Kia 910 Geplaatst 18 April, 2011 Geplaatst 18 April, 2011 Fijn om te zien dat ook de panoramadak varianten (Kia 910) kennelijk wat sneller uitgeleverd gaan worden. Dat had ik nog niet eerder gelezen. Geeft mij ook een beetje moed. Beetje. @Sliams: wat is DGM? @Opa: ben je de auto al wezen bekijken? Wanneer ga je hem ophalen? Zelf natuurlijk nog niks gehoord <zuchterdezucht> Hoi Elmerblues. Ook de Sportage van mijn collega heeft een Panoramadak dus laten we hopen dat de Sportage qua afleveren niet meer op blijft hangen. Succes Quote
elmerblues Geplaatst 18 April, 2011 Geplaatst 18 April, 2011 Dank jullie voor alle bemoedigende woorden zeker de panoramadak opmerkingen geven mij weer een steuntje in de rug. Gisteren trouwens net nog weer de tank volgegooid van onze huidige auto, da's goed voor 1000km, laten we gezien de huidige positieve levertermijnen hopen dat het de laatste tankbeurt is met deze auto. @sliams: aha...mooie kleur eh @Opa: koppel zeker de eerste indrukken terug. Het valt mij op dat een hoop mensen hier hun levertijd uitzitten en, als ze de auto eenmaal hebben, niets meer op het forum laten horen (en zien) Maar dat komt met jou wel goed Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 18 April, 2011 Geplaatst 18 April, 2011 Woensdag 27 april kan ik hem ophalen, pffff eindelijk. :D Quote
Opa Geplaatst 18 April, 2011 Geplaatst 18 April, 2011 Woensdag 27 april kan ik hem ophalen, pffff eindelijk. :D Van harte Timo. Je hebt lang genoeg gewacht. Je gaat net over de 7 maanden heen geloof ik. Is dit een record ? Quote
kristof Geplaatst 18 April, 2011 Geplaatst 18 April, 2011 Woensdag 27 april kan ik hem ophalen, pffff eindelijk. :D 7 maand? Wat heb je dan bestelt misschien? Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 18 April, 2011 Geplaatst 18 April, 2011 7 maand? Wat heb je dan bestelt misschien? Een sportage ingelegd met bladgoud, diamanten wielen. Dashboard van speciaal walnotenhout uit de bossen in Thailand. Panoramadak die doorloopt onder de auto en ga zo maar door............. O nee, dat was in een foute droom, Gewoon een witte 2.0 crdi executive plus pakket, ofwel niks bijzonders. Quote
Ingridve Geplaatst 18 April, 2011 Geplaatst 18 April, 2011 Oh oh deze dus, de teller staat op 3 maanden. Hallo , wij hebben op 16 januari besteld bij Lumens in Neerpelt (Belgie) wij zouden 3 max 4 maanden moeten wachten ,zijn zaterdag eens gaan horen hoe het zat en ,.... ze kunnen het nog niet vertellen ,dus we wachten en wachten en wachten zoals er zovelen wachten wij hebben een Sportage benzine 16 fusion dark gun met zwarte lederen zetels ,zwart interieur en trekhaak besteld. groetjes Quote
Opa Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Een sportage ingelegd met bladgoud, diamanten wielen. Dashboard van speciaal walnotenhout uit de bossen in Thailand. Panoramadak die doorloopt onder de auto en ga zo maar door............. O nee, dat was in een foute droom, Gewoon een witte 2.0 crdi executive plus pakket, ofwel niks bijzonders. Timo, Wij hebben beiden dezelfde Sportage besteld, alleen heeft de mijne AWD. Het verschil in aflevering is frappant: bij mij nog geen 3 maanden (wat gezien de ervaringen op dit Forum uitzonderlijk snel is) en de jouwe meer dan 7 maanden (wat weer extreem traag is). Zou hier een rol bij kunnen spelen dat ik bij een reguliere KIA dealer heb besteld en jij via internet bij nieuweautokopen.nl ? Dan lijkt dit lijkt geen reclame voor aankoop van een auto via het internet ? PS: ik heb indertijd ook gekeken bij nieuweKIAkopen.nl maar daar gaven ze minder dan de helft van de inruilwaarde die de dealer kon bieden en slechts 5% korting (waar een dealer zonder inruil m.i. ook geen moeite mee zou hebben). Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Timo, Wij hebben beiden dezelfde Sportage besteld, alleen heeft de mijne AWD. Het verschil in aflevering is frappant: bij mij nog geen 3 maanden (wat gezien de ervaringen op dit Forum uitzonderlijk snel is) en de jouwe meer dan 7 maanden (wat weer extreem traag is). Zou hier een rol bij kunnen spelen dat ik bij een reguliere KIA dealer heb besteld en jij via internet bij nieuweautokopen.nl ? Dan lijkt dit lijkt geen reclame voor aankoop van een auto via het internet ? PS: ik heb indertijd ook gekeken bij nieuweKIAkopen.nl maar daar gaven ze minder dan de helft van de inruilwaarde die de dealer kon bieden en slechts 5% korting (waar een dealer zonder inruil m.i. ook geen moeite mee zou hebben). Nee dat maakt niets uit, nieuweautokopen.nl is namelijk ook afhankelijk van de dealers. De auto wordt gewoon bij de dealer besteld en zij halen hem op. De dealer is gewoon een doorgeefluik en nieuweautokopen.nl een online verkoopkantoor. Quote
janm Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Hallo beste Kia Sportage vrienden, Ben zelf in blijde verwachting van een op 18 nov. vorig jaar in NL bestelde Kia Sportage 2.0 crdi, exclusive met panoramadak in de kleur "sand track". Dealer gaf destijds al aan dat de levertijden 4 tot 6 mnd. zouden worden en volgens zijn laatste opgave zal dit begin mei worden. Ken diverse andere Kia Sportage kopers met andere motoren en indien niet op voorraad, slechts 3 maanden hoefden te wachten en deze klaagden ook al. Verschillen zijn er dus, met name in de 2 liter diesel, die niet uit de fabriek in Europa komt, maar uit Azie. Ik laat me niet ontmoedigen en verheug me nog steeds op deze mooie auto. Voorheen reed in BMW 3-serie en heb gekeken naar een BMW X1-serie, maar dat scheelt een halve Sportage in prijs. Soms moet je een beetje lijden. Allemaal luxe problemen toch? Groeten, Jan Quote
