rollyturbo Geplaatst 14 December, 2011 Geplaatst 14 December, 2011 @vand.m U hebt dit heel mooi geformuleerd en ik kan mij hier enkel bij aansluiten : Dus : aan allen Allemaal gefeliciteerd met de (toekomstige) of al hebbende SportageIII. Ik wens allen veel fijne en vooral veilige kilometers toe! En nu al vast een voorspoedig en gezond 2012 aan allen gewenst. En genieten van die nieuwe boliedes Greetz Rolly Quote
Homeplate Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Inmiddels wacht ik alweer bijna vier maanden. En nog geen spoor te bekennen van mijn nieuwe Sportage. Kennelijk berust de suggestie dat de leveringen inmiddels sneller gaan toch (nog) niet op waarheid. Of zijn er inmiddels ook andere ervaringen? Ben zeer benieuwd! Groetjes, Ron Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Jongens, er staat in het midden van Nederland nog een prachtige Sportage te wachten op een nieuwe eigenaar. Hij is per direct mee te nemen. Wachttijd nul dagen. Één nadeel, hij heeft nog maar 6 hele jaren fabrieksfarantie. Quote
Wim en Wilma Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Inmiddels wacht ik alweer bijna vier maanden. En nog geen spoor te bekennen van mijn nieuwe Sportage. Kennelijk berust de suggestie dat de leveringen inmiddels sneller gaan toch (nog) niet op waarheid. Of zijn er inmiddels ook andere ervaringen? Ben zeer benieuwd! Groetjes, Ron Beste Ron troost je met de gedachten dat hij nog komt. wij hebben onze Sportage begin augustus besteld en we hebben afgelopen dinsdag te horen gekregen dat hij onderweg is en we krijgen hem begin 2012 we hebben een 2.0 Cvvt-i AWD met de kleur Phoenis silver besteld en nu maar wachten tot hij te bewonderen is groetjes en veel succes er is nog hoop hahahha Quote
mika kjelld Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 Inmiddels wacht ik alweer bijna vier maanden. En nog geen spoor te bekennen van mijn nieuwe Sportage. Kennelijk berust de suggestie dat de leveringen inmiddels sneller gaan toch (nog) niet op waarheid. Of zijn er inmiddels ook andere ervaringen? Ben zeer benieuwd! Groetjes, Ron hallo ron ik heb die van mij 9 jullie besteld en wacht nog steeds volgens mijn dealer verwacht de inporteur hem eind dec of begin jan. dat moet je dan maar geloven ik heb een 1.7 crdi besteld met navigatie pakket dus ik ben ook niet echt blij maar ja wat doe je eraan gelukkig is de auto het wachten zeker waard Quote
mika kjelld Geplaatst 15 December, 2011 Geplaatst 15 December, 2011 hallo ron ik heb die van mij 9 jullie besteld en wacht nog steeds volgens mijn dealer verwacht de inporteur hem eind dec of begin jan. dat moet je dan maar geloven ik heb een 1.7 crdi besteld met navigatie pakket dus ik ben ook niet echt blij maar ja wat doe je eraan gelukkig is de auto het wachten zeker waard juli Quote
kristof Geplaatst 16 December, 2011 Geplaatst 16 December, 2011 goed nieuws te horen gekregen, de sportage fusion 1.7crdi (besteld 25/01/2011) is onderweg na bijna 11maanden wachten. is dit een record of wachten er nog mensen zolang? Quote
GeertV Geplaatst 17 December, 2011 Geplaatst 17 December, 2011 Inmiddels wacht ik alweer bijna vier maanden. En nog geen spoor te bekennen van mijn nieuwe Sportage. Kennelijk berust de suggestie dat de leveringen inmiddels sneller gaan toch (nog) niet op waarheid. Of zijn er inmiddels ook andere ervaringen? Ben zeer benieuwd! Groetjes, Ron Ron, Wij hebben onze SP3 op 20 mei 2011 besteld en momenteel nog geen oog op productie of levering volgens dealer. Voorzien volgens bestelbon 02/2012. Hopelijk gaat het lukken.... Veel succes en geduld... Naar het schijnt is het echt de moeite waard om op te wachten, dus daaraan trek ik me op... Hopelijk voor u zal het sneller gaan als bij ons. Gtz Geert Quote
