Jordan Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 dan zou dat er straks zo uit moeten zien ik heb 6000k xenon dimlicht 8500k xenonlook bocht verlichting standaard verlichting grootlicht (die moeten nog) en een mooie amber kleur in de richting aanwijzer (moet nog led worden gemaakt Mooi maar zal er bij mij iets anders uitzien. Ik heb geen projectie koplamp, geen Led DRL en geen bochtverlichting. Zodra ik een goed alternatief vind om echte xenon in te bouwen met behoud van de standaard H7 fittingen gaat ie erin. Heb op dit forum al genoeg alternatieven gezien maar niets dat mij aanspreekt. Ik wacht dan nog liever even geduldig af Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Mooi maar zal er bij mij iets anders uitzien. Ik heb geen projectie koplamp, geen Led DRL en geen bochtverlichting. Zodra ik een goed alternatief vind om echte xenon in te bouwen met behoud van de standaard H7 fittingen gaat ie erin. Heb op dit forum al genoeg alternatieven gezien maar niets dat mij aanspreekt. Ik wacht dan nog liever even geduldig af Ja als je gewone koplampen hebt moet je H7r xenon lampen gebruiken Ik heb ook mijn lamp houders heel gehouden en de xenon lampen met een andere houder met twraps vast gezet De xenon lampen hoef je niet zo vaak te vervangen dus dat kan best en als de lampen er op de juiste manier in zitten Blijft dat gewoon goed zitten En de orginele fiting en lampen liggen in de wagen en is heel simpel terug te plaatsen Quote
Jordan Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Ik weet dat ik H7R xenon nodig heb ivm strooilicht. En jouw methode heb ik idd gezien. Heb zelfs je foto op mijn iPhone opgeslagen Dus ik weet dat er genoeg alternatieven zijn. Ik ben ondertussen wat sloopbedrijven aan het mailen in de hoop dat die een schade Rio hebben waar ik de fittingen uit kan halen om aan te passen alleen zijn ze erg schaars en als ik dan eentje vind zijn de koplampunits nog intact en verkopen ze die alleen compleet. Ach laten we eerst maar eens op vakantie gaan. Dat xenon komt wel. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Ik weet dat ik H7R xenon nodig heb ivm strooilicht. En jouw methode heb ik idd gezien. Heb zelfs je foto op mijn iPhone opgeslagen Dus ik weet dat er genoeg alternatieven zijn. Ik ben ondertussen wat sloopbedrijven aan het mailen in de hoop dat die een schade Rio hebben waar ik de fittingen uit kan halen om aan te passen alleen zijn ze erg schaars en als ik dan eentje vind zijn de koplampunits nog intact en verkopen ze die alleen compleet. Ach laten we eerst maar eens op vakantie gaan. Dat xenon komt wel. Oke nou dat is mooi Ik heb de hoop al opgegeven maar die fitingen die komen gerust nog wel een keer voorbij En lekker inderdaat eerst op vakantie is ook leuk toch En anders wil ik je er gerust mee helpen als je het toch wilt doen Quote
Jordan Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Oke nou dat is mooi Ik heb de hoop al opgegeven maar die fitingen die komen gerust nog wel een keer voorbij En lekker inderdaat eerst op vakantie is ook leuk toch En anders wil ik je er gerust mee helpen als je het toch wilt doen Opgeven doen we niet zo snel. Begin er nu alleen wel een hard hoofd in te krijgen dat er op korte termijn iets verschijnt. Heb zelfs Kia Korea gemaild (hoe gek wil je het hebben). Ben alleen bang dat daar geen hond Engels kent dus of ik ooit reactie krijg haha... In ieder geval bedankt voor je aanbod. Ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden en uiteraard zal ik een update geven mocht ik iets horen over eventuele adapters of iets dergelijks. Quote
Rio 41 Geplaatst 11 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2012 Hoi, Bij mij is nu de eerste Gp Thunder 7500 k na 7 maanden gesneuveld. Gelijk 2 nieuwe sets bij v Reeuwijk besteld. Tijdelijk de orginelen teruggeplaatst totdat de nieuwe binnen zijn. De orginelen zijn echt geen gezicht Rio Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Hoi, Bij mij is nu de eerste Gp Thunder 7500 k na 7 maanden gesneuveld. Gelijk 2 nieuwe sets bij v Reeuwijk besteld. Tijdelijk de orginelen teruggeplaatst totdat de nieuwe binnen zijn. De orginelen zijn echt geen gezicht Rio toch netjes voor een H7 lamp soms gaan ze niet langer dan een half uur mee Quote