deje Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Hallo beste Kia Sportage vrienden Vandaag contact gehad met mijn Kia dealer als alles goed gaat wordt hij deze week afgeleverd en volgende week dinsdag staat hij klaar 1.6 GDI blackpearl X-ecutive Plus Pack met Panorama dak plus Nav(Pioneer DD afneembaarfront) besteld 15-01-2011 met vriendelijke groeten DeJe Quote
smetjesmee Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Hallo beste Kia Sportage vrienden Vandaag contact gehad met mijn Kia dealer als alles goed gaat wordt hij deze week afgeleverd en volgende week dinsdag staat hij klaar 1.6 GDI blackpearl X-ecutive Plus Pack met Panorama dak plus Nav(Pioneer DD afneembaarfront) besteld 15-01-2011 met vriendelijke groeten DeJe Weeral een sprankeltje hoop Veel succes met je nieuwe aanwinst. Mooie kleur trouwens En geef zeker je rijervaringen door! Quote
Opa Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Proficiat ! Binnen 3.5 maand, dat is weer een relatief snelle aflevering. Vergis ik me als ik het gevoel krijg dat de snellere leveringen hoofdzakelijk in Nederland zijn ? Quote
smetjesmee Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Proficiat ! Binnen 3.5 maand, dat is weer een relatief snelle aflevering. Vergis ik me als ik het gevoel krijg dat de snellere leveringen hoofdzakelijk in Nederland zijn ? Je gevoel is volledig juist Opa! Ik heb ditzelfde gevoel ook al lang... Welke deal zou Nederland met Zuid-Korea gesloten hebben... Mmmmm ??? Quote
Marjo Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Jongens ( en misschien ook dames ), hou vol. Het is het wachten waard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
Major Case Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Je gevoel is volledig juist Opa! Ik heb ditzelfde gevoel ook al lang... Welke deal zou Nederland met Zuid-Korea gesloten hebben... Mmmmm ??? Quote
Major Case Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Wij hebben GUUS HIDDINK weet je nog. Quote
m0no Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Jongens ( en misschien ook dames ), hou vol. Het is het wachten waard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Absoluut waar. ik heb hem net opgehaald hier alvast 2 plaatjes ervan. Quote
bigwade Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Al zou ik hem zelf niet uitgekozen hebben, dit is toch ook wel een fraai kleurtje. Veel plezier ermee. Quote
elmerblues Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Fris kleurtje! Welkome afwisseling tussen het zwart/wit/wit-metallic/grijs geweld. Je hebt de eer om de enige byte blue op het forum te bezitten, voor zover ik weet. En als je de jouwe bekijkt, vraag je je toch wel af waarom. Staat prima! Je bent trouwens 1 van de laatste met een Pxx kenteken. RDW is net overgeschakeld naar Rxx. Ergens toch wel triest dat ik daar zelfs op let Quote
m0no Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Fris kleurtje! Welkome afwisseling tussen het zwart/wit/wit-metallic/grijs geweld. Je hebt de eer om de enige byte blue op het forum te bezitten, voor zover ik weet. En als je de jouwe bekijkt, vraag je je toch wel af waarom. Staat prima! Je bent trouwens 1 van de laatste met een Pxx kenteken. RDW is net overgeschakeld naar Rxx. Ergens toch wel triest dat ik daar zelfs op let Tja dat dacht ik ook, jammer dat hij op tijd was zodat ik dan het Rxx niet heb, can't have it all Quote
Leex70 Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Absoluut waar. ik heb hem net opgehaald hier alvast 2 plaatjes ervan. Mooie kleur!! Quote
Opa Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Tja dat dacht ik ook, jammer dat hij op tijd was zodat ik dan het Rxx niet heb, can't have it all Proficiat. Mooie kleur. Je hebt inderdaad het laatste PZ... kenteken. De mijne wordt morgen afgeleverd en heeft RBF Some people do have it all ! Quote
Leex70 Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Hallo Kia fans! Na 3 maanden knagen is het ook voor mij tijd geworden lid te worden van dit forum en het wachten samen met anderen te dragen... Zoals hieronder vermeld, besteld op 31-jan-2011: Sportage 2.0 X-exutive 4WD pluspack in de kleur Black Pearl met afn. trekhaak, achterkleplijst en een set winterwielen Jullie mogen een gokje wagen wanneer ik er de eerste kilometer in ga rijden... mijn dealer weet t in ieder geval niet Leon trouwens.. aangenaam! Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Hallo Kia fans! Na 3 maanden knagen is het ook voor mij tijd geworden lid te worden van dit forum en het wachten samen met anderen te dragen... Zoals hieronder vermeld, besteld op 31-jan-2011: Sportage 2.0 X-exutive 4WD pluspack in de kleur Black Pearl met afn. trekhaak, achterkleplijst en een set winterwielen Jullie mogen een gokje wagen wanneer ik er de eerste kilometer in ga rijden... mijn dealer weet t in ieder geval niet Leon trouwens.. aangenaam! 3 maanden is een lachertje :lol: Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.