Gast Breda1912 Geplaatst 17 December, 2011 Geplaatst 17 December, 2011 Hoi Geert, Wat heb je besteld? Ik heb op 14 juli een 1.6 X-ecutive besteld met plus-pack, panoramadak en navigatiesysteem in de kleur Byte Blue. Ook nog geen produktiedatum bekend. Aflevering stond gepland voor januari '12 dus ik mag nog niets zeggen. Kan in jouw geval toch niet lang meer duren lijkt me? Nog even volhouden ! Sterkte met wachten. Groeten Jef Quote
GeertV Geplaatst 17 December, 2011 Geplaatst 17 December, 2011 Hoi Geert, Wat heb je besteld? Ik heb op 14 juli een 1.6 X-ecutive besteld met plus-pack, panoramadak en navigatiesysteem in de kleur Byte Blue. Ook nog geen produktiedatum bekend. Aflevering stond gepland voor januari '12 dus ik mag nog niets zeggen. Kan in jouw geval toch niet lang meer duren lijkt me? Nog even volhouden ! Sterkte met wachten. Groeten Jef Hey Jef, We hebben op 20 mei een 1,7 crdi besteld Sense (Sense+ was nog niet geweten toen, dus weet niet welke uitvoering het gaat worden, zeggen wel dat het een Sense+ zal worden), dark gun metal en een trekhaak (wordt bij dealer gemonteerd). Volgens de dealer bij bestelling was er een wachttijd van 9 maanden. zitten dus bijna aan 7 maanden. grtz Geert Quote
smetjesmee Geplaatst 18 December, 2011 Geplaatst 18 December, 2011 goed nieuws te horen gekregen, de sportage fusion 1.7crdi (besteld 25/01/2011) is onderweg na bijna 11maanden wachten. is dit een record of wachten er nog mensen zolang? Ik denk dat jij de beker krijgt Kristof! 1 Quote
chrichri Geplaatst 18 December, 2011 Geplaatst 18 December, 2011 Ik denk dat jij de beker krijgt Kristof! Hier zijn beker :clap: 1 Quote
Schil Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 afgelopen Juli besteld, 2.0 benzine met pana dak + NAV pack , vandaag binnen alleen ik moet wachten tot 2/3-01-2012 want het is auto vd zaak en we willen natuurlijk wel een auto uit 2012 Quote
bigmac Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 Maar toen je 'm bestelde wilde je gewoon een uit 2011 neem ik aan Quote
Schil Geplaatst 19 December, 2011 Geplaatst 19 December, 2011 nee we doen altijd in Januari maar als het tijd is voor een nieuwe auto bij mij dan neem ik altijd populaire nieuwe auto's (toeval) die dan oa daardoor lange levertijden hebben (vorige (huidige) was een Qashqai) maar aangezien ik hier al vele berichten had gelezen mbt lange levertijd was ik al bang dat ik hem straks pas in Maart zou krijgen Quote
HendrikAnton Geplaatst 20 December, 2011 Geplaatst 20 December, 2011 Besteld Op 14-12-2011 SP3 1,6 GDI X-ecutive sand Track Plus Pack Kan hem al ophalen op 27-12-2011, maar ik heb dit verplaatst naar 3-1-2012 om 10.00 uur (kan niet wachten) Zo snel, dit komt omdat hij in de showroom stond, echter geen navigatie, daar ga ik nu achteraan. Opties?????????????? Quote
Opa Geplaatst 21 December, 2011 Geplaatst 21 December, 2011 Als je geen bezwaar hebt tegen een los navigatieapparaat, moet je eens kijken bij www.tomtom.nl onder TomTom Outlet: XL LIVE IQ Routes Europe - Refurbished Eén jaar GRATIS LIVE Services Europa IQ Routes™-technologie Geavanceerde rijstrookaanwijzingen Hoogwaardig touchscreen van 11 cm (4,3") Map Share™- technologie Voor: € 109,95 State of the art apparaat voor minder dan 10% van de prijs van de goedkoopste KIA inbouw. (BW attendeerde hierop al eerder op dit forum.) Quote
Wim en Wilma Geplaatst 27 December, 2011 Geplaatst 27 December, 2011 Er is nog hoop Sportagewachters gelukkig onze 2.0 CvvT-i AWD is na 5 maanden wachten binnen en wordt op 10 januari 2012 geleverd we hebben hem vandaag al mogen bewonderen en het is een juweeltje we kunnen bijna niet wachten om de eerste rit te maken Quote
DJP Geplaatst 27 December, 2011 Geplaatst 27 December, 2011 Hallo wachtende en blije ontvangers van de sportage, 15 mei heb ik mijn Sportage Exclusive 2.0 Diesel, Techno oragne, panorama dak, afneembaar trekhaak, bumper skids, side skirt, chroom instapplaat en interieurafwerking besteld en ook nog steeds binnen , al veel navraag bij dealer gedaan naar levering, maar is nog steeds niet in productie genomen, ik kreeg het advies om direct contact met Kia NL op te nemen en het via hun te proberen…. Zijn er mensen die ervaring hebben met het vragen naar een compensatie voor het lange wachten, ik kreeg bij bestelling te horen dat het 3 tot 4 maanden ging duren… inmiddels bijna het dubbelen daarvan. Wellicht in korting of accessoires etc etc… Quote
