blackviper Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 Dat gaat over de ceed! In de rio handleiding staat: ESS: Noodstopsignaal(indien van toepassing) Het ESS-systeem waarschuwt achteropkomende bestuurders door het remlicht te laten knipperen wanneer de auto plotseling tot stilstand komt of het ABS wordt geactiveerd. (Het systeem wordt geactiveerd wanneer de rijsnelheid hoger dan 55 km/h is en de auto ten minste 7 m/s² decelereert of het ABS wordt geactiveerd wanneer de auto een noodstop maakt.) Het remlicht dooft weer wanneer de rijsnelheid lager is dan 40 km/h en het ABS wordt gedeactiveerd of de auto niet meer sterk afremt. Helaas kunnen we het binnen dus zelf niet zien.
snellejelle1985 Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 hmm volgens mij werkt de hill assist bij mij ook niet. een helling van een gemiddelde parkeergarage is die niet stijl genoeg?
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 hmm volgens mij werkt de hill assist bij mij ook niet. een helling van een gemiddelde parkeergarage is die niet stijl genoeg? Ik heb dan een Venga maar de helling moet inderdaad steil zijn. (min 5-7%) Rem intrappen en even vast houden. Als je daarna het rem-pendaal los laat blijf de auto twee seconden stil staan.
RioTom Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Ik zal het morgen eens met de nieuwe testen. Bij mijn pluspack werkte het vrij snel
Urbanfoto Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 hmm volgens mij werkt de hill assist bij mij ook niet. een helling van een gemiddelde parkeergarage is die niet stijl genoeg? Bijmij werkt hij alleziens! Aan mijn garage is een helling en daar voel ik hem echt wel werk. En na een sec of 5 bolt de wagen pas naar achter.
snellejelle1985 Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Ik heb dan een Venga maar de helling moet inderdaad steil zijn. (min 5-7%) Rem intrappen en even vast houden. Als je daarna het rem-pendaal los laat blijf de auto twee seconden stil staan. op die manier ga k t morgen testen dankjewel
snellejelle1985 Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Bijmij werkt hij alleziens! Aan mijn garage is een helling en daar voel ik hem echt wel werk. En na een sec of 5 bolt de wagen pas naar achter. dus een parkeergarage zou genoeg moeten zijn? maja ik ga m testen morge!
Smart Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Jelle, je kunt ook Multiquoten hoor! Dus antwoorden op meerdere berichten in één bericht.
snellejelle1985 Geplaatst 27 September, 2012 Geplaatst 27 September, 2012 Jelle, je kunt ook Multiquoten hoor! Dus antwoorden op meerdere berichten in één bericht. hehe sorry, had de andere antwoorden nog niet gelezen
blackviper Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 @ jelle, Nee parkeergarage's zijn over het algemaan niet genoeg. Dus verwacht daar niet teveel van.
Huizebakker Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Heb het gisteren getest bij een laadkuil voor vrachtwagens, Hill start assist werkte gelukkig perfect!
blackviper Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 laadkuil? zo een dock? die zijn toch niet zo stijl?
Huizebakker Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 laadkuil? zo een dock? die zijn toch niet zo stijl? Ja een inderdaad, is relatief kort, maar toch wel stijl. Werkte bij mij i.i.g. perfect.
Jordan Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Ik ben een van de gelukkigen waar ook alles bij werkt. Hill assist op een steile helling getest en werkt. Gisteren even een rotonde gepakt die nat geregend was en het gas erop. ESP werkt dus ook
Venga1 Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 @ jelle, Nee parkeergarage's zijn over het algemaan niet genoeg. Dus verwacht daar niet teveel van. Een oprit naar een dijk moet al meer dan genoeg zijn, met mijn Venga werkt het al op een niet al te steile helling
RioTom Geplaatst 28 September, 2012 Geplaatst 28 September, 2012 Bij mij hoeft het ook niet heel stijl te zijn hoor, ook bij de nieuwe werkt het vlekkeloos!
Rio-010 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Misschien interessant om even te vermelden. Bij mij werkt het hill assist systeem dus niet. Na een bezoek bij de Kia Dealer blijkt ook dat het systeem niet is ingebouwd. Nu wordt er half oktober met mij contact op genomen vanuit Kia Nederland zelf. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Zodra ik hier iets van heb vernomen zal ik dat hier even posten.
snellejelle1985 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 succes!! en lees ook even mee in dit topic:http://www.kiaclub.nl/topic/10569-vsm-pakket-niet-gemonteerd/page__st__180
snellejelle1985 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Hieronder de link naar de poll om te kijken hoe groot het probleem nu precies is. ook is dit makkelijker om daar verder te discussiëren aangezien er al minimaal 3 topics tegelijk bezig zijn over dit onderwerp. http://www.kiaclub.nl/topic/10822-poll-geen-vsm-pakket-gemonteerd-op-kia-rio/
Aanbevolen Berichten