Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo

dat er bij Kia dus GEEN PLANNING bestaat en er maar lukraak op geproduceerd wordt kan men duidelijk afleiden uit onderstaand zinnetje uit laatste mail geplukt , welke ik terugkreeg van Kia Belgie .

" Een productiedatum kan pas met 100% zekerheid bevestigd worden nadat de productie heeft plaatsgevonden. De data die wij u nu doorgeven zijn dus altijd onder voorbehoud. Wij zullen pas nieuwe informatie hebben midden september, voordien kunnen wij u geen zekerdere datum geven."

Waar zijn ze mee bezig ; hun eigen ruiten aan 't ingooien .

Rolly

Geplaatst

Kia belgie kan er ook niet aan doen. Ze kunnen maar leveren wat ze krijgen. Ik ben tevreden van de service, kreeg tenminste een vervangwagen.

Geplaatst

Kia belgie kan er ook niet aan doen. Ze kunnen maar leveren wat ze krijgen. Ik ben tevreden van de service, kreeg tenminste een vervangwagen.

Geplaatst

Wereldwijde verkoopstijging Kia Motors in juli 15,0% augustus 2011

Kia Motors Corporation heeft bekendgemaakt dat het merk in juli wereldwijd 208.074 voertuigen heeft verkocht, goed voor een groeipercentage van 15,0% vergeleken met dezelfde maand vorig jaar.<..>

Afgelopen maand noteerde Kia Motors Nederland een uitstekend resultaat met 1.838 verkopen, goed voor een stevige plaats in de top tien. “Dat verkoopcijfer vertaalt zich naar een 9e plaats, met een marktaandeel van 4,35%,” meldt Cor Baltus, Managing Director van de Nederlandse Kia-importeur. “Vorig jaar juli verkochten wij 1.054 auto’s en dit jaar bijna 2.000. Dat betekent een stijging van 74%. Absolute bestseller in ons land is – uiteraard – de nieuwe Picanto, waarvoor wij sinds de introductie in april tijdens de AutoRAI al meer dan 7.000 orders hebben ontvangen.”

Het Kia-modelprogramma is in een korte periode nagenoeg volledig vernieuwd, waardoor ook de andere modellen binnen het gamma zich blijvend mogen verheugen in een grote populariteit. De Sportage oefent een grote aantrekkingskracht uit, waardoor levertijden zelfs zijn opgelopen

Geplaatst

Over de service van de dealers niks dan lof maar bij Kia Belgium zijn ze incompetent. Ze kunnen zelfs niet antwoorden op simpele vragen over uitvoeringen en opties :angry:

Geplaatst

@bigmac

Dat er op papier geweldige vooruitgang geboekt werd , lijkt mij gezien het orderboek nogal logisch ; men moet echter naar de ingeschreven aantallen kijken ; want dat zijn de effectief geleverde wagens .

Men moet het nog altijd kunnen waarmaken , het is niet zo moeilijk als goeie verkoper om zelfs lucht te verkopen .

btw papier is gewillig ; de waarheid is soms heel anders , kijk maar naar de beloofde levertijden .... deze staan ook op papier .

Ik ben overgestapt van Opel naar Kia omdat ik i.v.m. een garantiekwestie ( na 16 maand vastgesteld en garantie 2jr ) , pas na een gerechtsprocedure tg Opel na 7jr en 4mnd in het gelijk gesteld werd en dit na correcte melding van het euvel na 16 mnd . Ik heb toen al heel veel geduld moeten hebben .

Als ik dan overstap naar een ander merk , in dit geval Kia kom ik weer dit tegen ; dat men een levertijd vooropstelde van 20 weken en we nu ondertussen al maandag reeds de volle 30 weken wachten .

Mijn geduld is groot ; zeer groot , maar aan alles komt een eind ...

Had ik zelf geen contact opgenomen met de dealer en met Kia België , had ik waarschijnlijk nog altijd niks gehoord ; ik hoop maar enkel dat de wagen goed zal zijn volgens de verwachtingen , en dat er mij geen teleurstellingen meer te wachten staan .

Greetz Rolly

Geplaatst

En hij staat voor de deur.... PRACHTIG, blij dat ik 8maanden gewacht heb!!!

greetzzz

Geplaatst

He de taarten zijn weer terug van weggeweest. Das lekker ga maar al vast bakken BW die van mijn staat nu ook binnenkort voor de deur. :clap:

Geplaatst

Proficiat Sage! Have fun !! Je hebt immers lang genoeg moeten wachten.wink.gif

Veel veilige kilometers.

Ook proficiat aan al die anderen die hun SP3 onlangs mochten afhalen! smile.gif

Geplaatst

Gefeliciteerd voor allen die hun Sportage hebben en/of gaan krijgen.

