Presiozo Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Ik weet het niet.... misschien wel aangezien het de monteur opviel en ik het wel vaker voorbij heb zien komen. Maar 1 gerust stelling, ze geven genoeg licht hoor en ik heb het niet gemerkt tijdens het rijden dus je kan het gerust doen, ziet er veel beter uit! in de garage raden ze het nu ook aan vertelde de verkoper. Quote
Dutch Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Ze geven minder licht en toch raad de garage ze aan mmm......... Quote
Presiozo Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Ja, omdat het gewoon mooier is. Ik weet niet welke ze zelf aanraden...misschien wel hele dure lampen 7500K of 8500K die veel meer licht geven. Als je in de auto zit dan merk je er niks van dat het minder is... als je met zo'n paal die vlak voor de auto staat de boel af gaat stellen dan zal het wel opvallen ? De monteur dacht het ook maar te hebben gezien en vroeg aan mij of het zo was, ik kon dit niet bevestigen omdat het mij niet is opgevallen. Quote
xtra40 Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Ik vond door dat het licht zo enorm wit is ook de licht opbrengst veel beter Zeker in combinatie met die projectie lampen En mij is het niet opgevallen met het afstellen van de koplampen dat De licht opbrengst minder is Quote
Presiozo Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 zou ook gewoon kunnen dat de GP thunder beter is hoor en de monteur zich heeft vergist.. misschien zat er wel vuil op de koplamp... ik zal trouwens zo een foto maken van mijn rio... die is serieus nu zwart / wit zo vies is hij en ik heb hem 1,5 wk geleden nog gewassen. Quote
xtra40 Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 Ben benieuwd hoe hij er uitziet En je weet dat ik de goedkoopste van de goedkoopste lampen heb Wel 8500k had ik er in en tjee wat een licht man me bocht verlichting Die viel helemaal niet meer op Nu ik echte xenon er in heb helemaal niet meer Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Is er ergens een lijstje te vinden (zonder alle post door te moeten spitten) welk merk XENON je wel of niet moet hebben voor mijn Rio? Ik zit namelijk in de orienterende fase... Quote
kris88 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Ik had eerst GP thunder 8500k als dimlicht maar vondt de lichtopbrengst tegenvallen. Vooral wanneer het regende in de avond was het lichtopbrengst drammatisch. Nu heb ik xenon van pilot en dat geeft me een bak licht... De GP thunder wordt nu gebruikt als bocht verlichting Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 @MiNi0101 ben je op zoek naar echte xenon of xenonlook ? Quote
Rio 013 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Hi Kris88, ziet er goed uit man ga zelf binnenkort ook inbouwen, 5000k pilot denk ik. Mag ik je trouwens 1 tip geven ? Vervang je nummer bord door blanco houders, dat maakt het helemaal af Zijn voor paar euro bij meest plaatsen verkrijgbaar, denk aan broekhuizen bv Quote
kris88 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 @ Rio 013 Ik heb nog een set chrome in de schuur liggen. Deze weekend ff vervangen Is 5000k Niet te weinig? 6000k zou mooier uitzien Quote
Rio 013 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 @Kris88: kijk dat is helemaal super Wat betreft 6000k of 5000k is nog goede vraag, wil zo dicht mogelijk bij led verlichting komen Quote
kris88 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 @ Rio 013 Dan is 6000k een beter keuze. Die zijn lekker wit met een klein tintje blauw wat hem helemaal afmaakt Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 zeker 6000k ik heb ook de 4800k maar die zijn echt geel heb er helaas geen foto van maar wel van de 6000 en dat komt heel goed over vind ik Quote
RioTom Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 We moeten maar eens een inbouwdagje inplannen toch? Ik wil het denk ik toch echt wel inbouwen...mits de lichtopbrengst echt veel beter is dan de GP thunder Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 ik zou zeggen kom maar eens kijken mischien even een nacht rit ken je vergelijken inbouw dag kan nog wel eens worden georganiseerd was een gezelige dag dus lijkt me leuk om nog eens te doen Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 @MiNi0101 ben je op zoek naar echte xenon of xenonlook ? `Xenon voor gewone verlichting, xenonlook voor de hoekverlichting, meer wil ik niet vervangen... mistlampen heb ik bijna nooit aan Quote
kris88 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 Ik wil wel komen helpen. Lijkt mij wel gezellig. Wie een demo wil die kan langs komen Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juli, 2012 Geplaatst 3 Juli, 2012 oke nou ja er zijn zo veel soorten/merken ik zelf heb het goedkoopste setje wat er is met wel extra error cancelers er tussen en dat werkt gewoon goed heb er 6000k lampen op mischien eens bij http://www.autoverlichting-reeuwijk.nl/ als je daar meld dat je lid bent van het forum krijg je nog korting ook groot licht en mist licht heb ik ook niet gedaan word als je xenon hebt toch nooit meer gebruikt volgens mij Quote
Derrek Geplaatst 4 Juli, 2012 Geplaatst 4 Juli, 2012 Ik wil het denk ik toch echt wel inbouwen...mits de lichtopbrengst echt veel beter is dan de GP thunder Daar kan je zeker van zijn. 3 x meer! Quote
Derrek Geplaatst 4 Juli, 2012 Geplaatst 4 Juli, 2012 We moeten maar eens een inbouwdagje inplannen toch? Daar wordt regelmatig over gesproken. Maar komt niet van de grond. Ik wil wel een keer helpen en bij mij thuis doen (Lisse) op een zaterdag. Alleen ik heb geen loods te beschikking, dus het moet buiten (wel op eigen terrein). Alleen bij goed weer dus. heb plaats voor maximaal 4 Rio's. Hoor het wel. Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2012 Geplaatst 4 Juli, 2012 ik heb het ook gezelig buiten gedaan als het maar droog is is dat geen probleem ben nog kandidaaten aan het vergaaren om het nog een keer te organiseeren maar het is vakantie tijd dus is de opkomst wat laag Quote
blackviper Geplaatst 4 Juli, 2012 Geplaatst 4 Juli, 2012 @Derrek hoe staat het met projectje led? wordt dat nog wat? Quote
Derrek Geplaatst 4 Juli, 2012 Geplaatst 4 Juli, 2012 @Derrek hoe staat het met projectje led? wordt dat nog wat? Of het gaat lukken, dat weet ik niet; het staat even in de ijskast. Moet even wat inspiratie opdoen om er weer (3e keer) aan te beginnen. Heb wel van wasknijpers al vast spateltjes gemaakt om het glas op te wippen. Ben het dus niet vergeten. Moet wel geweldig staan als het lukt. Krijg er al weer een beetje zin in.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.