Micle Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Pppffffff wat een nare gebeurtenis nou en dan ook nog net voor de kerst ook. Heel veel serkte en betreft jou dealer, daar had ik al zon vermoeden van. Ga 3 jan mijn auto daar ophalen en was zeer tevrede over de verkoop. Jammer dat deze dealer niet in mijn regio zit. Quote
mandilip Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Pppffffff wat een nare gebeurtenis nou en dan ook nog net voor de kerst ook. Heel veel serkte en betreft jou dealer, daar had ik al zon vermoeden van. Ga 3 jan mijn auto daar ophalen en was zeer tevrede over de verkoop. Jammer dat deze dealer niet in mijn regio zit. Heb je goed aan gedaan Echt top service daar. Er staat al een vervangende auto klaar. Quote
Micle Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Fijn om te horen mandilip, zal ze de groeten van je doen Quote
KiaVenga12 Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Daar duurde het ook al super lang voor de modificatie.. . En WAT was die modificatie dan? Quote
bigwade Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 http://www.doorstappers.com/forum/showthread.php?tid=12 ?? Quote
mandilip Geplaatst 21 December, 2010 Geplaatst 21 December, 2010 Het bleek de fan voor de radiator te zijn geweest. De kachel zuigt warme lucht aan dus vandaar dat de rook in de kabine terecht is gekomen. Reparatie is inmiddels uitgevoerd en de dealer zorgt dat de stank in de kabine wordt opgelost. @Micle Zoals je ziet/leest... een uitstekende dealer!! Quote
Micle Geplaatst 21 December, 2010 Geplaatst 21 December, 2010 Fijn dat je met mij meeleeft Remco, maar je bedoelt vast en zeker Mandilip. Ik heb geen stukken gehad, buiten redelijk veel roest. Daarom ook ingerolen voor de Kia hahaha. Wat fijn voor je mandilip dat het reuze mee valt. Ben erg blij van jou te horen dat het een goede dealer is, alleen gezien het voor mij ruim 100km enkel is zal ik er niet veel meer komen. hooguit voor een nieuwe kia mocht deze mij goed bevallen. Quote
antonief Geplaatst 21 December, 2010 Geplaatst 21 December, 2010 Bij mij doet zich het verschijnsel voor dat ik de deuren niet altijd op slot krijg, na een paar keer op openen te klikken kan ik ze weer op slot doen. Volgens mij is die Venga ontworpen om in een warm land te rijden. Quote
Gast Venga 2010 Geplaatst 23 December, 2010 Geplaatst 23 December, 2010 (aangepast) Ook ik heb dit probleem al een aantal weken. Bij stil staan gaan de deuren van slot. En tijdens het rijden gaan ze weer op slot. Heel irritant in files. Ook vorige week toen het even boven de 3 graden was ging de start en stop weer werken. Althans de motor ging uit. Maar helaas toen ik op de koppeling drukte ging de motor niet meer aan. Moest de sleutel in het contact omdraaien eer de motor weer startte. Het blijft iedere keer weer spannend met de (nog steeds leen) Kia 23 December, 2010 aangepast door Venga 2010 Quote
lucsandy Geplaatst 24 December, 2010 Geplaatst 24 December, 2010 hey chrones is het probleem met de kofferbakplank opgelost? bij mij stort deze niet meer naar beneden als je er wat gewicht op zet groeten Luc Quote
mandilip Geplaatst 26 December, 2010 Geplaatst 26 December, 2010 Fijn dat je met mij meeleeft Remco, maar je bedoelt vast en zeker Mandilip. Ik heb geen stukken gehad, buiten redelijk veel roest. Daarom ook ingerolen voor de Kia hahaha. Wat fijn voor je mandilip dat het reuze mee valt. Ben erg blij van jou te horen dat het een goede dealer is, alleen gezien het voor mij ruim 100km enkel is zal ik er niet veel meer komen. hooguit voor een nieuwe kia mocht deze mij goed bevallen. Wel Micle, Met een beetje mazzel 1 keer per jaar onderhoud. Dat is te overzien. Echt... deze dealer heeft de auto volledig laten reinigen... hij ruikt nu ook weer als nieuw. Doe Wolters zeker mijn groeten. Zulke kwaliteit krijg je vandaag de dag toch haast nergens meer!! Quote
