Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

levertijd sportage 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja ja geduld word zwaar op de proef gesteld bij Kia:

Heb gisteren mail ontvangen van kia nl

Hierbij willen wij graag reageren op uw bericht van heden, 13 april.

Op dit moment heeft de fabrikant veel moeite om de grote vraag naar de Kia Sportage voor te werken. In andere woorden, de vraag overstijgt de productiecapaciteit. De te verwachten levertermijn voor een Sportage zoals door u omschreven, bedraagt momenteel al gauw 6 maanden.

De Kia-dealer bij u in de buurt kan u uiteraard verder informeren over levertijden, maar 6 maanden is op dit moment de termijn om zeker rekening mee te houden.

Wij hopen u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet / Kind regards / 안부 인사,

Kia Motors Nederland B.V.

post-3769-0-60969800-1302798887_thumb.jpg

Geplaatst

Welkom hier ..

Japan ?

Ja dat zijn speciale uitvoeringen die hebben lichtgevende lak en wat oppervlakkige transportschade. Ken je die nog niet dan BW? :D

Geplaatst

Welkom hier ..

Japan ?

In japan staat de enige fabriek ter wereld die Xirallic produceert. Dat is een bestandsdeel die sommige autofabrikanten (volgens mij niet Kia) aan de lag toevoegen om een speciaal effect te krijgen. Soor pareleffect volgens mij. De fabriek staat in het gebied wat getroffen is. Zwart en rood zijn de kleuren die bij sommige autofabrikanten hierdoor niet besteld kan worden. Lees het hier maar.

Geplaatst

Ik wens iedereen even welterusten toe , ik ga nu slapen want morgen 14 uur mijn sportage halen dan moet ik fit zijn !!!

Wel ja wrijf het er nog maar eens in hoor :D. Ik kan ook wel gaan slapen maar dan wel een winterslaap. Maareh heel veel plezier morgen met je toet toet

Geplaatst

Ik wens iedereen even welterusten toe , ik ga nu slapen want morgen 14 uur mijn sportage halen dan moet ik fit zijn !!!

Stuur met 2 handen vasthouden...........geintje

Veel plezier !

Cruesly ontbijtje ??

O ja, cameraatje mee !!

Geplaatst

Nog een 6-tal minuutjes... waarschijnlijk sta je nu al te watertanden bij de dealer.stuart.gif

We kijken met z'n allen uit naar je eerste bevindingen.

Veel succes en nog eens een dikke proficiat!

Geplaatst

Vandaag auto opgehaald, 31-12 besteld. 1.6 gdi executive plus-pack dark gun. Ik vind het een chique donkergrijze kleur. Wat het eerste opvalt is, dat je, als je de doorschakelindicator aanhoud, je bij 80 km p/u, al in de 6e versnelling zit. Hiermee zal vast de geclaimde zuinigheid behaald worden. Trek ik door in de 4e, wil hij dat ik in de 6e ga rijden. Op zich prima. Verder blij met de aanschaf, keurig afgewerkte auto. Heb wel direct de "Chinese grill" gemonteerd. I.c.m de kleur van de auto maakt dat de voorkant echt af.

Geplaatst

Vandaag auto opgehaald, 31-12 besteld. 1.6 gdi executive plus-pack dark gun. Ik vind het een chique donkergrijze kleur. Wat het eerste opvalt is, dat je, als je de doorschakelindicator aanhoud, je bij 80 km p/u, al in de 6e versnelling zit. Hiermee zal vast de geclaimde zuinigheid behaald worden. Trek ik door in de 4e, wil hij dat ik in de 6e ga rijden. Op zich prima. Verder blij met de aanschaf, keurig afgewerkte auto. Heb wel direct de "Chinese grill" gemonteerd. I.c.m de kleur van de auto maakt dat de voorkant echt af.

Proficiat en veel succes met de nieuwe wagen

Toch even een foto posten met de chinese grill.

Wij hebben ook de darkgun besteld en ook de chinese grill.

Kwestie van zien hoe onze wagen er in de (nabije??????)toekomst er zal uitzien

grtz

Gast Timo0103
Geplaatst

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Eindelijk is ie binnen, jaja, na 7 maanden engelen geduld mag ik morgen bellen wanneer de levering plaats vind.

:sorcerer: :sorcerer: :sorcerer:

Geplaatst

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Eindelijk is ie binnen, jaja, na 7 maanden engelen geduld mag ik morgen bellen wanneer de levering plaats vind.

:sorcerer: :sorcerer: :sorcerer:

TAART.gif

Gast Timo0103
Geplaatst

Was vandaag op de autorai bij Kia.

Men vond 7 maanden voor een 2.0 diesel nog aan de vlotte kant :blink: :blink: :blink:

Kreeg op de autorai mail dat de Kia binnen was gekomen.

Heb met een prettig gevoel op de autorai gelopen.

