief en alleen voor de Nederlandse markt, rechtstreeks vanuit Gen

aangepast door Smart
Geplaatst

Lekker slim. Je kunt dan wel offertes willen maken, maar als je iemand afschrikt dan komt ie misschien wel helemaal niet meer terug en koopt een IX35 bijvoorbeeld.

Dan kun je beter even wachten totdat je echte auto's kunt tonen, waarmee dan ook gereden kan worden.

Ik ga in ieder geval maar niet meer naar de dealer eind mei. Dan wacht ik liever een maandje of 2 om een echte indruk van de auto te krijgen.

Geplaatst
Wat maakt het voor kia of de fabriek nu uit of ze zwart of bruin leer gebruiken.. ze hebben het bruine al gebruikt en in korea kun je ook gewoon het bruine kiezen, zie bijlage.

De modellen zouden volgense de europese specs zijn, ik geloof dat Nederland daar nog steeds onder valt...

Fout, het is nou eenmaal zwart of grijs

Edit: je laat een koreaanse folder zien.. ik weet niet wat dat met europees te maken heeft :-P

Geplaatst

Er is nu eenmaal ergens iemand (importeur?) die bepaalt wat ie denkt goed te gaan verkopen. Als daar gedacht wordt dat bruin leer niet besteld worden dan komt het niet in het programma.

Ben ik het ook niet mee eens maar zal me er toch bij neer moeten leggen en kiezen uit het aanbod of een andere auto kopen.

En volgens mij is dat bruin leer juist in. Steeds vaker op foto's gezien. Heel wat mooier als die oranje deurpanelen. Kan me niet voorstellen dat daar iemand voor gaat :mrgreen:

Geplaatst (aangepast)
Er is nu eenmaal ergens iemand (importeur?) die bepaalt wat ie denkt goed te gaan verkopen. Als daar gedacht wordt dat bruin leer niet besteld worden dan komt het niet in het programma.

Ben ik het ook niet mee eens maar zal me er toch bij neer moeten leggen en kiezen uit het aanbod of een andere auto kopen.

En volgens mij is dat bruin leer juist in. Steeds vaker op foto's gezien. Heel wat mooier als die oranje deurpanelen. Kan me niet voorstellen dat daar iemand voor gaat :mrgreen:

Precies, bruin is steeds vaker, de oude sportage heeft ook zo'n soort kleur. (de nieuwe hyundia heeft het ook)

Ze gaan natuurlijk later weer aan actie houden met bruin leer in de aanbod. Net zoals nu het orange-pack krijg je dan het "bruin-pakket"

Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de sportage te combineren is met de buiten kleur. blijkbaar alleen voor de orange dus.

Edit: Iemand hier op het forum heeft geschreven dat er meerdere interieur kleuren kwamen.. maar ik kan het niet meer terug vinden....

Edit: Dit bedoelde ik. bericht van bigwade in New Sportage Roadshow (nr 40)

"Instap, zit en dash ok

aangepast door Rick
Geplaatst

Er zijn bij mijn weten twee Roadshow modellen in omloop, die beide in Geneve hebben gestaan. de taupe (grijsbruin) metallic met bruin leer en de 'kale' zilvergrijze. Die laatste heeft oranje deurpanelen, maar dat klopt niet met de bijpassende uitvoering. Je kunt alleen het orange pack bestellen op de X-ecutive met plus pack. Bestel je het plus pack dan krijg je in eerste instantie half stof-half leer, maar kies je (zonder meerprijs) voor het orange pack, dan 'ruil' je je half leer in voor het oranjee interieur. Niet alleen de deurpanelen zijn dan oranje, maar ook de stiknaden in de volledig stoffen bekleding. Bovendien is de hemel ook in antracietkleurige stof uitgevoerd.

en ja, ik vind het prachtig en heb een witte besteld met dat orange pack! Dus ze bestaan wel!

Geplaatst
Er zijn bij mijn weten twee Roadshow modellen in omloop, die beide in Geneve hebben gestaan. de taupe (grijsbruin) metallic met bruin leer en de 'kale' zilvergrijze. Die laatste heeft oranje deurpanelen, maar dat klopt niet met de bijpassende uitvoering. Je kunt alleen het orange pack bestellen op de X-ecutive met plus pack. Bestel je het plus pack dan krijg je in eerste instantie half stof-half leer, maar kies je (zonder meerprijs) voor het orange pack, dan 'ruil' je je half leer in voor het oranjee interieur. Niet alleen de deurpanelen zijn dan oranje, maar ook de stiknaden in de volledig stoffen bekleding. Bovendien is de hemel ook in antracietkleurige stof uitgevoerd.

en ja, ik vind het prachtig en heb een witte besteld met dat orange pack! Dus ze bestaan wel!

Met die witte zal Bigwade erg blij zijn :mrgreen:

Het wordt hoe langer hoe mooier in Nederland....LOL

Geplaatst

wie weet hoe de (16 en) 17 inch velgen er uit gaan zien? Overal zie je de 18 inch velgen in zwart/gepolijst, die alleen op de duurste uitvoering wordt geleverd.

Eerder in dit Forum zag ik een plaatje van 16+17+18 inch bij elkaar. De 16 en 17 inch velgen hebben een heel ander design dan de prachtige 18 inch velgen, op de foto waren de 16 en 17 inch in 5 spaaks zilverkleur uitgevoerd. Wie weet of deze serie de definitieve Europese uitvoering wordt?

Geplaatst
Met die witte zal Bigwade erg blij zijn :mrgreen:

Het wordt hoe langer hoe mooier in Nederland....LOL

HAHA , dat dacht ik al, maar ik zag eerder dat ie eerlijk toegaf dat ie in 't wit toch ook niet verkeerd was... Goeie ontwikkeling BW!

Geplaatst
HAHA , dat dacht ik al, maar ik zag eerder dat ie eerlijk toegaf dat ie in 't wit toch ook niet verkeerd was... Goeie ontwikkeling BW!

ja hij vindt de nieuwe sportage zo mooi dat hij zelfs in de grondverf mooi is :oops:

Geplaatst

BW is sinds kort hiervoor in therapie. Hij betaalt de therapeut wel zwart, dat dan weer wel.......;)

Geplaatst
BW is sinds kort hiervoor in therapie. Hij betaalt de therapeut wel zwart, dat dan weer wel.......;)

16.00......U had de Cup-a-Soup nog niet binnen begrijp ik.......

Ben nu zover dat een nieuwe Sportage in het wit getolereerd wordt mits er vuil op zit en een ProCeed in het brandschoon-wit mits in kei glans met kekke zwarte velgen en andere accenten..

De rest (ook alle andere merken) valt echt HELEMAAL in de categorie (fout)zzp/witgoed/klusbus en GRONDVERF......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...