PowerAutoBoot Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 Gefeliciteerd met je Sportage en Mooie Sidesteps! Heb je deze door de dealer laten monteren of is dat niet mogelijk? Zo niet, waar dan en hoe veel kostte het? Dank je wel, Mijn dealer gaat ze ook leveren,deze komen bij http://www.maxcaraccessoires.com/index.html van daan 350 euro incl Quote
bigwade Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 Prachtvol ! Die 17" zijn net leuk, 18" vind ik zelf wat richting karrewielen gaan. Het belangrijkste is natuurlijk dat Mammaloe tevreden is. Maar eh, is tie nou niet wat LUI die auto HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Quote
KiaZeker Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 powerboot denkt: bij een dikke zwarte auto horen dikke zwarte letters Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 powerboot denkt: bij een dikke zwarte auto horen dikke zwarte letters Goed he? Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 Prachtvol !Die 17" zijn net leuk, 18" vind ik zelf wat richting karrewielen gaan. Het belangrijkste is natuurlijk dat Mammaloe tevreden is. Maar eh, is tie nou niet wat LUI die auto HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Je wil het niet geloven maar Mammalou zit nog in de auto Quote
Peterrrrr Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 Mooie wagen hoor ! Ik stond ook versteld van het verbruik, ik rij zelf op 18" ! Vind persoonlijk de 18" van de X-clusive erg mooi, maar dit staat zeker niet verkeerd ! @ Bigwade: Heb nog een First edition staan in het wit, niks voor jou ? Quote
KiaZeker Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 @Peterrrrr: vertel eens. Als je 18"op je xecutive wil moet je dan die € 1699 excl montage die vermeld staat op de website onder accessoires betalen en krijg je je auto afgeleverd met 4 17" wielen in de kofferbak of zijn er beter mogelijkheden? Quote
Smart Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 NICE CAR! De 17 inch velgen staan echt perfect onder de auto. Een goede combinatie. En ik kan het weten, ben nl. altijd bezig met sportvelgen....tis een tic van mij!! Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 he powerbootDe auto ziet er super uit, en de velgen passen er heel mooi bij. Zwart staat hem goed Veel rijplezier!! Dank je wel Venga,ben blij met de ruil Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Mooie wagen hoor ! Ik stond ook versteld van het verbruik, ik rij zelf op 18" !Vind persoonlijk de 18" van de X-clusive erg mooi, maar dit staat zeker niet verkeerd ! @ Bigwade: Heb nog een First edition staan in het wit, niks voor jou ? Dank je wel Peterrrrr Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 NICE CAR! De 17 inch velgen staan echt perfect onder de auto. Een goede combinatie. En ik kan het weten, ben nl. altijd bezig met sportvelgen....tis een tic van mij!! Bedankt Smart, wat gek dat er nog meer mensen met zo`n tic zijn? Nou Smart die heb ik ook , maar uit de ervaring met de Soul (225-45-18 inch) die stuiterde ben ik blij dat ik deze heb laten zitten en de totale grote is toch wel mooi en veel meer confoor Quote
KiaZeker Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Dikkere banden kan meer comfort geven maar plattere banden geven op hun beurt beter stuurgedrag. En 18" 225/45 is weer een stuk platter dan de 225/55 van de Sportage dus dat kun je niet 1 op 1 vergelijken. Bovendien wordt comfort niet alleen door de banden bepaald maar zijn vering en schokdemping zeer bepalend. Voor de rest is het een kwestie van niet te betwisten smaak. En financien niet te vergeten want als het voor mij een Sportage wordt dan ga ik dus geen € 2000 bijbetalen voor 18" velgen. Quote
Kia72 Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Ik ben net even bij de Kia dealer in mijn dorp geweest en hij kon me niet vertellen hoe het zit met de diesels. Ik moet dieselen van de baas en wil graag een proefrit maken. Maar hij wist niet eens of de diesels al op de productieplanning stonden. Weet iemand er iets meer van? Quote