blackviper Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 toch netjes voor een H7 lamp soms gaan ze niet langer dan een half uur mee Als je ze laat vallen zeker? Quote
xtra40 Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Als je ze laat vallen zeker? Dat moet je ook niet doe he En niet met je vingertjes aan het glas dat is ook niet bevorderlijk Quote
blackviper Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 met half uur bedoel je half jaar neem ik aan? Quote
xtra40 Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 met half uur bedoel je half jaar neem ik aan? Nee met een half uur bedoel ik ook een half uur Soms heb je een slechte serie er tussen dat de klant al naa een Half uur terug komt met de mededeling dat het licht opweg naar huis Al weer uit ging Zelfs met de duure HD hevyduty lampen die wij hebben Ja die k....ten h7 lampen zijn niet zo goed als de ouderwetse h4 lampen Het is ook veld te klein en word denk ik ook heter als een h4 lamp dus is helaas Ook eerder stuk Gaat zeg maar links stuk en zet je der een nieuwe in ken je soms gewoon ff wachten tot De andere kant er ook mee uitscheid Quote
Derrek Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Alle reden om er echte H7 xenon lampen in te monteren. Misschien komt er nog een xenon inbouw dag. Ik wil wel helpen als het niet te ver is. Quote
Derrek Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Dat wil ik best doen, maar liever iets dichterbij als Tholen. En als er meer liefhebbers bij kunnen zijn, dan nog beter. Het probleem zal zijn om een geschikte locatie te vinden (loods of werkplaats) En iemand die het wil organiseren. Quote
r_fireboy Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 zo vandaag mijn gp thunder 7500k binnen gekomen nu nog even wachten op de rio volgens de dealer komt ie maandag binnen bij hun dan willen ze hem op zaterdag 30 juni uitleveren :-) :-) Quote
Presiozo Geplaatst 23 Juni, 2012 Geplaatst 23 Juni, 2012 mooi, ik zou ff vragen of ze deze lampen er gelijk in kunnen zetten...ik weet niet of de kia met of zonder lampen aan komt in nederland ? maar als ze er toch lampen in moeten zetten dan maar gelijk de goeie en dan heb je de andere lampen als reserve. Quote
r_fireboy Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 mooi, ik zou ff vragen of ze deze lampen er gelijk in kunnen zetten...ik weet niet of de kia met of zonder lampen aan komt in nederland ? maar als ze er toch lampen in moeten zetten dan maar gelijk de goeie en dan heb je de andere lampen als reserve. ja zou ik wel kunnen vragen als ze dat willen doen voor mij dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken als ik hem heb thanks Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 Ook een kia komt als hij uit de fabriek rolt gewoon met lampen aan Het word dus vervangen Quote
Presiozo Geplaatst 27 Juni, 2012 Geplaatst 27 Juni, 2012 haha oke dan bedankt xtra. weer wat wijzer Quote
eldiabloblanco Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 Wij doen ook mee aan de hype Besteld: gp thunder 8500 voor dimlicht gp thunder 7500 voor bochtenverlichting philips silvervision voor de RAWlampjes voor. in de toekomst nog eens ledlampjes voor de mistlampen . voor het grote licht ben ik nog niet over uit. Quote
Baggio Geplaatst 28 Juni, 2012 Geplaatst 28 Juni, 2012 (aangepast) Waarom verschillende waarden 8500 en 7500? 29 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig wouten Quote
eldiabloblanco Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Dan kan ik het licht en de hoeveelheid licht vergelijken , degene die ik het prettigst vind gaan in het dimlicht, de andere in de bochtverlichting. Als ik dim en bochtlicht hetzelfde wil hebben kan ik altijd nog een steje kopen en de andere als reserve lampen houden. Quote
Presiozo Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 toen de monteur mijn lampen af aan het stellen was viel hem op ( of hij dacht dat het op viel ) dat de lichtopbrengst stukken minder is dan bij de originele lampen. hij vroeg of ik daar last van had. ik heb trouwens gp thunder 7500K erin zitten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.