Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vorige week :'(.

Ik blijf er niet naar vragen want dan krijg ik daar weer de naam van ongeduldige :'(.

Ik zou gewoon bellen, je hebt een product gekocht van ca 15000 euro dan mag je toch wel weten waar het is? Gewoon bellen naar die dealer!

Geplaatst

Als ze 'eind juli' als verwachte datum genoemd hebben, kan ik me voorstellen dat je nog niet elke week de dealer belt om te vragen of je Rio al onderweg is.

Geplaatst

Als ze 'eind juli' als verwachte datum genoemd hebben, kan ik me voorstellen dat je nog niet elke week de dealer belt om te vragen of je Rio al onderweg is.

Maar als je dan hier ziet dat andere na 3 maand wachten hun wagen hebben (diesel) dan wordt je wel een klein beetje gek van het wachten.

De wagen is zelfs nog niet eens in productie!

Geplaatst

Maar als je dan hier ziet dat andere na 3 maand wachten hun wagen hebben (diesel) dan wordt je wel een klein beetje gek van het wachten.

De wagen is zelfs nog niet eens in productie!

Klopt

Ik heb hem eind Maart besteld maar wist dat hij op de boot stond richting Nederland {voorraad Dealer}

Anders had ik hem ook niet durven te bestellen IVM levertijd deadline 1Juli

vooral de Diesel en de 1.4 benzine is een drama

Maar Maandag komt hij aan bij dealer

Volgende week ophalen

:scooter:

Geplaatst

Klopt

Ik heb hem eind Maart besteld maar wist dat hij op de boot stond richting Nederland {voorraad Dealer}

Anders had ik hem ook niet durven te bestellen IVM levertijd deadline 1Juli

vooral de Diesel en de 1.4 benzine is een drama

Maar Maandag komt hij aan bij dealer

Volgende week ophalen

:scooter:

Veel plezier ermee ik ben jaloers :'(.

Geplaatst

Ben net terug van de dealer en heb een Kia Rio 1.2 cvvt superpack besteld in de kleur Wendy Brown. De auto kan al binnen twee weken geleverd worden. Echt super kan niet wachten

Geplaatst

24-02-2012 besteld... VANDAAG opgehaald :wink:

Kijk top, dan kan je zeker op de meeting komen cool :)

Geplaatst

Hoi,

Ik heb deze aangeschaft.

Aanschaf: 2e week januari

Uitvoering: 1.2 cvvt Superpack

Kleur: Wendy brown

Extra's:RVS hoogglans gepolijste Raamlijstenset 6 delig + Achterkleplijst RVS hoogglans gepolijst + Dubbel uitlaatsierstuk + Philips Xtreme-Vision lampen (ik denk niet dat dit de levertijd beinvloed)

Verwachte Levertijd: Begin Maart volgens de dealer

En nog steeds aan het wachten of in middels binnen? Ben heel benieuwd ik heb vandaag een graphite kia rio met superpack besteld. De status is productie en de dealer geeft aan dat hij rond 1 juni binnenkomt. Als jij je Rio volgens planning hebt gekregen dan weet ik ongeveer of ik een reeele tijd heb gekregen of niet.

Geplaatst

YES!!!! ik heb de status "on boat" gekregen, verwachte aankomst 27 mei.

Nu begint het aftellen echt pas!

Mooi vooruitzicht. De mijne heeft de status in productie (vandaag gekocht), maar daar doen ze toch niet langer dan een dag over :-) Ben wel benieuwd hoe jullie de vervolgstatussen krijgen. Krijgen jullie die automatisch van de dealer of moet je daar zelf achteraan
Geplaatst

:sweatdrop:

hoelang voor jou nog?

Goei vraag :'(.

Hoelang duurt het voor een wagen een productie gaat?

Hoelang duurt het productieproces?

Hoelang duurt het voor de wagen na te kijken in de fabriek op eventuele fouten?

Tel bij dat alles nog 8 weken voor een boottripje en dan weet ik het misschien ook :P;).

Geplaatst

Wat en bij wie heb je de rio besteld?

Hebben ze je niet vantevoren gewaarschuwd dat het bij kio een drama kan! zijn met levertijden?

Geplaatst

Gisteren van de leasemaatschappij gehoord, dat mijn auto volgende week bij de dealer aankomt en dan waarschijnlijk in de eerste of tweede week van mei geleverd kan worden. Ben benieuwd met welke boot deze dan gekomen is, want als ik de berichten van andere volg, komt de boot pas half mei aan. Misschien dat er een paar autotransporten vanuit Korea over de weg gekomen zijn!?

Eerste week van januari de Rio 1.1 crdi Graphite met powerpack besteld.

