Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

die van mij zou volgens kia belgie begin augustus moeten aankomen (besteld begin februari -1.7 crdi), meer info over productiedatum en dergelijke krijg ik niet. enkel dat hij dus binnen de afgesproken 6 maand wordt geleverd

Hoe bekomen jullie dan een productiedatum? dat krijg ik nooit

Geplaatst

Een vraagje

Nu heb ik gehoord dat het aan de kleur kan liggen dat sommige wagens nog meer vertraging hebben, zo zouden zwarte auto's langer op zich

laten wachten, En wat heb ik besteld ne Black pearl!!! en dit zo komen om dat er bestanden die het pigment zwart bevatten uit japan moeten komen.

Heeft hier nog iemand iets van vernomen, als het waar is ga ik proberen op de kleur te veranderen naar wit :D

Tammeke

Geplaatst

die van mij zou volgens kia belgie begin augustus moeten aankomen (besteld begin februari -1.7 crdi), meer info over productiedatum en dergelijke krijg ik niet. enkel dat hij dus binnen de afgesproken 6 maand wordt geleverd

De productiedatum is ten vroegste 1 maand voor de effectieve productiedatum gekend.

Dat is toch wat mijn dealer mij vertelde.

Mvg

Lorenzo

Geplaatst

De productiedatum is ten vroegste 1 maand voor de effectieve productiedatum gekend.

Onze dealer deed er nog een week af... 3 weken voor productiedatum.

Ik denk er het mijne van dry.gif

Geplaatst

Een vraagje

Nu heb ik gehoord dat het aan de kleur kan liggen dat sommige wagens nog meer vertraging hebben, zo zouden zwarte auto's langer op zich

laten wachten, En wat heb ik besteld ne Black pearl!!! en dit zo komen om dat er bestanden die het pigment zwart bevatten uit japan moeten komen.

Heeft hier nog iemand iets van vernomen, als het waar is ga ik proberen op de kleur te veranderen naar wit :D

Tammeke

Bij KIA zijn ze voor de kleuren zwart en rood(de probleemkleuren door het pigment)niet afhankelijk van de fabriek die in het rampgebied in Japan ligt.Anders zit het voor bv. Toyota(en andere merken) die problemen hebben met leveringen voor deze kleuren.Ik heb ook Black Pearl en heb mijn wagen na de vooropgestelde 4 maand geleverd gekregen.Tot februari zouden de leveringen(4 maand wachttijd) voor België min of meer normaal moeten zijn(een paar uitzonderingen daar gelaten).Vanaf februari wordt het dan weer anders omdat er dan een pak bestellingen zijn binnengekomen(autosalon zit hier zeker voor veel tussen).Normaal gezien kregen de klanten vanaf dan ook een andere termijn voorgeschoteld.Degenen die door hun dealer 4 maand kregen vooropgesteld mogen zeker zijn dat deze dealer hun wat voorgelogen heeft.

Ook de productielijn van de Hyundai IX35 die normaal zou verhuizen naar een andere fabriek(en daardoor plaats zou maken om meer Sportages van de band laten te rollen) kwam volgens mijn dealer in het gedrang.Toen ik mijn Sportage ben gaan ophalen zei de dealer tijdens onze babbel dat de Hyundai IX35 ook ernstige leveringsproblemen kent en daardoor was er nog geen zekerheid dat die productielijn uit de fabriek zou verhuizen.Ik hoop voor de wachtenden dat het anders zal zijn maar stel er niet teveel hoop in,zou ik zeggen.

Geplaatst

Zou normaal moeten aankomen.........

Normaal krijg je een productiedatum(is mij door de dealer doorgemaild op het moment dat de wagen gemaakt ging worden) en een kleine maand later zou hij moeten toekomen.

Geplaatst

Het komt nu wat dichterbij.

Besteld 18 februari een 1.6 GDI X-ecutive - Sirius Silver.

Ik hoop nog voor de vakantie half juni.

Ik heb net bericht van de dealer uit Hellevoetsluis gehad, dat de auto binnen is en dat deze volgende week vrijdag afgeleverd wordt. Zou woensdag gekund hebben, maar moet nog even een Pioneer ingebouwd worden.