Gast Timo0103
Geplaatst

Timo en Marjo van harte!

Ik vraag mij af wie nu het record heeft als langst wachtende, nu Timo zijn auto er is.

Ik hoop echt niet dat er iemand langer als 7 maanden moet wachten op zijn aankoop.

Dit gun je werkelijk niemand maar ik ben bang dat ik nog ruim verslagen ga worden.

Geplaatst

Ik hoop echt niet dat er iemand langer als 7 maanden moet wachten op zijn aankoop.

Dit gun je werkelijk niemand maar ik ben bang dat ik nog ruim verslagen ga worden.

KiaMNL krijgt 500 units per maand heb ik vandaag gehoord.

Er worden er "iets" meer verkocht.

6-12mnd kan het zomaar worden.

Geplaatst

TAART.gif

Niet overdrijven met je taart,Bigwade.Er staan negen kaarsjes op en het waren (maar) zeven maanden wachten.Misschien kan de taart nog gebruikt worden voor mensen die nog langer moeten wachten.

Timo,proficiat en zo zie je maar dat je de hoop nooit mag opgeven ;) .

Geplaatst

Niet overdrijven met je taart,Bigwade.Er staan negen kaarsjes op en het waren (maar) zeven maanden wachten.Misschien kan de taart nog gebruikt worden voor mensen die nog langer moeten wachten.

Timo,proficiat en zo zie je maar dat je de hoop nooit mag opgeven ;) .

Huh ?

Geplaatst

vandaag opgehaald !!! wat een super auto en dan dat navigatiesysteem helemaal super en wat een geluidsinstalatie echt heerlijk geluid, met usb stick met heerlijke muziek erop al de eerste 200 km erop zitten en HIJ IS SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

vandaag opgehaald !!! wat een super auto en dan dat navigatiesysteem helemaal super en wat een geluidsinstalatie echt heerlijk geluid, met usb stick met heerlijke muziek erop al de eerste 200 km erop zitten en HIJ IS SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

taart2.jpg

Geplaatst

PROFICIAT :lol:

Ik heb helaas geen taart voor je maar wel mijn gelukwensen.

Hoop dat je zo enthousiast zult blijven en dat ik even enthousiast zal zijn over een week (en ook zo'n heerlijke taart van BW krijg).

:lol:

Geplaatst

Volgens mij bevalt hij super :lol:

Ik krijg honger van zo'n gedetailleerde taart foto :( Je hebt ook wel een SUPER lekkere uitgezocht, BW.

Geplaatst

Zo vreemd misschien ook weer niet: Andere motor, andere kleur, andere uitvoering en wellicht ook nog ander land (nergens te zien of je B of NL bent). Dat alles kan allemaal verschil geven vrees ik.

Wat wel van belang is wat de dealer voor afleverindicatie heeft gegeven bij de bestelling ?

Gebeld met de dealer.

Dealer belde met Kia. Levering wordt zeker mei...

Als oorzaak wordt de situatie in Japan opgegeven. Levering van onderdelen heeft vertraging.

Geplaatst

Morgen zou de grote dag zijn, vandaag zouden we gebeld worden met de gegevens voor de verzekering enzo, snipperdag genomen voor morgen, we staan al 2,5 week op de kalender dat we morgenochtend de auto komen halen. Ik heb zelf maar even gebeld, hij staat helemaal klaar, zegt de verkoper, alleen zijn ze de kentekens nog even vergeten te bestellen........ :blink:

DUS, maar wij komen morgen die auto halen, en ze regelen maar even wat,morgen avond moet ie hier voor de deur staan, al geloof ik het nog niet helemaal..

Wordt vervolgd...

wachten op de sportage 1.6 executive plus vanaf half januari, ondertussen staat ie al bijna een maand bij de dealer...

Geplaatst

Morgen zou de grote dag zijn, vandaag zouden we gebeld worden met de gegevens voor de verzekering enzo, snipperdag genomen voor morgen, we staan al 2,5 week op de kalender dat we morgenochtend de auto komen halen. Ik heb zelf maar even gebeld, hij staat helemaal klaar, zegt de verkoper, alleen zijn ze de kentekens nog even vergeten te bestellen........ :blink:

DUS, maar wij komen morgen die auto halen, en ze regelen maar even wat,morgen avond moet ie hier voor de deur staan, al geloof ik het nog niet helemaal..

Wordt vervolgd...

wachten op de sportage 1.6 executive plus vanaf half januari, ondertussen staat ie al bijna een maand bij de dealer...

Sommige dealers zouden verboden moeten worden :D

Geplaatst

hij staat helemaal klaar, zegt de verkoper, alleen zijn ze de kentekens nog even vergeten te bestellen........ :blink:

LOGISCH... hij staat er dan ook nog maar een maand... death.gif Om je kas van op te vreten.

Hopelijk verloopt het onderhoud van de wagen wat vlotter.

Veel succes met je bolide!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...