Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Sportagievelingen,

<cnn stem>Breaking news!</cnn stem>

Enigszins geroerd en met snik in de stem kan ik u mededelen dat ik vandaag contact heb gehad met mijn dealer. Hij had verheugend nieuws, mijn 1.6GDI met panoramadak staat op transport richting Nederland. 14 mei wordt de grote dag, hopelijk noteert iedereen het in zijn agenda. Dan zijn we een 3,5 maand verder sinds de bestelling eind januari, de vermoedelijke leverdatum toen was halverwege juni. De auto wordt dus een maand eerder geleverd, en wat eerdere leveringen van anderen dus al bevestigden: de sportages worden nu wat vlotter geleverd. De panoramadaken lijken ook geen belemmering meer te zijn voor een vlotte levering.

Dit houdt in dat ik met mijn sportage begin juni op vakantie kan gaan. Dat hing er nog om maar die zorg is nu voorbij. Nu de zorg om de komende 3 weken door te zien komen.

Ik wens hierbij alle smachtende wachtenden, die elke dag de sportage levertijden topics checken (been there done that), uit het diepst van mijn hart een zo spoedig mogelijk uitlevering. En in het bijzonder Broosje, welke rond dezelfde tijd als mij bestelde.

Snap het niet na zo'n zorgvuldig samengestelde auto uit gekozen te hebben dan zo'n korte levertijd. Dit kan niet anders dan steekpenningen zijn :D . Nou nog een paar nachtjes slapen en dan willen we die foto's zien Elmer van de Dark Gun Metal met grijs interieur ben erg benieuwd en geniet nog even van de laatste weken wachten.

Geplaatst

By the way, om de tijd te doden ( je moet toch wat :o) heb ik een overzicht gemaakt van de Nederlandse forumgangers wanneer men de Sportage besteld en wanneer deze geleverd is.

Ben benieuwd wat jullie hier uit kunnen analyseren!

p.s ik heb de gegevens gebruikt die men gepost heeft, als het niet klopt hoor ik het graag.

Broosje, leuk overzicht. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel uit kan analyseren (alleen dan dat sommige veel geluk hebben en minder wachttijd hebben....)

Ik heb trouwens een casa white. Hoop nog steeds dat ik de auto ergens in mei krijg :rolleyes: net als Elmerblues :o

Geplaatst

Vandaag een mail gekregen dat mijn wagen deze week binnenkomt.Bij ons in België moet je wel zelf de papieren met de verzekering regelen.Ook moeten er nu nieuwe kentekenplaten aangevraagd worden.Gelukkig zijn deze dingen op een dag of twee geregeld.Alleen zal het er van van af hangen wanneer hij deze week juist arriveert.Als het later deze week wordt zal zaterdag nog te vroeg zijn om hem gaan op te halen.Jammer genoeg moet ik dan wachten tot volgende week zaterdag aangezien het tijdens de week moeilijk kan :angry: .Maar toch begint het te korten :D .

Geplaatst

By the way, om de tijd te doden ( je moet toch wat :o) heb ik een overzicht gemaakt van de Nederlandse forumgangers wanneer men de Sportage besteld en wanneer deze geleverd is.

Ben benieuwd wat jullie hier uit kunnen analyseren!

p.s ik heb de gegevens gebruikt die men gepost heeft, als het niet klopt hoor ik het graag.

Kun je de mijne ook toevoegen.

Besteld op 5 januari te NL, 1,6 GDI X-Ecutive; Sand Track; schuifdak + navigatie.

Miste het in je overzicht.

gr

First Kia

Geplaatst

ChriChri: van harte!

Nou nog een paar nachtjes slapen en dan willen we die foto's zien Elmer van de Dark Gun Metal met grijs interieur ben erg benieuwd en geniet nog even van de laatste weken wachten.

Die foto's wil ik ook zien ;) ik ga a.s. weekend even langs bij de dealer om te kijken of hij misschien al binnen is. Kenteken e.d. moet nog aangevraagd worden, de poetsbeurt uitgevoerd, de stootstrips geplakt. Dan duurt het nog lang trouwens..

