bigmac Geplaatst 12 Juli, 2012 Geplaatst 12 Juli, 2012 PRIJZEN KIA RIO per 1 juli 2012 incl. BTW (€) 1.2 CVVT € 11.695,00 1.2 CVVT Comfort Pack € 13.190,00 1.2 CVVT Plus Pack € 13.885,00 1.2 CVVT Super Pack € 15.295,00 Meerprijs opties: - 5-deuren belastingvrij model € 900,00 belastinghoudend model € 900,00 - Metallic lak belastingvrij model € 595,00 belastinghoudend model € 595,00 excl. afleveringskosten. Quote
RioTom Geplaatst 12 Juli, 2012 Geplaatst 12 Juli, 2012 Remko, heb ook de dunne draad binnengekregen (voor de tellers) maar zie jij geen plakranden? Heb van dezelfde koper gekocht en ben best precies en netjes in dit soort zaken, maar heb de 3,5 meter al op en heb het alsnog niet netjes voor elkaar gekregen Op meerdere plekken zie ik toch nog de lijmrand zitten, die overigens even dik is als de rand zelf. Quote
Remko .me Geplaatst 13 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2012 Hmm.. ik draai hem naar binnen he! Ik zal zo nog is kijken... misschien ben jij de precies Quote
Remko .me Geplaatst 27 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2012 Leuk om mijn oude blog bericht te lezen, toen helemaal nog niet bewust van het feit dat ik hem 6 maanden later ook ging kopen. http://www.remko.me/site/3524 Quote
bigwade Geplaatst 27 Juli, 2012 Geplaatst 27 Juli, 2012 Als KCG hebben we daar toen heerlijk gegeten, haha! Quote
Remko .me Geplaatst 27 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2012 Oh echt? Ik was daar toen ook, op kosten van Kia, kreeg alleen broodje met drinken van ze Quote
Remko .me Geplaatst 10 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 Augustus, 2012 Terug van vakantie... wat een super vakantie in Oostenrijk en de Rio heeft heel goed meegedaan! De remmen rookte soms nog even na van al dat remmen en de motor is goed ingedraaid. Hoeveel hij gereden heeft? met 120km/u 1 op 18 en in de bergen scoorde hij 1 op 20.2! Omdat foto's veel meer zeggen, hier de foto's waar de Rio o.a. geweest is: Na 14 uur rijden: (die koffer met balletjes is van mijn vriendin.. ) Mijn vrienden waar ik vaak voor moest stoppen: In de bergen.. 's avonds En na de vakantie, zijn mijn remmen zo.. Wat we nog meer gedaan hebben? Veel, maar dat zijn persoonlijke foto's.. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 10 Augustus, 2012 Geplaatst 10 Augustus, 2012 leuke foto's! prachtig land oostenrijk. geweldig rijden he! hoe trok de rio het bergop met bepakking? zelf zijn we in zwitserland deze bouwvakvakantie. hopelijk kunnen we eind augustus eindelijk in onze rio naar duitsland / oostenrijk! maar je hebt toch zeker je auto zo veel mogelijk op de motor laten remmen? normaal kun je goed in de 2 of hoogstens in zijn 3 en flink wat toeren de berg af, dan heb je je rem normaal niet zo heel veel nodig toch? Quote
Remko .me Geplaatst 10 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 Augustus, 2012 @Snellejelle Bedankt! De Rio doet het goed, je moet wel soms terugschakelen dit was ik in de Venga wat minder gewend dan de Rio... je merkt dat je met een 1.25 te maken hebt maar doet gewoon goed mee. Afremmen doe je inderdaad op de motor maar soms dan is het te stijl (we moesten bijna 1 uur dalen) en dat liet de remmen wat roken maar is prima gegaan allemaal. Vaak in zijn 2 van de berg af ging het beste. Met volle bak trok hij het prima! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 Zat je in de buurt van de watervallen Krimml en Gerlos? Die foto bij het meertje en die wandelende Milka koeien komt me bekend voor. Quote
Remko .me Geplaatst 11 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Augustus, 2012 Klopt helemaal! Goed gezien Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 Dezelfde brug. :-) Alleen 10 jaar terug Quote
Remko .me Geplaatst 26 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Oktober, 2012 Na 2 weken is mijn auto morgen dan eindelijk klaar, had er in de tussentijd wel mee gereden maar vorige week moest hij naar de schadehersteller. Hij is echt weer nieuw, had wat steenslag op de bumper en dat is nu dus ook helemaal weg (nieuwe bumper). Inmiddels is hij ook heen gegaan voor zijn 2e oliebeurt, en daarbij zijn wat zaken aangepast. Zo had ik last van wat gekraak achter, inmiddels is de dealer erachter dat er nieuwe klemmen nodig waren bij de kofferbak wat het kraken veroorzaakte en dit is dan ook weg en keurig opgelost. Voor de rest had ik een storing in mijn slot systeem en dit is vervangen en alle deuren gaan weer keurig op slot. Naast wat tikjes en kraakjes in het dashboard die ook zijn weggehaald is de hele auto weer heerlijk stil en kraakvrij. (Genot) Morgen mag ik hem ophalen! Ik zal ook foto's maken van hoe mooi hij weer is.. Oh en weer gloednieuwe matjes! Ja, garantie ja, dankzij KCG! PS: ik had een chroom strip voorop zitten, ben benieuwd of ze dit ook vervangen hebben met de originele (denk van niet, want dat zou alleen in mijn stoutste dromen kunnen gebeuren) 1 Quote
Remko .me Geplaatst 27 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2012 Compleet nieuwe onderdelen erop, gelukkig dus geen plamuurwerk! Voordeeltje? Steenslag is nergens meer te bekennen Quote
Remko .me Geplaatst 27 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2012 ben al bezig Schrik niet... ze hebben er waxoyl op gedaan... lol Quote
Remko .me Geplaatst 27 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2012 Waxoyl is eraf, even goed in een nieuwe waxlaag geknald! Kijk hem glimmen!! Dodo Juice White Diamond zit erop. Quote
Specialmade Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 @Remko.me, Fijn dat je de auto weer terug hebt. Zo te zien is alles weer 100% gerepareerd. Hij glimt weer als een spiegel. Suc 6 Grtz. Specialmade 1 Quote
snellejelle1985 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 lekker he je auto weer terug! nog geswitched van verzekering? Quote
Remko .me Geplaatst 27 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2012 Thanks! nee, uiteindelijk blijft dit de goedkoopste mogelijkheid. Ik ga nu naar 89 euro per maand.. 1 Quote
Urbanfoto Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Thanks! nee, uiteindelijk blijft dit de goedkoopste mogelijkheid. Ik ga nu naar 89 euro per maand.. Troost je ik 1500€ volgende maand. Quote
Remko .me Geplaatst 27 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2012 Troost je ik 1500€ volgende maand. 1-malig? Quote
Bink058 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 Mag ik wel hopen anders heeft "Urbanfoto" een super superdeluxe gold ++ verzekering Quote
Urbanfoto Geplaatst 27 Oktober, 2012 Geplaatst 27 Oktober, 2012 1-malig? Jaarlijks en een vrijstelling van 250€ bij een ongeval. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.