blackviper Geplaatst 13 Juli, 2012 Geplaatst 13 Juli, 2012 Klopt maar niet voor meetings ed. Gewoon niet aandoen op de openbare weg. Quote
Rio 013 Geplaatst 14 Juli, 2012 Geplaatst 14 Juli, 2012 De instaplijsten zijn eindelijk geinstalleerd tussen de druppels door Zodra het weer beter is, maak ik een duidelijkere foto... vind ze er wel gaaf uitzien iig Quote
xtra40 Geplaatst 14 Juli, 2012 Geplaatst 14 Juli, 2012 netjes hoor ziet er inderdaad erg goed uit Quote
Baggio Geplaatst 14 Juli, 2012 Geplaatst 14 Juli, 2012 netjes hoor ziet er inderdaad erg goed uit Topper! Vraagje hoe werkt jou cruise controle? Zak deze ook eerst 2a3 km voordat deze op de juiste snelheid blijft? Voor de 1.2 is er namelijk een update echter weet ik niet of deze er ook voor de 1.4's onder ons is. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Juli, 2012 Geplaatst 14 Juli, 2012 Geen idee lijkt mij wel denk dat er electronic niet veel verscilt tussen de 1.2 en de 1.4. Quote
Baggio Geplaatst 14 Juli, 2012 Geplaatst 14 Juli, 2012 Geen idee lijkt mij wel denk dat er electronic niet veel verscilt tussen de 1.2 en de 1.4. Ik heb net vernomen dat er ook een update is voor de 1.4 met verschillende verbeteringen, ben benieuwd! Quote
Rio 013 Geplaatst 15 Juli, 2012 Geplaatst 15 Juli, 2012 Topper! Vraagje hoe werkt jou cruise controle? Zak deze ook eerst 2a3 km voordat deze op de juiste snelheid blijft? Voor de 1.2 is er namelijk een update echter weet ik niet of deze er ook voor de 1.4's onder ons is. Hi Baggio, ik heb het zelfde probleem. Heb dit ook op meerdere plekken gehoord en gelezen en ga deze week ff naar de dealer. Even kijken wat die er van zeggen en of ze software update kunnen doen. Ik houd je op de hoogte Quote
theomonika Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Weer even creatief bezig geweest met dit weer pfffff even wat chroom Quote
Rio 013 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Weer even creatief bezig geweest met dit weer pfffff even wat chroom Kan je nu de schuifjes van je ventilatie roosters nog wel van links naar rechts bewegen? Dat is namelijk bij mij het enige wat me nu weerhoudt daar chroom van te maken Quote
Rio 013 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Hi Baggio, ik heb het zelfde probleem. Heb dit ook op meerdere plekken gehoord en gelezen en ga deze week ff naar de dealer. Even kijken wat die er van zeggen en of ze software update kunnen doen. Ik houd je op de hoogte Hi Baggio, Ben net bij de dealer geweest en volgende week dinsdag een afspraak. Er is een software update voor de 1.4 zeggen ze, dus ben benieuwd Quote
theomonika Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 op de vraag Kan je nu de schuifjes van je ventilatie roosters nog wel van links naar rechts bewegen bijmij kan het niet meer want ik heb het zo geplakt dat het altijd goed staat bij me maar je kan er altijd voor kiezen het middenstrookje wat korter te maken zodat je wel kan schuifen Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Hey Theo niet te handig worden he anders heb ik niets meer te doen Quote
theomonika Geplaatst 16 Juli, 2012 Geplaatst 16 Juli, 2012 Hey Theo niet te handig worden he anders heb ik niets meer te doen Whahaha nee ik hou voor jou ook wel wat werk over Quote
RioTom Geplaatst 17 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Juli, 2012 Stoor me nog steeds mateloos aan die plakranden. Ik zie ze ook bij jou in de tellers zitten en nu ook op de roosters. Persoonlijk vind ik de roosters nu afschuwelijk, maar dat is mijn mening Heb jij ook niet dat je de lijmrand nog kunt zien onder de tellerranden? Quote
Remko .me Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 haha zit je er nog steeds mee? bij mij zie je bijna niks, minimaal 0,5mm mooi grijs ovaal randje overal gelijk... het is iets teruggetrokken.. je moet hem proberen naar binnen te draaien...1 kant ziet er dan mooi uit. Quote
RioTom Geplaatst 17 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Juli, 2012 Weet ik, maar ik ben (zoals jij al aangaf) hoogstwaarschijnlijk TE precies en veeleisend. Ik haal ze er daarom denk ik vandaag weer af en wacht op een goede oplossing. Quote
RioTom Geplaatst 17 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Juli, 2012 Hier is mijn topic. Ik heb zelf goedkoop speakers kunnen kopen, maar Peter heeft ze voor mij ingebouwd. http://www.kiaclub.nl/topic/8505-kia-rio-12-plus-pack/ Quote
Remko .me Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Ik had die man gemaild en gezegd dat ik graag nieuwe wilde omdat het niet LUKTe, en kreeg gewoon nieuwe. Toen opnieuw geplakt, stuk voor stuk, niet verwarmen... wel heel goed van tevoren buigen anders neemt het echt niet de vorm aan... je moet bijvoorbeeld vooraf al naar binnen buigen. verder heb ik op sommige stukken de plaktape verwijderd om zo minder 'plakspul te hebben'. Eigenlijk hoef je alleen op sommige plekken tape te hebben, je kunt er ook voor kiezen om alle tape eraf te halen en zelf op sommige plekken te plakken met GOEDE tape. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Hier is mijn topic. Ik heb zelf goedkoop speakers kunnen kopen, maar Peter heeft ze voor mij ingebouwd. http://www.kiaclub.n...o-12-plus-pack/ thnx Quote
RioTom Geplaatst 17 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Juli, 2012 Ohw, sorry, verkeerde topic gepost Remko, ja je hebt wel een punt...hopen dat ze bij de dealer ooit nog wat overhouden Quote
theomonika Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 nou hij zit er onder hoor RVS Dubbele uitlaat ( duplex ) morgen komen de foto's Quote
RioTom Geplaatst 17 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Juli, 2012 Gaaf man! Je steekt er een boel energie in Helaas moet ik weer even sparen voor de volgende upgrades Herinner mij nu net dat je in Haarlem woont.......was afgelopen 2 dagen in Haarlem: had ik mooi naar je sub kunnen luisteren. Quote
theomonika Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Gaaf man! Je steekt er een boel energie in Helaas moet ik weer even sparen voor de volgende upgrades Herinner mij nu net dat je in Haarlem woont.......was afgelopen 2 dagen in Haarlem: had ik mooi naar je sub kunnen luisteren. nou ja jammer maar roep de volgende keer even de sub blijft erin zitten en je bent altijd welkom Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.