Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Mmmmmmm. Uitstekend initiatief. Forum-opperhoofd, zou dit topic gepind mogen worden. Een sticky van maken? Alsjeblieft? Pretty please with sugar on top? Geit offeren? Evt. blanke slavin?

• 3 weeks later...
Posted

Doe Het Zelf Handleiding Achterlichten modificatie Sportage III

Sportage%20SL.gif

Hier is het dan.SportageIII.gifDe DHZ modificatie van de achterlichten in de achterklep.

Het bestaat uit twee delen.

DHZ achterlichten Sportage III a.pdf

en

DHZ achterlichten Sportage III b.pdf

Het paste namelijk niet in een keer.

Sportage%20SL.gif

Posted

Doe Het Zelf Handleiding Achterlichten modificatie Sportage III

Sportage%20SL.gif

Hier is het dan.SportageIII.gifDe DHZ modificatie van de achterlichten in de achterklep.

Het bestaat uit twee delen.

en

Het paste namelijk niet in een keer.

Sportage%20SL.gif

Posted

@bowie97

Prachtige uitleg en bedankt alvast voor dit initiatief ; greetz Rolly

Posted

Mijn complimenten voor de zeer duidelijke uitleg.

Heeft je heel wat tijd gekost volgens mij.

Zullen veel mensen met plezier hebben ontvangen.

Ga zo door!;)

Posted

Proficiat voor het maken van deze prachtige handleiding Bowie97.

Bedankt !

Posted

@bowie97

Thumbs up !!! Mooi stukje werk.

Ik weet niet of ik dit zelf wel aandurf. Wellicht een idee om binnenkort ook eens verlichtingmeeting te organiseren a la de toetermeeting. :D

Wel graag dan even wachten tot ik ook mijn SP3 geleverd heb gekregen :D

Posted

@bowie97

Thumbs up !!! Mooi stukje werk.

Ik weet niet of ik dit zelf wel aandurf. Wellicht een idee om binnenkort ook eens verlichtingmeeting te organiseren a la de toetermeeting. :D

Wel graag dan even wachten tot ik ook mijn SP3 geleverd heb gekregen :D

Bowie97 het is inderdaad erg duidelijk maar toch ben ik wat huiverig om hier aan te beginnen.

Dus als er iemand is die zich hiervoor wil lenen of zoals boven vernoemd een verlichtingsmeeting te organiseren ben ik bij de partij.

Posted

Bowie97, hier knapt de achterkant in het donker zeker van op. Ik ga dit zeker aanpassen en dit is een makkie voor mij met de door jou samengestelde handleiding.

Posted

Als je bedenkingen hebt of je dit wel aankunt :confused::unsure:, mijn advies, begin er niet aan :-(.

Doe je desondanks toch dan kan het zijn dat je peentjes gaat zweten :sweatdrop:.

Daarom heb ik een soort van "handigheids graadmeter" in de handleiding gezet.

Maar uiteindelijk moet je zelf bepalen of je het wel of niet doet.

In de pen (computer)) zitten nog

"Claxon vervangen",

"Bochtverlichting-/mist lampen vervangen",

"Emblemen vervangen"

en

"Gril aanpassing/vervangen".

Posted

Prima stap-voor-stap uitleg in die PDF'jes, Bowie97 ;)

Ondertussen is dit, ondanks alle moeite, nog steeds geen sticky/gepind topic binnen de SP3 subscene.

We gaan eens een nieuw initiatief proberen. Ik stel voor om via de club geld in te zamelen om wat prostituee's te regelen voor de forumbeheerder, om hem om te kopen. Goed idee?

Posted

is dit, ondanks alle moeite, nog steeds geen sticky/gepind topic binnen de SP3 subscene.

We gaan eens een nieuw initiatief proberen. Ik stel voor om via de club geld in te zamelen om wat prostituee's te regelen voor de forumbeheerder, om hem om te kopen. Goed idee?

Huh ?

Posted

Wellicht een voor sommige domme en overbodige vraag maar de achterlichten modificatie is dit voor toevoeging van de remverlichting of de verlichting als dimlicht aanstaat. Mijn dealer zei als dit de achterverlichting betreft zou er een extra kabel vanuit de al aanwezige achterlichten getrokken moeten worden.

Of heeft mijn dealer het onjuist?

Posted

Wellicht een voor sommige domme en overbodige vraag maar de achterlichten modificatie is dit voor toevoeging van de remverlichting of de verlichting als dimlicht aanstaat. Mijn dealer zei als dit de achterverlichting betreft zou er een extra kabel vanuit de al aanwezige achterlichten getrokken moeten worden.

Of heeft mijn dealer het onjuist?

Nee, ja, nee en ja.

Laat hem de handleiding maar lezen leert hij misschien ook wat.:lol:

Posted

Door al een tijdje op het forum te zijn heb ik toch al veel meer

vertrouwen in kerels zoals bowie97,elmerblues,e.a dan in sommige dealers :lol::lol::lol:

grtz Luc1

Posted

vertrouwen in kerels zoals bowie97,elmerblues,e.a dan in sommige dealers :lol::lol::lol:

grtz Luc1

Helemaal mee eens maar bowie97 krijg ik niet zo gek om de modificatie te laten doen, dealer uiteraard wel.

@ bowie97; thanx voor kort en krachtig antwoord, zal dit zeker kortsluiten met m'n dealer.

Posted

grtz Luc1

Helemaal mee eens maar bowie97 krijg ik niet zo gek om de modificatie te laten doen, dealer uiteraard wel.

@ bowie97; thanx voor kort en krachtig antwoord, zal dit zeker kortsluiten met m'n dealer.

Als je een heel slimme dealer hebt laat hij de achterlichten uit amerika komen daar is het standaard.

Ik denk namelijk niet dat hij het zelfde gaat doen wat ik heb gedaan. Doet hij het wel, dan heb je een ondernemende dealer.

Posted

Iemand eigenlijk een idee wat die 'Amerikaanse' kofferdeksel-achterlichten zouden kosten? :huh: