Ga naar inhoud

Xenon-look lampen Kia Rio


Rio 41

Aanbevolen Berichten

klopt, ik heb ook de thunders, naar de opbrengst is wel weten stuk minder dan de standaard lampen. Ik zit nog te twijfelen of ik xenon neem, moet er wel zeker van zijn dat de opbrengst meer is dan de standaard lampen.

Geen Xeon maar wel veeeeeel licht, Philips xtreme Vision.

Bevallen mij uitstekend en geven idd een hele goede lichtopbrengst.

Heb deze lampen zowel in de SP3 als in de Picanto van mijn vrouw.

Is het proberen waard.

Grtz.

Specialmade

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien al een gestelde vraag, maar welke lampen moet ik bestellen voor de dagrijverlichting? Ik ben namelijk 1 van de weinige die niet de leds aan de voorZijde heeft. Dus als ik de lampen wil vervangen dan wil ik die ook gelijk doen anders rij ik nog met geel licht. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien al een gestelde vraag, maar welke lampen moet ik bestellen voor de dagrijverlichting? Ik ben namelijk 1 van de weinige die niet de leds aan de voorZijde heeft. Dus als ik de lampen wil vervangen dan wil ik die ook gelijk doen anders rij ik nog met geel licht. :wink:

dat is een gecombineerde lamp 21/5 wat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan je garanderen dat er echt een degelijk verschil maakt tussen halogeen en echte xenon. En met mij vele anderen die zijn overgestapt op xenon. Toch Xtra? :D

En idd ik heb ook geen led in de dagrijverlichting en in die van ons gaan de P21/5 lampjes.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Vraagje, ik heb een superpack met led verlichting voor, welke GP Thunders passen het beste hierbij?

7500 of 8500 zijn er foto's op dit forum?

Ik hoor graag.

Gr. Baggio

Waarom niet meteen goed en niet meteen echte xenon er in ??

Voor de prijs hoef je het niet meer te laten

Ff beetje speuren op ebay en je bent voor een tientje of 5 klaar

Het geeft in elk geval 10x meer licht dan de xenon look lampen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Geen idee of dit de juiste thread is.. (suggesties natuurlijk welkom) maar gezien mijn Kia Rio ook van de hand gaat, heb ik nog een setje lampjes liggen. Nog nieuw in folie want te druk geweest om hier tijd voor te maken.

Het is een complete set om alles te vervangen (met uitzondering van de mistlampen dan).. dus ook bochtverlichting!

2 setjes H7 Philips X-treme Vision (Twin Pack)

1 setje H1 Philips X-treme Vision (Twin Pack)

Rekening ook aanwezig.. alles bij elkaar was het net geen €120

Doe maar een redelijk bod, dan mag je ze overnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


jij bedoeld de lampjes van het grote licht die zitten onder haakjes en dat is inderdaad een beetje krab

maar de gewone lampen die moet je met houder en al er uit draaien en dan de lamp uit de houder trekken

en de nieuwe lamp niet aan het glas pakken anders is deze binnen de kortste keren weer stuk

aangepast door xtra40
Link naar reactie
Delen op andere sites


de buitenste (dimlicht) moet je draaien (behalve bij comfortpack) de binnenste grootlicht en bochtverlichting moet je de stekkers aftrekken en haakjes losklikken

Ik heb een comfort pack en mijn dimlicht moet ik toch een kwartslag draaien en dan kan ik de H7 koplamp met houder er helemaal uit halen

Of bedoel je bochtverlichting? Die heb ik idd niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...