Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als je hem op de plek van de handgreep plaatst is het geen enkel probleem.

Is er een ander land waar de rio's afgeleverd worden met een brilhouder?. In de oorspronkelijke folder stond er dat de superpack hem standaard had moeten hebben. Uitrusting wil per land nog al verschillen. Bv een verwarmd stuur is in duitsland te koop.

Geplaatst

Klopt ik ben al bezig geweest om de orginele te krijgen heb zelfs het onderdeel nummer maar dat nummer is onbekend hier bij de dealers in nederland dus moet ik nog even verder zoeken helaas maar als het lukt laat ik het uiteraard weten

Geplaatst

Klopt ik ben al bezig geweest om de orginele te krijgen heb zelfs het onderdeel nummer maar dat nummer is onbekend hier bij de dealers in nederland dus moet ik nog even verder zoeken helaas maar als het lukt laat ik het uiteraard weten

Via google zag ik een advertentie van een duitse dealer waar instaat dat er daar wel 1 inzit. Ga binnenkort eens langs.

Op de amerikaanse rio site staat hij afgebeeld op de plek van de handgreep voor de bestuurder. http://www.kia.com/#/?stop_international=yes.

Er zou dus een onderdeelnummer bekend moeten zijn in de fabriek

Geplaatst

Ja die brillenhouder zocht ik ook .

Dan zit er maar een ding op.

Op vakantie gaan en bij een Amerikaanse dealer er een paar kopen.

Wie gaat er toevallig op vakantie daarnaar toe?

Geplaatst

Mooi, ga je het doen?

Onder anderen zit dat in de planningen zo ben ik met nog meer iedeen bezig kijk maar eens goed op me Facebook dan kom je het vanzelf tegen

Geplaatst

Kun je mij dat orginele nummer geven aub. Kijk ik even in Duitsland daarmee. Tevens ga ik mijn vrienden in amerika vragen of ze even bij de kia dealer aldaar langs willen gaan.

Geplaatst

Kun je mij dat orginele nummer geven aub. Kijk ik even in Duitsland daarmee. Tevens ga ik mijn vrienden in amerika vragen of ze even bij de kia dealer aldaar langs willen gaan.

76733_300127800098823_742070211_n.jpg

dit is het nummer

Geplaatst

sorry mannen dat is nog niet bekend daar ben ik nog mee bezig als ik hier iets over weet dan laat ik dat meteen weten

helaas ben ik met nog veel meer projecten bezig dus druk druk druk

Geplaatst

lijkt er op alleen merk klopt niet dus geen iedee of het gaat passen

heb al een aanvraag uitstaan voor die orginele maar nog geen antwoord op gehad maar als ik daar wat van hoor kan ik mischien groot inkoop doen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...