Ik twijfel nog wel of ik het ECO logo er af laat halen.

Geplaatst

Gisteren van de leasemaatschappij gehoord, dat mijn auto volgende week bij de dealer aankomt en dan waarschijnlijk in de eerste of tweede week van mei geleverd kan worden. Ben benieuwd met welke boot deze dan gekomen is, want als ik de berichten van andere volg, komt de boot pas half mei aan. Misschien dat er een paar autotransporten vanuit Korea over de weg gekomen zijn!?

:-)

Eerste week van januari de Rio 1.1 crdi Graphite met powerpack besteld.

Ik twijfel nog wel of ik het ECO logo er af laat halen.

Waarom twijfel :o

Geplaatst

bij twijfel.......altijd doen! eraf dus :P

reden 1: ziet er beter uit zonder

reden 2: mensen denken anders dat je lid bent van greenpeace.

Geplaatst

Haal ze er allemaal naar eraf jongens, dan ben ik zo de enige met een ecodynamic maagdelijk witte :P

Geplaatst

Hebben ze je niet vantevoren gewaarschuwd dat het bij kio een drama kan! zijn met levertijden?

Ik heb duidelijk van tevoren aangegeven dat ik eerder heb meegemaakt dat ik voor mijn auto een half jaar moest wachten en dat ik dat niet meer wilde. Mij is aangegeven dat hij voor 1 juni binnen zal zijn. Bovendien is in het contract opgenomen dat als hij na 1 juli wordt geleverd de BPM kosten voor de dealer zijn. Heb er dus wel vertrouwen in. En nee ik heb niet te weinig inruil gekregen :-)
Geplaatst

Zo! 4 mei om 15.00 uur kan ik mijn nieuwe zwarte Kia Rio 1.2 CVVT Superpack ophalen! Inclusief 17" inch velgen,afneembare trekhaak,rvs sierlijst aan voorkant,xenon look lampen. En zonder EcoDynamics logo uiteraard! Zin in!

Geplaatst

Zo! 4 mei om 15.00 uur kan ik mijn nieuwe zwarte Kia Rio 1.2 CVVT Superpack ophalen! Inclusief 17" inch velgen,afneembare trekhaak,rvs sierlijst aan voorkant,xenon look lampen. En zonder EcoDynamics logo uiteraard! Zin in!

:-)

Proficiat

Geplaatst

Auto is in België bij een dealer besteld.

Het enige wat ze mij al wel hebben gezegd is dat Kia naar de dealers toe geen service geven,maar dat de dealers van Kia wel een goede service moeten geven.

Maar zei de dealer : Hoe kan je nu goede service geven als de invoerder naar ons toe geen goede geeft? Wij moeten de klanten maar vanalles wijs maken dan.

Geplaatst

Hij is binnen hoor! Al wat kilometertjes mee gemaakt :) Rijdt lekker, en eindelijk weer mobiel (na 3 maanden zonder auto)!

Helaas nog wel zonder parkeersensoren, die worden er dinsdag in gezet, maar als we hem daardoor een weekje eerder hebben vind ik het wel best haha.

Kia Rio Comfort Pack, 1.1 Diesel, Wendy Brown. Uiteindelijk 3 maanden en een week op moeten wachten (besteld in januari).

rio.jpg

Geplaatst

Hij is binnen hoor! Al wat kilometertjes mee gemaakt :) Rijdt lekker, en eindelijk weer mobiel (na 3 maanden zonder auto)!

Helaas nog wel zonder parkeersensoren, die worden er dinsdag in gezet, maar als we hem daardoor een weekje eerder hebben vind ik het wel best haha.

Kia Rio Comfort Pack, 1.1 Diesel, Wendy Brown. Uiteindelijk 3 maanden en een week op moeten wachten (besteld in januari).

rio.jpg

ja ik blijf het zeggen

ziet er goed uit

ik vond het eerst maar niks een bruine auto maar ik heb hem een paar keer bekeken

en ik moet zeggen dat ik het een mooie kleur vind ook omdat hij er elke keer anders uitziet naargelang hij in het licht staat

maar bij deze van harte met je nieuwe auto :clap: :clap: en vele lekkere leuke en veilige kilometers toegewenst

maar dat gaat denk ik wel goed komen

Geplaatst

De mijne 18 feb bestelt, stond al op de boot.

Moest op 27 feb binnen komen.

Maar heb tot nutoe nog niks gehoord. :no:

Wacht maar rustig af.

Voor al die andere, die al wel geleverd zijn, veel rij plezier

Heb bestelt : Rio 1.2 cvvt superpack

Kleur : Zwart

Verwachte levertijd : 16 april of later

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...