Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Middagje klussen xtra als ik er zelf niet uit kom? :wink:

altijd gezelig

geef anders even de diameter door van je zuignap of zo een plak schijf

als ik volgende week weer ga werken kijk ik even voor je of ik iets voor je te pakken kan krijgen

dan maak ik er gewoon twee

Geplaatst

yeah, laat maar weten!

ik ga zelf ook nog wel even op onderzoek uit.

diameter van de schijf van TomTom is 8cm. Van de zuignap is ie zo'n 6cm (daarom blijft ie ook niet zitten, want hij past net niet op het lijstje...)

Geplaatst

Whaha nou gefeliciteerd denk ik ;)

Geen bijbehorende stuurwielhoes? ;)

Dank je wel! Het kost me maar 0.11 dollar cent = 0.08 euro, met verzendkosten daarbij wordt het uiteindelijk 4.08 euro. Niet slecht toch?

Maar het was alleen deze paar, verder geen stuurwielhoes daarbij. Ik vind het ook niet nodig want ik ben heel tevreden met mijn multifunctioneel leren stuurwiel zoals het nu is :)

Geplaatst

Dank je wel! Het kost me maar 0.11 dollar cent = 0.08 euro, met verzendkosten daarbij wordt het uiteindelijk 4.08 euro. Niet slecht toch?

Maar het was alleen deze paar, verder geen stuurwielhoes daarbij. Ik vind het ook niet nodig want ik ben heel tevreden met mijn multifunctioneel leren stuurwiel zoals het nu is :)

Tja als je fout gaat moet je het wel goed doen toch? ;) haha

Geplaatst

Ik ken ze voor op de fiets en zeker cool maar legaal op de rijksweg ??

P.s.

Als er een aan/uit knopje op zit met afstandsbediening dan wordt het wel erg leuk

Geplaatst

Ik ken ze voor op de fiets en zeker cool maar legaal op de rijksweg ??

Dat vraag ik me ook af trouwens... weet iemand dat misschien?

maar ik heb ze (in rood) toch al besteld. Gewoon omdat ik kan.

Het kost toch maar zo weinig.

Nee, het heeft geen aan/uit knop. Het gaat vanzelf uit als de auto niet beweegt, en weer aan zodra de wielen weer rollen.

Geplaatst

Dat is dan echt heel jammer dan. Nu kan ik hem alleen af en toe stiekem gebruiken voor bijzondere gelegenheden.

Maar kan iemand mij vertellen waarom zoiets verboden is?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Geplaatst

Ik had bij TomTom van die plakschijven gekocht om mijn TomTom op het dashboard te kunnen plaatsen maar toen ik er voor het zicht eentje op mijn dashboard had gelegd kwam ik er al vrij snel achter dat dat m niet gaat worden... :-) Veel te aanwezig zo'n glimmende schijf op je dashboard...

Ik heb ook al wel gekeken naar de systemen van Brodit en daar laatst ook iets over gevraagd maar daar kwam geen reactie op dus ik probeer het gewoon nog eens :-) Is er iemand bekend mee hoe het precies werkt? Zit alleen het 'bruggetje' permanent in je auto (bij het ventilatierooster dus) of de hele houder voor de TomTom ook? (dus dat je alleen je TomTom erin hoeft te schuiven)

Ik heb het liefst de eerste optie anders rij je continu met zo'n grote houder rond waar niet altijd een TomTom in zit. Op de website kom ik er echter niet echt wijs uit hoe het nou zit...

Ok, dan zal ik ook hier antwoord geven als blijkbaar niemand het verder weet :). Het principe is dat je een ProClip hebt die auto specifiek is (dus Kia Rio). Die zet je vast in je auto (bv in het ventilatierooster). Daarop SCHROEF je een houder specifiek voor je apparaat (dus TomTom houder). Die houder zit vast aan de ProClip en kan je NIET elke keer loshalen. Het idee is dus dat je je TomTom eruit haalt als je de auto verlaat en hem er weer inzet als je terugkomt.

Geplaatst

Thanks voor je uitleg Sluuz!

Dan gaat het voor mij over, want ik wil niet altijd met zo'n grote houder rondrijden.

