Wimis on Geplaatst 15 Juli, 2016 Geplaatst 15 Juli, 2016 Ik wilde berichten over iets nieuws voor mij (2 maanden ervaring nu) Kan zo maar iets anders zijn morgen, hoor ik dat nu zelf goed? Morgen bericht! Of niet Quote
Wimis on Geplaatst 16 Juli, 2016 Geplaatst 16 Juli, 2016 Yep, Nieuwe Kia Niro BusinessLine 3 a 4 weken wachten. 2 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 Juli, 2016 Geplaatst 16 Juli, 2016 goed bezig Wimis Alvast gefeliciteerd met de nieuwe bolide. Quote
Wimis on Geplaatst 16 Juli, 2016 Geplaatst 16 Juli, 2016 Toch geen witte, he Als het goed is (absoluut) NIET Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 Juli, 2016 Geplaatst 17 Juli, 2016 Da's nou jammer. Hij had zo mooi kunnen zijn. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 Augustus, 2016 Geplaatst 16 Augustus, 2016 Ik had al in een eerder bericht heel blij verteld dat ik een hele mooie nieuwe fiets had gekocht. Link naar dat bericht Helaas moest ik constateren dat ook bij Duitse top producten er een maandagochtend model tussen zat. Ik had er nog wel vertrouwen in dat het toch goed zou komen maar de fietsenmaker had zijn buik er van vol. We sturen de fiets retour fabriek en jij zoekt een nieuwe uit en dat is gelukt. Ik had al eerder naar de Riese & Muller gekeken maar dacht dat deze alleen maar high speed fietsen had in het model wat ik mooi vond. Toch moest ik dat wel even proberen. Man o man je zit in een no time op de 40 kilometer. Ik voelde me net Max Verstappen maar dan op de fiets. Fietsen krijgt in ene een heel andere dimensie dus heb ik het bij de proefrit gelaten. Maar gelukkig is deze ook in de 25 km variant. Dus de Kalkhoff eruit en de Riese&Muller Cruiser Nuvinci er in. Een zwaardere accu er in dan kan ik dezelfde afstand fietsen als de vorige. De eerste vijfhonderd kilometer staan erop. Het vertrouwen is terug dus weg gaan weer voor de grotere ritten waar deze fiets uitermate geschikt voor is. Dus zie je de Warmentuuter op een R&M Cruiser voorbij komen bel of tuuter gerust. Ik zwaai zeker terug. Quote
bigwade Geplaatst 16 Augustus, 2016 Geplaatst 16 Augustus, 2016 De fietsenmaker shaft das ! Mooi man ! Na 100km de oefenwieltjes eraf laten halen ? Edit: kekke foto's ! 1 Quote
bigwade Geplaatst 16 Augustus, 2016 Geplaatst 16 Augustus, 2016 Rundlederen fietstas : http://speedbike.schothans.com/?p=24 Quote
Gast Stief Geplaatst 16 Augustus, 2016 Geplaatst 16 Augustus, 2016 En ik maar denken dat Blue Label was om te drinken Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2016 Geplaatst 17 Augustus, 2016 En ik maar denken dat Blue Label was om te drinken Je kan het combineren. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 Augustus, 2016 Geplaatst 17 Augustus, 2016 Je kan het combineren. Combineren met Blue Label kan nog net, mixen is echt een doodzonde. @WT... jouw Blue Label zal niet zo lekker smaken als de JW. Maar de JW zal niet zo lekker rijden als jouw R&M. Quote
bigwade Geplaatst 17 Augustus, 2016 Geplaatst 17 Augustus, 2016 JW-BL+R&M combi op de NH-sche fietspaden ? Dat wordt niks.. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2016 Geplaatst 17 Augustus, 2016 Nee niet mixen......en niet tijdens het fietsen. Na de fietstocht! Heb nog een andere kleur label staan van JW. Na zaterdag horen jullie meer of het gelukt is die combi Quote
Gast Stief Geplaatst 18 Augustus, 2016 Geplaatst 18 Augustus, 2016 Ben niet echt een JW fan maar heb wel altijd black in huis. Maar als ik mag kiezen vind ik green en gold toch het lekkerst. Ook lekkerder dan blue. Nou geniet iig maar van de blue op wielen! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 18 Augustus, 2016 Geplaatst 18 Augustus, 2016 Vandaag mijn OBD2 mini interface ontvangen. Nu nog even uitvogelen wat ik er allemaal mee kan uitlezen. Torque geïnstalleerd op mijn smartphone. En zie hier het eerste resultaat Quote
Wimis on Geplaatst 28 Augustus, 2016 Geplaatst 28 Augustus, 2016 Zojuist een USB stick besteld: Quote
Smart Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Toch maar met alle techniek in huis en 7 afstandbedieningen, een universele ab gekocht. 5 Quote
Gast Stief Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Daar ga je veel plezier van hebbem. Gebruik al jaren Harmony. Mijn originele ab's verdwijnen vaak gelijk na installatie in de la. Quote
Smart Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Eigenlijk ook een beetje noodgedwongen. De verschillende ab's maken dat het voor hun té ingewikkeld wordt om te switchen van tv naar mediaplayer, naar hifi, naar de Kodi player. Feitelijk ook wel een luxe probleem, dat dan weer wel.... Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Harmony? Heerlijk! Hier ook al 10 jaar praktisch de enige... De eerste twee zijn letterlijk versleten door het intensieve gebruik. 2 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Ik heb ook een aantal jaar een harmony gebruikt, (blijft leuk speelgoed) Maar ben al een tijdje overgestapt op Smart IR Remote op mijn smartphone. Vindt ik makkelijker omdat ik mijn homedomotica ook met mijn smartphone bedien. Neemt niet weg dat deze Elite wel een hele mooie uitvoering is (en een dure ) Quote
Smart Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Ik ben ook overgestapt op Smart IR remote hoor.... Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Weer een stuk van je nieuwe Niro weg Makkelijk ding idd . 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.