Toch weer sneller dan ik dacht. Kan hem dan goed inrijden en daarna ermee op vakantie gaan.

Geplaatst

Ben vandaag langsgeweest bij de dealer.

Hij wist mij te vertellen dat we inderdaad rekening moeten houden met de vooropgestelde

leveringstermijn(in mijn geval 6 maand) :angry::angry:

Ik heb hem ook gesproken over de problemen met de 18" velgen.

Hij viel compleet uit de lucht(wat een knal :D:D )

Hij wist daar niets over.Ik begrijp er hoe langer hoe minder van.

Geplaatst

Ik heb net bericht van de dealer uit Hellevoetsluis gehad, dat de auto binnen is en dat deze volgende week vrijdag afgeleverd wordt. Zou woensdag gekund hebben, maar moet nog even een Pioneer ingebouwd worden.

Toch weer sneller dan ik dacht. Kan hem dan goed inrijden en daarna ermee op vakantie gaan.

André,

Super voor je.

Dit geeft hoop. Hopelijk krijgen wij ook gauw bericht.

Alvast veel plezier gewenst en natuulijk een super vakantie!

Geplaatst

Fijne vakantie en veel rijplezier. We moeten nog (even?) wachten sept. maar hopen(mag)veel eerder.

Besteld eind maart 2.0 automaat,PluspPack,panoramadak, nav. wit.

Kom U misschien ooit tegen.

Groet,

vand.m

uit Spijkenisse.

Geplaatst

ook eens bij mijn dealer gepolst, hij spreekt het verhaal over de 18" velgen tegen, niemand zou al problemen gehad hebben met de kwaliteit

ik geloof dat wij hier soms meer te weten komen dan de dealers zelf

Geplaatst

Juist nog eens gebeld naar hoofd van verkoop Kia,

mijn auto(1.6 fusion casa white) die ik besteld heb op 11januari zal mss op 7 juni in productie gaan,

zou tussen 15en 20 juni dan bij dealer zijn! das dus iets meer dan 5maand, ongeloofelijk!

Maandag zou hij met zekerheid weten en me terug opbellen!

Geplaatst

mijn auto(1.6 fusion casa white) die ik besteld heb op 11januari zal mss op 7 juni in productie gaan,

zou tussen 15en 20 juni dan bij dealer zijn! das dus iets meer dan 5maand, ongeloofelijk!

Beste Eva,

Kun je mij misschien het telefoon nummer geven van deze beste man?

Ik wacht al sinds begin november en van mijn auto weten ze helemaal niets....

Bedankt,

WIA

Geplaatst

Hoi!

geniet ervan en vele veilige en mooie kilometers!

Deje

Geplaatst

Ik wil niet ambetant doen maar het lijkt me sterk dat na produktie van de wagen die een dikke week later al bij de dealer zal staan(normaal duurt dit een drietal weken).Ik hoop het voor jou maar ik twijfel er sterk aan.

Geplaatst

Gisteren mijn SP3 opgehaald, 7/2 besteld. Inmiddels de eerste 200km weggetikt. Wat een geweldige auto. Voel me zwaar King of the Road. 'k Zal mijn bevindingen en foto's spoedig posten, eerst vandaag ff mijn verjaardag vieren ( in de auto).

Groeten

Sliams

Geplaatst

Bij KIA zijn ze voor de kleuren zwart en rood(de probleemkleuren door het pigment)niet afhankelijk van de fabriek die in het rampgebied in Japan ligt.Anders zit het voor bv. Toyota(en andere merken) die problemen hebben met leveringen voor deze kleuren.Ik heb ook Black Pearl en heb mijn wagen na de vooropgestelde 4 maand geleverd gekregen.Tot februari zouden de leveringen(4 maand wachttijd) voor België min of meer normaal moeten zijn(een paar uitzonderingen daar gelaten).Vanaf februari wordt het dan weer anders omdat er dan een pak bestellingen zijn binnengekomen(autosalon zit hier zeker voor veel tussen).Normaal gezien kregen de klanten vanaf dan ook een andere termijn voorgeschoteld.Degenen die door hun dealer 4 maand kregen vooropgesteld mogen zeker zijn dat deze dealer hun wat voorgelogen heeft.

