Jump to content

Recommended Posts

Posted

mijn vrouw heeft een oude picanto en daar is ze nu de laatst overgebleven sleutel van kwijt

Kia dealer bellen en chassisnr doorgeven om nieuwe sleutels te laten maken ?

of hoe werkt het anders ?

Posted

tijdje laten fietsen ??

heb geen idee of dat op chassisnummer kan.

Neem even contact op met je dealer.

Suc6 :wink:

Posted

ja ik zal hem moeten openbreken en slepen maar gezien ik met mijn nieuwe SP3 straks bij dezelfde dealer mijn beurten zal doen

hoop ik dat het ook gewoon zonder kan

ik hoop dat het een beetje snel gaat maar zal morgenochtend gelijk ff bellen

waarschijnlijk ligt de sleuten in de vuilcontainer ... wij hebben bakken maar die waren vol

en de andere vuilniszak is de vuilcontainer ingegaan en deze zit diep onder de grond :lol:

Posted

dealer kan op chassisnummer een sleutel bestellen, maar dan moet je hopen dat er nooit een andere slotenset is ingegaan. Als je de sleutel hebt kan je al wel de deuren open doen, maar nog niet starten, hiervoor moet eerst de sleutel (bij de dealer) worden ingeleerd.

Posted

mijn vrouw heeft een oude picanto en daar is ze nu de laatst overgebleven sleutel van kwijt

Kia dealer bellen en chassisnr doorgeven om nieuwe sleutels te laten maken ?

of hoe werkt het anders ?

@Schil

Heb je toevallig (misschien heeeel goed weggelegd) nog het ijzeren plaatje wat aan de sleutel(s) zat.

Misschien in de kluis of een of andere lade ? Als je dit plaatje nog hebt is je probleem snel opgelost.

Anders is de hulp van de garage de enige oplossing.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Posted

gisteren telefonisch met de dealer alles kunnen regelen , vrijdag komen ze langs met de nieuwe sleutels

en als ik er niet ben dan lezen ze de sleutel in bij de auto en doen de sleuters in mijn brievenbus :clap:

goede service van KIA van der Sluijs Spijkenisse :clap:

Posted

Dat valt niet onder de noemer keyless entry....hahaha!

Posted

ze zijn gisteren al geweest en de sleutels afgeleverd in de goede enveloppe incl rekening van EUR 100,-

nu ff snel kijken waar ik een sleutel bij kan laten maken