Ga naar inhoud

Xenon-look lampen Kia Rio


Rio 41

Aanbevolen Berichten

Ik ben toch best tevreden over de hoeveelheid licht die uit de thunders komen, echte xenon zal veel meer opleveren uiteraard maar in vergelijking met de originele halogeen....

Ik heb de 7500 in het dimlicht gezet, past het best bij de ledstrips. 8500 in de bochtverlichting geeft een mooie blauwe tint die past bij de auto. :-)

nu nog een keer de moed verzamelen om de koplampunit eruit te halen om de silvervision Raw te vervangen. Ben niet echt een talentmonteur...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Xtra wat heb jij in de bochtrij lampen dan? Die thunder k75? Ik ben ef beetje bang voor dat die nogal warm worden en dat ik dalijk verneukte lamp units heb. Xenon is geen optie. Veelste weinig opstart tijd..

Kwa kleur voor dimlicht ben ik er nog niet uit

Vindt dat de k waarde per merk vaak best nog verschil maakt! Gelukkig ben ik vriendjes met de leverancier dus als me 8k niet goed is wissel ik ze om voor 6k

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de aller goedkoopste 8500k xenonlook lampen er in diie e maar kan vinden

En dat werkt perfect word ook niet te heet deze had ik eerst in me dimlicht zitten

Zo lang je maar wel de 55 watth uitvoering neemt en niet de 100 watt uitvoering die

Worden wel te heet en je zekering vind het niet leuk

En je bocht verlichting die gaat toch niet zo lang aan tenzij je stil staat en met je stuur

Gedraait blijft staan dus de kans op smelten is toch al erg klein

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Nadat ik Zaterdag mijn nieuwe Rio heb opgehaald bij de dealer.. en zondag met de Rio naar Kopenhagen ben vertrokken (huh wat? ja, goed gelezen) was ik eigenlijk op zoek naar een draadje over krakende deur panelen.. die van mij kraakt namelijk, en toch wat meer dan de rechter deur en meer dan die van mijn vrouw, die ook in een Kia Rio rond koetst.. (tips welkom dus)

Maar goed.. on topic.. ik kwam deze draad tegen en omdat ik vaak Huur en Lease auto's heb gehad met Xenon, viel het gelig licht toch iets tegen en in Scandinavië is dat in de winter niet zo handig. Omdat ze de GP's hier niet verkopen, maar wel de Philips X-Treme Vision 8500K (H1,H7) lampen, heb ik die bij een 'løkålæ wæbshøp' :wink: dan maar even gekocht en zal ze hier inbouwen. Resultaat zal ik posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanaf de xenonLook lampen ga je niet meer licht krijgen hoor... Heb ook tjidje met look rondgereden nu met echte xenon is het 10 keer beter.

Klopt, maar bij slecht weer (mist) merk je wel enig verschil en de "strooing" schijnt stukken beter te zijn.. en ja.. ook ik geef toe dat de looks ook belangrijk zijn :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Er gaat niks boven echte xenon zeker als je projectie koplampen hebt

En het is een klusje van niks

En voor de kosten hoef je het ook niet te laten met alles er op en aan ben je rond de 50 euro kwijt

En anders wil ik je er wel mee helpen hoor ik heb het al eens eerder ingebouwd :wink:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Er gaat niks boven echte xenon zeker als je projectie koplampen hebt

En het is een klusje van niks

En voor de kosten hoef je het ook niet te laten met alles er op en aan ben je rond de 50 euro kwijt

En anders wil ik je er wel mee helpen hoor ik heb het al eens eerder ingebouwd :wink:

Hoi Eelco, hoe zit het met de koplampafstelling, is dit nog nodig na inbouw of kan het er zo in?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haha, ja voor jou is het routine geworden xtra :)

Ik ga eerst die power filter doen ( als ik er 1 kan vinden dan ) en dan zal ik eens kijken of ik een keer naar edam kan komen ( wat volgens mij een behoorlijk stuk is vanaf halsteren )

50 euro + benzine :) Bedankt voor het aanbod in ieder geval! en als ik het ga doen dan neem ik zeker even contact met je op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Eelco, hoe zit het met de koplampafstelling, is dit nog nodig na inbouw of kan het er zo in?

in prinsipe kan het er zo in let wel dit gaat alleen als je projectie lampen hebt

als je de normale koplampen hebt dan moet het wel goed gecontroleerd worden dan heb je ten eerste al andere lampen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Haha, ja voor jou is het routine geworden xtra :)

Ik ga eerst die power filter doen ( als ik er 1 kan vinden dan ) en dan zal ik eens kijken of ik een keer naar edam kan komen ( wat volgens mij een behoorlijk stuk is vanaf halsteren )

50 euro + benzine :) Bedankt voor het aanbod in ieder geval! en als ik het ga doen dan neem ik zeker even contact met je op.

ja mischien als je toch al een keer hier in de buurt moet zijn of mischien als wij weer eens op familie bezoek gaan jou kant op je weet het nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja mischien als je toch al een keer hier in de buurt moet zijn of mischien als wij weer eens op familie bezoek gaan jou kant op je weet het nooit

Ik moet nog een keer naar groningen dus dan kan ik misschien even langs edam rijden. en als jij een keer hier ergens in de buurt bent dan stuur je maar een PM.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben op dit moment weer blij met mijn gewone gele lampen. Hoewel het niet zo'n mooie uitstraling heeft, vind ik de lichtopbrengst zoooooveel beter. Ik kan eindelijk weer eens fatsoenlijk zien. Heb het met de 8500k van go thunder af en toe echt eng gevonden. Zag soms gewoon niets. Kan natuurlijk aan mijn ogen liggen, maar beter zicht bracht het niet. De 7500 gingen nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben op dit moment weer blij met mijn gewone gele lampen. Hoewel het niet zo'n mooie uitstraling heeft, vind ik de lichtopbrengst zoooooveel beter. Ik kan eindelijk weer eens fatsoenlijk zien. Heb het met de 8500k van go thunder af en toe echt eng gevonden. Zag soms gewoon niets. Kan natuurlijk aan mijn ogen liggen, maar beter zicht bracht het niet. De 7500 gingen nog wel.
klopt, ik heb ook de thunders, naar de opbrengst is wel weten stuk minder dan de standaard lampen. Ik zit nog te twijfelen of ik xenon neem, moet er wel zeker van zijn dat de opbrengst meer is dan de standaard lampen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


klopt, ik heb ook de thunders, naar de opbrengst is wel weten stuk minder dan de standaard lampen. Ik zit nog te twijfelen of ik xenon neem, moet er wel zeker van zijn dat de opbrengst meer is dan de standaard lampen.

kom maar eens rijden met die van mij dan kan je het zelf zien

xenon look kan je niet vergelijken met echte xenon verlichting

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...