chrichri Geplaatst 27 December, 2011 Geplaatst 27 December, 2011 Hallo wachtende en blije ontvangers van de sportage, 15 mei heb ik mijn Sportage Exclusive 2.0 Diesel, Techno oragne, panorama dak, afneembaar trekhaak, bumper skids, side skirt, chroom instapplaat en interieurafwerking besteld en ook nog steeds binnen , al veel navraag bij dealer gedaan naar levering, maar is nog steeds niet in productie genomen, ik kreeg het advies om direct contact met Kia NL op te nemen en het via hun te proberen…. Zijn er mensen die ervaring hebben met het vragen naar een compensatie voor het lange wachten, ik kreeg bij bestelling te horen dat het 3 tot 4 maanden ging duren… inmiddels bijna het dubbelen daarvan. Wellicht in korting of accessoires etc etc… Korting?Extra Accessoires?Compensatie? Ik denk dat je tevreden zal mogen zijn als je wagen binnen een tijdje zal mogen ophalen maar dat zal zonder enige extra compensatie zijn.Desalniettemin hoop ik natuurlijk voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten. Quote
hdr Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 hoi, ff voorstellen, ik zit in belgie, toen ik mijn kia sportage bestelde, begin augustus 2011 wist de verkoper mij te zeggen reken op minstens 10maand voor levering, betreft een sense + awd - automaat crdi, het rare is dat mijn wagen reeds begin december 2011 reeds geleverd is in de garage, de levertijden kan met niet voorspellen wat ik nu wel nog graag zou aanpassen zijn de achterlichten maar weet echt niet goed waar ik zoiets kan vinden, ik bedoel dan ledachterlichten ook op de achterklep., ik ben nog maar nieuw en zoek nog beetje mijn weg, ik moet eerlijk zeggen in belgie is het echt zwak naar kia forums. juist ff melden mijn auto staat nog tot april in de garage de leasing van mijn huidige loopt dan pas af, ben beetje op verkeerd been gezit door de leveringtermijn. Quote
kristof Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 En onze 2 de sportage is ook geleverd (allebij besteld op 25/01/2011), de techno orange geleverd na 7,5 maand en de sand track 11 maand!!! voorziene levertijd was 4-6 maand! even enkele foto's Quote
Wim en Wilma Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 En onze 2 de sportage is ook geleverd (allebij besteld op 25/01/2011), de techno orange geleverd na 7,5 maand en de sand track 11 maand!!! voorziene levertijd was 4-6 maand! even enkele foto's wat zijn Ze mooi en zo broederlijk naast elkaar wij krijgen de onze geleverd op 10 januari ben benieuwd het is een benzine AWD Quote
GeertV Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 wat zijn Ze mooi en zo broederlijk naast elkaar wij krijgen de onze geleverd op 10 januari ben benieuwd het is een benzine AWD Schoon Koppel!!!!! Opgepast komen misschien kindjes van..... :clap: veel plezier ermee!!!! Hopelijk word de onze nu ook snel geleverd. Op 20/05/2011 besteld. Dus nu ruim 7 maanden aan het wachten en het wordt nu toch tijd hoor. Hebben er bij ons al enkele zien rondrijden en het begint toch wel erg hard te kriebelen. Blijkbaar gaan de leveringen nu toch iets sneller heb ik zo de indruk of vergis ik me.... grts Geert Quote
MrBubbels Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Beste Sportage fanaten, hoe kom ik er achter wanneer de auto gemaakt is/wordt en in welke toestand de auto is maw in welke productie toestand is de SP3?? De dealer weet het niet of kan er niet achter komen zegt ie !!!! Het is wel raar want mijn MINI kon ik bijna per week volgen hoe is het dan mogelijk dat het bij de Koreanen niet mogelijk is. Wie weet het antwoord?????. Hans Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.