Ik ga proberen het idee van Cehen te evenaren, maar dan met een houder die past bij mijn TomTom. En dat met 2 linkerhanden... Het kan dus even duren :-)

Geplaatst

Dat vraag ik me ook af trouwens... weet iemand dat misschien?

maar ik heb ze (in rood) toch al besteld. Gewoon omdat ik kan.

Het kost toch maar zo weinig.

Nee, het heeft geen aan/uit knop. Het gaat vanzelf uit als de auto niet beweegt, en weer aan zodra de wielen weer rollen.

Precies heb ik geen idee. De RDW weet hier vast wel wat meer over ;) Zou zeggen stuur hun even een email.

Geplaatst

ik heb die dingen thuis liggen en daar krijg je geen afstandsbediening bij.

het ziet er op de plaatjes allemaal mooier uit dan het in werkelijkheid is maar toch is het best kicken!

Verboden is het sowieso en ik denk ook niet dat ik dat hoef uit te leggen. Misschien als je geluk hebt kom je er vanaf met een waarschuwing.

Geplaatst

Dat is dan echt heel jammer dan. Nu kan ik hem alleen af en toe stiekem gebruiken voor bijzondere gelegenheden.

Maar kan iemand mij vertellen waarom zoiets verboden is?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

kijk Mel als jij nou s'avonds een aantal rondjes rond het Politiebureau rijd en niet aangehouden wordt koop ik ze ook :)

Geplaatst

Wat zijn de afmetingen van de lange en korte strip?

Misschien een idee om deze in een sticker uit te voeren, je kunt dan zelf de tekst bepalen wat je op de sticker wilt heben.

Ik hoor het wel.

Alvast bedankt.

De lange strip meet 550x55 mm. De korte strip meet 200x55 mm. Als je 60 mm. neemt moet je onder de plastic strip werken, erg lastig.

@RioGrande Volgens mij staan de strips inmiddels wel op bobtuning.nl. Anders ff een mailtje sturen naar de webshop.

@ dijk 48 dat ziet er mooi uit , ik had ook al op de site van bobtuning gekeken moet je de strips voor de kia rio 3 bestellen want voor de rio ub type zie ik niet staan.

b.v.d groeten alex

Korting!!

Gepost door
on 23 maart 2012 - 19:11 in

Ik heb m'n instaplijsten besteld bij www.bobtuning.nl . Voor €60,75 + €10,50 verzendkosten worden RVS instaplijsten geleverd waar je zelf de tekst op de instaplijst kunt bepalen, kunt kiezen uit 7 lettertypen, kunt kiezen uit hooglans of geborsteld. Als ik zijn site hier op het forum vermeld (dus bij deze) krijg je als lid van www.kiaclub.nl 10% korting. Bij je bestelling moet je dat dan wel even aangeven in het veld "Special Instructions". Bij bestellingen vanaf 3 setjes naar één adres worden er geen verzendkosten gerekend.

Op bobtuning.nl staan de instaplijsten voor de Rio 2011 nog niet vermeld (alleen oude modellen Rio) maar ze zijn wel leverbaar.
Geplaatst

Zo, dacht even wat te bestellen via eBay.

Eindelijk mijn chrome handgrepen.binnen.

27 februari besteld.......vandaag binnen.

1 pakketje spoorloos verdwenen, 2e pakketje is aangetekend verstuurd.

Nog op tijd voor de meeting....

Hopelijk gaat het de volgende keer wat sneller...

Geplaatst

Zo, dacht even wat te bestellen via eBay.

Eindelijk mijn chrome handgrepen.binnen.

27 februari besteld.......vandaag binnen.

1 pakketje spoorloos verdwenen, 2e pakketje is aangetekend verstuurd.

Nog op tijd voor de meeting....

Hopelijk gaat het de volgende keer wat sneller...

Hoi buurman, Ik moet eerst even zien hoe die chrome handgrepen er bij een rode Rio uitzien. ik twijfel nog steeds of ik ze ook wel bij mijn Rio wil hebben.

Geplaatst

Hoi buurman, Ik moet eerst even zien hoe die chrome handgrepen er bij een rode Rio uitzien. ik twijfel nog steeds of ik ze ook wel bij mijn Rio wil hebben.

Ze gaan er vandaag op...wait and see.

Geplaatst

Zie hier mijn chrome hendel covers..

post-5638-0-54722600-1336935751_thumb.jpg

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...