Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inderdaad een goede keus... Ik vermoed dat we ze live kunnen bewonderen op 25 April?

Ik moet wel zeggen dat je Pica er goed uitziet... Ik zou hem bijna willen ruilen... :yinyang:

Geplaatst

Iedereen die naar de poetsdag in Belgie komt mag de auto beleven, alles wat met ICE en tuning te maken heeft.

En inruilen op je Ceed............jammer, als het een Proceed was geweest, had ik ja gezegd :stupid:

Vandaag "even" de nieuwe velgen willen monteren.

Dat even is bijna de gehele dag geworden, mijn wielmoeren waren te hoog, en daarom slijpen en slijpen om die dingen maar liefst 4 mm lager te krijgen.

Anders pasten de naafkappen niet op de velg, klinkt erg l*llig, en zeker op zondag als je geen lage moeren kunt kopen, daarom zelf aan de slag gemoeten.

Dit willen jullie allemaal niet weten, jullie willen foto's zien, daarom: voila.

100_0847.jpg

100_0845.jpg

De auto staat nog niet in zijn normale stand, de veren achter moeten nog een beetje inzakken, tis niet veel, ca 2 cm, maar dan issie wel weer de oude.

Tot zover.

Philip

Geplaatst

Heel de zondag bezig geweest? Nou ja, je hebt in ieder geval wel eer van je werk, want het er erg goed uit zeg! Als ie gezakt is vallen je wielen echt erg mooi in je kasten!

Ik zat er trouwens al eens eerder naar te kijken op je foto's maar je folie vind ik overigens ook erg goed staan!!

Geplaatst

Nou ja, heel de zondag, vanaf 10.00 uur tot een uur of 3, lijkt mij toch een aardig deel van de dag :innocent:

Tis niet alleen het slijpen, maar ook lakken van de moeren, anders loopt straks het roestwater achter de kappen vandaan.

Deze velgen lijken kleiner dan mijn vorige 15", misschien omdat dit meer een zg cupvelg is???

kijk en vergelijk:

Model 14"

PICT0034.jpg

Model 15"

PICT0100.jpg

Nieuw model 15"

100_0847.jpg

Zie je gelijk dat velgen de auto echt compeet anders kunnen maken.

Over de folie: hij is helaas niet meer verkrijgbaar, ik had het laatste in Europa:clown:, hij mag niet meer gemaakt worden omdat er een schadelijke stof in zit, nl cadmium, voor de mooie blauwe kleur.

Hij is erg mooi, maar ook erg illegaal, veel te weinig lichtdoorlatend, tot nu toe weinig problemen met oom agent, ze zien me immers nog zitten, en dat is blijkbaar voldoende.

Geplaatst

Ziet er als te doen gebruikelijk weer perfect uit!

Wanneer lepel je er nog eens een V8 in?

Wat kan je nog aan je bolide verbeteren....alles ziet er pico bello uit!

Geplaatst

Jaaaa leuk!!

Resultaat ziet er erg mooi uit :D

Ga ze zeker weer van dichtbij bekijken bij een meeting!

Gr Daiz

• 2 weken later...
Geplaatst

Vandaag mijn wintervelgen schoongemaakt, en vooral even voorzien aan de binnenzijde van een nieuw laagje verf.

De binnenkant was aardig aangetast door de weersinvloeden, en omdat ik iets langer plezier van mijn velgen wil hebben, even een middag aan het hobbyen geweest.

Kijk en vergelijk

100_0867.jpg

100_0869.jpg

Even een detail

100_0868.jpg

100_0870.jpg

Geplaatst

Hoi Philip,

Dat ziet er goed uit!

Ik ga zelf op korte termijn ook het lichtmetaal weer gereed maken voor onder de auto.

Heb je die lelijke plekken nog behandeld (borstelen, soppen o.i.d.) of heb je ze 'slechts' zo schoon mogenlijk gemaakt en er vervolgens overheen gespoten?

Groeten,

Peter

Geplaatst

Ik heb de plekken gereinigd met remreiniger.

Ik koop altijd de meest goedkope, die van de Action, kost bijna niets, en werkt voortreffelijk.

Daarna met Motip velgenspray behandeld.

Nu kan alles lekker een paar maanden uitharden.

Philip

• 1 maand later...
Geplaatst

Ben nu bezig mijn audio in de huiskamer te upgraden.

De Pica is zo als klaar, wel wat kleine dingen die veranderd kunnen worden, maar wij willen er nu eerst even van genieten.

Hoe wat en verder.........:confused::confused::confused:

Geplaatst
V8?? :rockon:

Philip, hoe is het nou afgelopen met dat kleppendeksel??

Groeten,

Peter

Dat is een neverendingstory...........................

Ik ga vanavond nog maar eens bellen, gaat nu wel erg lang duren.

En die V8................nee te klein, ik had graag de V10 uit de Viper:shock::shock:

Maar is zo moeilijk aan te komen, en zeker de aandrijflijn, is niet zo kort te krijgen:devil::devil::devil:

Geplaatst

hehe ik wilde een turbo erop maargoed :(

jammer met die 1 l motor hahahah..kan je niet heel veel mee ;)

Gr Daiz

• 3 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Het is weer mooi weer, dus tijd om "weer" aan de Pica te werken.

Dit maar een beschermkap onder de motorkap opgeknapt.

Hier issie zoals hij uit de auto kwam, vies, geroest, kortom: tijd voor een opknapbeurt.

100_0878.jpg

Na een kleine schuurbeurt:

100_0879.jpg

Na een behandeling met hittebestendige lak, een complete metamorfose:

100_0880.jpg

Dit omdat mijn kleppendeksel bijna in mijn bezit is, moest de rest er ook netjes uitzien.

Wat er met de kleppendeksel gedaan is..................hij is chroom gepoedercoat.

Hoe dat eruit ziet.....................ik weet het niet, ben net benieuwd als jullie:roll:

Verder gaan we zaterdag naar Belgi

aangepast door Tazteam
Geplaatst

Hoi Philip, Ligt het nu aan mij, of staan de eerste (vuil) en tweede (opgepoetst) foto verkeerd om?

Je bent weer fraai bezig geweest zie ik. En tsja, het is heerlijk weer inderdaad, dus waarom ook niet..

Ziet er goed uit!

Groeten,

Peter

Geplaatst
is al aangepast:oops::oops::oops:

Haha dat zie ik ja.. Ik vroeg me al even af of ik het nou wel goed had gezien, op het moment dat ik dat bericht schreef, heb jij het aangepast :P

Ziet er goed uit, zeker nu het ook weer mooi gespoten is!

Groeten,

Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...