Ik loop hier te stuiteren door het huis van de zenuwen :lol:

Over die rare levertijden: ik heb vernomen dat de dag van bestelling feitelijk niet zoveel zegt. De dealer moet de bestelling dan nog doorgeven naar de importeur en die moet het dan nog weer doorgeven naar de fabriek. Hier kan soms ook erg veel tijd tussen zitten. In het geval van Timo013 zat er tussen de dag van bestelling en de dag dat de fabriek op de hoogte was van de bestelling meer dan een maand.

Gast Timo0103
Geplaatst

Die foto's wil ik ook zien ;) ik ga a.s. weekend even langs bij de dealer om te kijken of hij misschien al binnen is. Kenteken e.d. moet nog aangevraagd worden, de poetsbeurt uitgevoerd, de stootstrips geplakt. Dan duurt het nog lang trouwens..

Over die rare levertijden: ik heb vernomen dat de dag van bestelling feitelijk niet zoveel zegt. De dealer moet de bestelling dan nog doorgeven naar de importeur en die moet het dan nog weer doorgeven naar de fabriek. Hier kan soms ook erg veel tijd tussen zitten. In het geval van Timo013 zat er tussen de dag van bestelling en de dag dat de fabriek op de hoogte was van de bestelling meer dan een maand.

Ik ga hem zometeen ophalen :tt2::tooth::yes:

Geplaatst

Wat elmerblues zegt klopt idd. KIA Nederland geeft de bestelling op een bepaalde datum door aan de fabriek. Bestel je de auto een dag later kan je een maand langer wachten.

Gast Timo0103
Geplaatst

Net de auto opgehaald bij nieuweautokopen.nl

Perfect afgeleverd en voor herhaling vatbaar.

Auto rijdt overigens heerlijk.

cs9ki.jpg

Geplaatst

Hahahah die vind ik leuk. Ondanks je hele lange wachten ben je toch een tevreden klant en ga je met een goed gevoel met je auto de showroom uit en ben je het lange wachten (iets van 7 maanden toch )in een klap vergeten. Geniet van je mooie witte bolide. Volgens mij heb je zo beetje het laatste kenteken met een P.

Geplaatst

Timo, gefeli!

Je hebt inderdaad de allerlaatste serie van het P kenteken te pakken. Eens kijken wie de eerste wordt met een R serie :rolleyes:

Volgens de 'broosje list' is Possie71 nu het langst aan het wachten (besteld 27-10-2010) en bij deze de vaandeldrager. Of hij heeft nog niet gemeld dat hij de auto al heeft natuurlijk.

Geplaatst

Beste mensen,

Datum koopcontract: 26 maart 2011

Gekocht: 1.6 gdi x'cutive, pluspack, navigation pack, panoramadak, phoenix silver

Aangegeven levertijd: minmaal 6 maanden, dus eind september, begin oktober

Geplaatst

Stoere foto,Timo ;) .

En i.v.m. "voor herhaling vatbaar".Ik hoop dat je het niet hebt over de wachttijd :lol::lol::lol:;) .

Geplaatst

Bedankt,Elmer.Insgelijks.Ik heb ergens gemist dat jij ook al aan de beurt bent of misschien realiseren we ons nu pas dat de tijd voorbijgevlogen is :lol: .Alleen die laatste week wachten is er teveel aan :lol:;) .

Geplaatst

Timo, gefeli!

Je hebt inderdaad de allerlaatste serie van het P kenteken te pakken. Eens kijken wie de eerste wordt met een R serie :rolleyes:

De eerste met een R was ondergetekende vorige week vrijdag al ! :lol:

Timo proficiat ! Nu je Sportage er is speelt de wachttijd geen rol meer. :)

Geplaatst

Timo, van harte gefeliciteerd en veel rijplezier!!!

Wit.......blijft apart..............en mooi!!:D

Geplaatst

Timo, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ziet er goed uit man!

wiu4gw.gif

Champagne-Popping.jpg

36_2_25thumbsup.gif

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...