Veel plezier en veel veilige km`s.

Ik wacht geduldig af! Nu net 5 maanden!

Maar eens zal die er ook voor mij zijn en mijn buurt "opluisteren" om maar eens een gezegend woord te gebruiken.

Geplaatst

greetzzz

TAART4.jpg

thx bigwade zal vandeweek eens wat foto's posten!

greetzzz

Geplaatst

Proficiat Sage! Have fun !! Je hebt immers lang genoeg moeten wachten.wink.gif

Veel veilige kilometers.

Ook proficiat aan al die anderen die hun SP3 onlangs mochten afhalen! smile.gif

thx smetjesmee!

greetzzz

Geplaatst

@ Sage2011evoque.

Nog vele veilige kilometers. :clover:

En weer een blij lid van het forum.:clap:

thx bowie :D

greetzzz

Geplaatst

Eind maart onze Kia Sportage besteld. Verwachtte levertijd toen was 4 maanden. Eind juli begin augustus. Toen we rond die tijd niets van de dealer hoorde deze maar gebeld. Hij wist me te vertellen dat de geschatte levertijd nu ongeveer eind september begin oktober zou worden ivm vakantietijd/sluiting fabriek en oplopende levertijden. 2 weken geleden nog maar eens naar de dealer gebeld. Toen bleek de auto op transport, het zou geen maand meer duren en inderdaad. Gisteren kregen we ineens een telefoontje van de dealer. Auto is.......BINNEN! Vrijdag ochtend kunnen we onze zwarte Kia Sportage AWD, 2.0 CVVT X-CLUSIVE ophallen :clap: :clap: :clap:

Geplaatst

Gefeliciteerd :D ziva,

ik heb onze SP3 ook eind maart besteld (Exclusive 2.0 CRDI) met dezelfde oplever prognose. Begin juli geinformeerd en augustus was toen nog steeds haalbaar.

Begin augustus wederom gevraagd naar de oplevering en te horen gekregen dat het wel september-oktober zou worden.

Gisteren te horen gekregen dat ik nu moet rekenen op november - december.

Lekker hoor als het een leasewagen betreft. Dat wordt dus, mits het goed gaat, pas januari dat ik er echt in kan rijden.

Helemaal leuk als je ook al 11 maanden tevergeefs op een ix35 heb zitten wachten :angry:

Maar fijn voor jou dat ze wel op tijd kunnen leveren.

Er zijn dus lichtpuntjes

Veel veilige kilometers en geniet van je nieuwe wagen

Geplaatst

Deze week een nieuwe Sportage 3 besteld. Levertijd vooralsnog maart 2012. Dat wordt dus nog even wachten. Ben ik in ieder geval alvast verzekerd van model 2012 :rolleyes:

Zou zomaar kunnen dat tegen die tijd er al een model 2013 is. Het model 2012 wordt nu al sinds enige weken geleverd.

Geplaatst

Na 8 maanden vandaag mijn sp3 kunnen afhalen. 2.0 crdi awd sense uitvoering. Het is een mooi beestje :).

Hey Ysie... ik zag net dat je actief was op 't forum.

En... hoe is de afhaling bevallen? Zitten de eerste kilometers er al op?

Ga je gang... leef je maar eens uit wink.gif.

Oh ja... proficiat trouwens met je nieuwe troetel smile.gif.

Geplaatst

Na 8 maanden vandaag mijn sp3 kunnen afhalen. 2.0 crdi awd sense uitvoering. Het is een mooi beestje :).

Hey Ysie... ik zag net dat je actief was op 't forum.

En... hoe is de afhaling bevallen? Zitten de eerste kilometers er al op?

Ga je gang... leef je maar eens uit wink.gif.

Oh ja... proficiat trouwens met je nieuwe troetel smile.gif.

Thx. Vanaf ik de wagen zag was ik al compleet vergeten hoelang ik mocht wachten ;) . Zoveel opties waar je bij een ander merk heel veel mag bijbetalen.

Je zag dat de mensen keken naar mijn wagen als ik rondreed, gaf me een goed gevoel :D .

Is wel waar dat het sturen niet zo 100% is, niet dat ik klaag maar je mag wel continu bijsturen.

Ik neem dat er heel graag bij hoor.

Morgen de wagen in de wax zetten.

grt.

Geplaatst

img03w.gif weer een nieuwe en een bijna nieuwe Sportage rijder er bij jajajajaja.gif , het moet niet gekker worden. smile006.gif

@ Ysie: Proficiat Ysie. Vele blijde en veilige kilometers.auto.gif

@Alida Nog een paar nachtjes slapen maar dan.......... dance3.gif

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...