Micle Geplaatst 26 December, 2010 Geplaatst 26 December, 2010 maandag over een week ga ik hem halen en dan zal ik het tegen Marcel zeggen Quote
Jantje.2 Geplaatst 28 December, 2010 Geplaatst 28 December, 2010 Algemene oplossingen kia venga:?: paar liter benzine en een aansteker Quote
Harrykiavenga Geplaatst 28 December, 2010 Geplaatst 28 December, 2010 Chrones, Wat houd de achterbakplank modificatie in. Krijg je een plank van een ander materiaal of extra versteviging onder de plank? Harry Quote
Harrykiavenga Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 heren, Wat is er nu uiteindelijk aan gedaan. Is de plank verstevigd. Is de plek waar de plank op komt te liggen verbreed? Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 Dus de oplossing met een paar liter benzine en een aansteker kan worden ingetrokken? Quote
Venga OK Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 Ja je moet er inderdaad echt om vragen! Gebruik de tussenstand niet tot nauwelijks. Plank ligt altijd onderin. Ga er daarom ook maar geen andere zijkantjes in laten zetten. Mijn ervaring tot nu toe met de KIA monteurs is dat ze het een maken en iets anders beschadigen / stukmaken of niet goed terug plaatsen... Hoe minder er aan de auto wordt gesleuteld deste beter! Greot, Peter Quote
Venga OK Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 Venga1 en Chrones, Dank voor jullie betogen. Maar... bij nieuwe venga's worden de zijpanelen er in de fabriek in gezet en niet in door de monteurs van de dealers... Tor nu toe is er niet een keer iets aan mijn auto gedaan waarbij er niet iets anders stuk gegaan is of niet goed teruggeplaatst... Heb zelf laatst de achter spatlapjes gemonteerd omdat de monteur bij KIA de voorste spatlapjes niet goed gemonteerd hadden... 3 schoeven per kant... hoe moeilijk kan het zijn zou je denken! Toch niet goed dus... Nee, hoe minder in de handen van de "vakman" hoe beter. Julie krijgen me niet om! Groet, Peter Quote
bigwade Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 Mijn ervaring tot nu toe met de KIA monteurs is dat ze het een maken en iets anders beschadigen / stukmaken of niet goed terug plaatsen... Hoe minder er aan de auto wordt gesleuteld deste beter! Dat is niet alleen met KIA monteurs......maar ik ben het helemaal met je eens. Ervaringen genoeg gehad. Quote
Jantje.2 Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 Beetje nutteloze discussie dat, ook bij automonteurs kan er wat fout gaan, blijven ook gewoon mensen he.. Dokters maken ook fouten, ICT'ers ook, Bankiers al helemaal Quote
Venga OK Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 Beetje nutteloze discussie dat, ook bij automonteurs kan er wat fout gaan, blijven ook gewoon mensen he..Dokters maken ook fouten, ICT'ers ook, Bankiers al helemaal Foutjes zijn menselijk. Maar niet elke keer Jantje.... Terug graag naar het top Quote
kosmonout Geplaatst 2 Januari, 2011 Geplaatst 2 Januari, 2011 Hoe zien die nieuwe of oude zijkantjes eruit? Heeft iemand hier toevallg een foto van gemaakt? Quote
tonisaez Geplaatst 2 Januari, 2011 Geplaatst 2 Januari, 2011 ja dat is een goeie! ik ben benieuwt hoe ze er uit zien. En hoe je de zijpanelen er uit haalt zonder halve auto uit elkaar schroeven..... Mischien hier in Polen krijg ik ze helemaal niet. Quote
bigwade Geplaatst 5 Januari, 2011 Geplaatst 5 Januari, 2011 Een nieuwe ? Zonder koelvloeistof ?........ Gaat lekker zo met die Venga's.... Quote
majomo Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 betse verkuil, Is het probleem met de rammelende voorterein inmiddels opgelost? groetjes majomo Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.