KiaZeker Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 In de UK verkopen ze alleen de diesel dus die zal al best volop in productie zijn. Quote
Gast Jantje Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Ik had nog niet gereageerd maar echt een pracht auto om te zien! Quote
Kia72 Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 In de UK verkopen ze alleen de diesel dus die zal al best volop in productie zijn. Is er op het forum al iemand die voor de diesel gaat of hem zelfs al heeft gereden of besteld? Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Dikkere banden kan meer comfort geven maar plattere banden geven op hun beurt beter stuurgedrag.En 18" 225/45 is weer een stuk platter dan de 225/55 van de Sportage dus dat kun je niet 1 op 1 vergelijken. Bovendien wordt comfort niet alleen door de banden bepaald maar zijn vering en schokdemping zeer bepalend. Voor de rest is het een kwestie van niet te betwisten smaak. En financien niet te vergeten want als het voor mij een Sportage wordt dan ga ik dus geen Quote
Xling Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 en wat betreft de luiemoter ik weet niet wat voor kl..............zijn maar geloof mij maar hij zoeft geweldig en dan te weten dat dat steeds beter word. Ziet er geweldig uit, gefeliciteerd en erg veel plezier er mee. Wat betreft motor prestaties; gelukkig ben je tevreden maar dat is maar net wat je verwacht en gewend bent. Ik rij nu een Altea 1.2 ltr TSI en dat ding accelereert beter als de Sportage. Ik ben nog steeds van mening dat hij wat meer pit mocht hebben zeker gezien de uitstraling van de auto en toch het redelijke gewicht. En het verbruik? Who care's. Maar nogmaals, gave bak en zeker die sidebars zien re gelikt uit. PS. Heb zelf een Sand Track besteld en kan niet wachten Quote
Peterrrrr Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 @ Ksprtg: Ligt aan je dealer.... wij willen de 17" best inruilen tegen 18" Quote
KiaZeker Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Dank, dat is goed nieuws. Zal tzt aan jullie denken. Quote
Smart Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 Dikkere banden kan meer comfort geven maar plattere banden geven op hun beurt beter stuurgedrag.En 18" 225/45 is weer een stuk platter dan de 225/55 van de Sportage dus dat kun je niet 1 op 1 vergelijken. Bovendien wordt comfort niet alleen door de banden bepaald maar zijn vering en schokdemping zeer bepalend. Voor de rest is het een kwestie van niet te betwisten smaak. En financien niet te vergeten want als het voor mij een Sportage wordt dan ga ik dus geen Quote
Gast Jantje Geplaatst 31 Juli, 2010 Geplaatst 31 Juli, 2010 daar heb je voor een groot deel gelijk in Smart. Hoe hoger de band is, hoe meer vering er ook in de band zit. Sommige mensen gaan rijden op bijvoorbeeld 215/30/18.. dan heb je gewoon simpelweg geen vering meer in de banden en dat rijdt voor de meeste mensen niet prettig. Quote
KiaZeker Geplaatst 1 Augustus, 2010 Geplaatst 1 Augustus, 2010 Mensen die zo exteem gaan doen er ook nog meestal een verlagingssetje bij. Dan zit je op een nieuw geasfalteerde snelweg nog te stuiteren . Quote
Alex VB Geplaatst 1 Augustus, 2010 Geplaatst 1 Augustus, 2010 Zo te zien is Nederland weer eens de eerste met het verkopen van een nieuw model. 4 augustus is Duitsland aan de beurt en de rest van Europa pas op 1 september volgens het roddelcircuit.. Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 1 Augustus, 2010 Geplaatst 1 Augustus, 2010 Nou weer een hoop + punten nogmaals rijdt grandioos,heb 580 KM gereden met een vol afgetankte tank gereden stad en snelweg , snelheid 80 km 100 km 120 km soms even harder beetje spelen en wat had hij gebruikt 42 liter dus 1 op 13,809 moet zegen dat haalde mijn soul niet.de banden zijn lekker stil dus ik ben helemaal blij. Mammaloe ook dik tevreden,ze had 1 min puntje?er moest benzine in.glapie nog wat kiekkjes Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.