Ook de productielijn van de Hyundai IX35 die normaal zou verhuizen naar een andere fabriek(en daardoor plaats zou maken om meer Sportages van de band laten te rollen) kwam volgens mijn dealer in het gedrang.Toen ik mijn Sportage ben gaan ophalen zei de dealer tijdens onze babbel dat de Hyundai IX35 ook ernstige leveringsproblemen kent en daardoor was er nog geen zekerheid dat die productielijn uit de fabriek zou verhuizen.Ik hoop voor de wachtenden dat het anders zal zijn maar stel er niet teveel hoop in,zou ik zeggen.

Heb mijn wagen 7/01/2011 besteld zou normaal dan al moeten rijden als ze de afgesproken 4 mnd handhaven, denk dat je gewoon geluk moet hebben.

Denk dat ze de ene week voor dat land maken en de andere week voor een ander land, heb zelf naar Kia belgië gebeld en mijn wagen zou in juni in productie gaan maar dit onder voorbehoud!!!

Terwijl mijn verdeler me 2 maanden geleden zei dat hij de 3de week van april werd gemaakt. Allemaal dikke zever. Geloof hem niet meer en als ik iets wil eten bel ik naar brussel.

Zal gewoon moeten wachten... en me er niet meer druk in maken!!!

Geplaatst

Heb mijn wagen 7/01/2011 besteld zou normaal dan al moeten rijden als ze de afgesproken 4 mnd handhaven, denk dat je gewoon geluk moet hebben.

Denk dat ze de ene week voor dat land maken en de andere week voor een ander land, heb zelf naar Kia belgië gebeld en mijn wagen zou in juni in productie gaan maar dit onder voorbehoud!!!

Terwijl mijn verdeler me 2 maanden geleden zei dat hij de 3de week van april werd gemaakt. Allemaal dikke zever. Geloof hem niet meer en als ik iets wil eten bel ik naar brussel.

Zal gewoon moeten wachten... en me er niet meer druk in maken!!!

Je druk in maken doet toch niets uit en stel je voor dat je iets aan je hart krijgt dan mis je nog het leukste als je éénmaal de wagen hebt :D .

De dealers zijn ook afhankelijk van de fabriek maar ze zouden tenminste eerlijk mogen zijn.Gelukkig zijn er nog dealers die het wel doen zoals het zou moeten.Hopelijk mag de Sportage snel voor je komen ;) .

Geplaatst

Hallo allemaal volg al een aantal maanden deze forum en moet je zeggen bevalt me uitstekend.

Wilde ook even kwijt dat ik op 22 januarie mijn Super mooie Kia Sportage heb besteld te weten de volgende.

Eeen 1.6 GDI

Casa White

+ Navigatie Pack

+ Plus pack

+ 19 inch sportvelgen

+ i.p.v. 1 uitaat heb laat ik er 4 onder plaatsen door de garage

en als laatste laat ik er ook nog Aluminium treeplanken langs beide zijden door de garage onder bouwen.

Van de garage kreeg ik te horen verwachtte leverdatum wordt 2 April.

Maar helaas dit werd niet gehaald nieuwe lever datum wordt maar 29 April zeiden ze.

En vorige week belden ze mij nu wordt het 28 mei.

Nou ik ben benieuwd kan niet wachten als ik al die verhalen lees op dit forum.

Groeten van een ongeduldige Kia fan.

Geplaatst

Een goedendag m,n sp3 half feb besteld een 2,0 diesel kan hem aanst vrijdag ophalen is een ful options uitvoering gr schrootboer

Gefeliciteerd schrootboer! Heb jij hem ook in nederland besteld? Ik wacht al bijna 7 mnd op m'n diesel excl en nog steeds geen enkel nieuws 

Geplaatst

Ja bij m,n dealer ik kreeg eerst ook door dat het ruim 4 a5 maand zou gaan duren en ik las hier die forums door en ik dacht dat het wel TOT 7 mnd zou duren en m,n dealer is geen eens een KIA dealer mooi man as vrijdag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...