Ga naar inhoud

Xenon-look lampen Kia Rio


Rio 41

Aanbevolen Berichten

Xtra. Als je de lamp 180 graden in de houder plaatst past deze niet. De nok van de lamp past dan niet in de uitsparing van de houder. Ik dacht eerder dat de houder inclusief lamp 180 graden gedraaid moest worden, want die past maar op 1 manier in de koplampunit.

Dus eerst de GP thunder in de houder plaatsen en goed aanduwen. De nok van de lamp moet goed in de uitsparing zitten. Dan de houder in de koplampunit plaatsen en een kwart slag draaien. Dan zou die moeten passen.

Sjoerd, het ligt er aan waar je woont anders wil iemand van de forumleden wellicht even helpen, inclusief ik

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 7 maanden later...

Het is weer even geleden sinds me laatste post! Maar ja druk druk vakantie en nu weer druk. Toch op me werk maar GP Thunder besteld, de 5800K. Had 1 tint witter gemogen maar vind het mooi staan :-)

u2ujamuz.jpg

Dimlicht + DRV

a5uqe6a2.jpg

Dimlicht + DRV + Grootlicht

a7u4ehuj.jpg

Dimlicht + DRV + Grootlicht + Bochtverlichting

veqa7ady.jpg

Van binnenuit met Dimlicht + DRV

asyhe8yq.jpg

En direct kentekenverlichting gedaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Wil morgen de xenon verlichting + led kenteken verlichten gaan bestellen maar zou graag effe een bevestiging van 1 van jullie willen of ik de juiste spullen heb besteld haha.

 

-1x GP Thunder H1 8500K 55w  normaal is dat automatisch groot licht ?

-1x GP Thunder H7 8500K 55w bocht licht

-1x 3smd canbus LED kentekenverlichting

 

Wil ze gaan bestellen op xenonlamp.nl totaal 67 euro of heeft iemand een beter/goedkoper alternatief lol?

 

bYTNOQ.png

ppppffff krijg de foto niet groter lol

 

 

https://www.xenonlamp.nl/gp-thunder-xenon-look-blauw

https://www.xenonlamp.nl/gp-thunder-xenon-look-blauw

https://www.xenonlamp.nl/3-smd-led-kentekenverlichting-36mm-c5w

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wil morgen de xenon verlichting + led kenteken verlichten gaan bestellen maar zou graag effe een bevestiging van 1 van jullie willen of ik de juiste spullen heb besteld haha.

 

-1x GP Thunder H1 8500K 55w  normaal is dat automatisch groot licht ?

-1x GP Thunder H7 8500K 55w bocht licht

-1x 3smd canbus LED kentekenverlichting

 

Wil ze gaan bestellen op xenonlamp.nl totaal 67 euro of heeft iemand een beter/goedkoper alternatief lol?

 

bYTNOQ.png

ppppffff krijg de foto niet groter lol

 

 

https://www.xenonlamp.nl/gp-thunder-xenon-look-blauw

https://www.xenonlamp.nl/gp-thunder-xenon-look-blauw

https://www.xenonlamp.nl/3-smd-led-kentekenverlichting-36mm-c5w

 

 

voor dat geld heb je ook echte xenon 

en canbus leds voor in de kenteken plaat verlichting is niet nodig 

er is geen lamp uitval herkening waar het voor nodig is

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je naar mijn profiel gaat en daar bij voertuigen mijn Rio kiest kan je zien wat ik gedaan heb. Hier staat ook de verlichting bij. In het instructieboekje staat wat je nodig hebt voor Dimlicht en Bochtverlichting... Waarom ook niet Grootlicht en Mistlicht?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat bedoel je precies in mijn garage gerben??

Normaal licht en bochtverlichting wil ik vervangen.

Zal morgen is kijken of er goedkopere sites zijn dan. Welke led kentekenverlichting raad je mij aanik bestel altijd de goedkoopste  

ik bestel altijd de goedkoopste die ik kan vinden die werken prima

het enigste nadeel van die ledjes in de kenteken plaat verlichting is vocht daar kunnen ze slecht tegen en daar gaan ze van kapot ook de dure 

en als die dan stuk gaan dan baal je en gaat er eentje van 2 of 3 euro stuk is dat minder erg

en je hoefd er geen dure canbus lampjes in te doen de goedkopere branden ook zonder problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb effe geken gerben denk alleen dat de 5smd led kentekenverlichting te fel is omdat je er 2 hebt bij de rio ga ik liever voor de 3smd er zijn verschillende vormen van de led kentekenverlichting maakt dit verder nog uit ?

Heb afgelopen donderdag een aanrijding gehad met mijn rio :|  auto staat nu bij de dealer gelijk gevraagd over de lampjes die willen ze wel gelijk inbouen als ze mijn rio weer hebben opgelapt.

Nu zei de monteur dus dat het beide H7 is bocht/normaal licht dus daar ga ik dan maar vanuit lol.

heb hier een goedkopere site gevonden::: http://www.autostyle.nl/%C2'> maja die 8500k staan er niet bij welke kleur komt er dan in de buurt?

Wil mijn xenon look lampen zoveel mogelijk dezelfde kleur hebben als de led dagverlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk dat ik toch voor echte xenon ga heb er eentje gevonden van 130 voor 50 euro.

Nu zit ik alleen nog met mijn bochtverlichting xtra zei datie er led in heeft gegooid miss linkie ofzo ervan xtra:)

Of iemand nog andere idee kwa bochtverlichting ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zijn dat 2 setjes xenon voor zowel de koplampen als de bochtverlichting?

Als dat zo is mag je mij wel een pm sturen met de prijs.

 

 

echte xenon in de bocht verlichting heeft echt geen zin xenon heeft een opstart tijd en is daarom niet echt geschikt als bocht verlichting of groot licht 

de tijd dat deze verlichting brand in gewoon weg niet lang genoeg 

zelf doe ik een led lamp in de bocht verlichting en xenon look in het groot licht om de kleur stelling allemaal een beetje bij elkaar te houden 

maar ik stuur je met alle liefde voor zo een pakketje een PB  :wink:  :wink:  :wink:

en anders mag je altijd langs komen om te zien voor  hoe en wat 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...

echte xenon in de bocht verlichting heeft echt geen zin xenon heeft een opstart tijd en is daarom niet echt geschikt als bocht verlichting of groot licht

de tijd dat deze verlichting brand in gewoon weg niet lang genoeg

zelf doe ik een led lamp in de bocht verlichting en xenon look in het groot licht om de kleur stelling allemaal een beetje bij elkaar te houden

maar ik stuur je met alle liefde voor zo een pakketje een PB :wink::wink::wink:

en anders mag je altijd langs komen om te zien voor hoe en wat

Wat kost jouw pakketje? Heb wel interesse!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er een andere adapter nodig voor xenon? Ik lees op kiaforum.com dat je ook een klein gaatje kan maken voor de bedrading...wie heeft ervaring?

Ik zou de originele lamphouders maar heel houden dit is een van de onderdelen die je niet los kan kopen

En een paar lamphouders die goed passen datzijn de kosten niet

En als je de originele houders heel houd dan kan je altijd de boel weer in originele staat terug brengen

De lamp huis doppen kun je wel los krijgen dus daar kan je gewoon zonder zorgen den gat in boren

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...