MiNi0101 Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Hey luitjes en luitinnetjes, Een maat van mij heeft van die ordinaire, maar wel heel grappige, roze pluche dobbelstenen aan zijn achteruitkijkspiegel hangen. Zo zie je steeds weer leuke tafereeltjes voorbijkomen in het verkeer... Nu ben ik benieuwd wat de kia-holics en verwanten hebben hangen... Ik zelf heb een lege spiegel. Groetjes, Niels Quote
xtra40 Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Ook ik heb niks aan me spiegel hangen Vind het heel vervelend dat gebungeld voor me gezicht En ik vind dat het me uitzicht belemmert Vind het bij een ander wel leuk om te zien hoor maar zelf niet dus Quote
Urbanfoto Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Iets heel ouds : Een Zillion sleutelhanger. Quote
Guest Warmentuuter Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Jaren terug hebben wij een gelukshangertje gekregen van onze dochter. We gingen toen weer voor het eerst met z'n tweetjes op grote vakantie naar Italie. Het geeft ons bescherming volgens haar. Ik geloof niet overal in maar vind het wel leuk en misschien is het ook wel zo....... Het verhuisd iedere keer mee en nu hangt het in de Venga. Quote
Wimis on Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Hier niks aan de binnen/achteruitkijk spiegel hangen ... Wel leuk om te lezen wat andere hebben. Quote
bigmac Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Bij mij hangt er niets aan de binnenspiegel, maar dit weekend, in verband met mijn bezoek aan het concert van Paul McCartney, had ik tijdelijk de 'Yellow Submarine' aan de zonneklep gehangen. Quote
Neo Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Een rode sleutelhanger met de tekst "Remove before flight" Quote
MiNi0101 Posted March 26, 2012 Author Posted March 26, 2012 Jaren terug hebben wij een gelukshangertje gekregen van onze dochter. We gingen toen weer voor het eerst met z'n tweetjes op grote vakantie naar Italie. Het geeft ons bescherming volgens haar. Ik geloof niet overal in maar vind het wel leuk en misschien is het ook wel zo....... Het verhuisd iedere keer mee en nu hangt het in de Venga. kan niet heel goed zien wat het is... dus... wat is het voor hangertje? Quote
Specialmade Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Een klein leren motor jasje aan de spiegel. Dit hangt niet los maar zit eigenlijk achter de spiegel zodat ik er geen last van heb. Maar van de voorkant kun je het goed zien. Heb ik al jaren en verhuisd telkens mee naar de nieuwe auto. Grtz. Specialmade Quote
Preston Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Al jaren hangt er een dreamcatcher aan de achteruitkijk spiegel. Van de ene naar de volgende auto en nu in de SP3. Leren riempje zorgt er voor dat beweging wel meevalt - tenminste dat vind ik - Kan er wel lekker doorheen kijken natuurlijk. Quote
Guest Warmentuuter Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 kan niet heel goed zien wat het is... dus... wat is het voor hangertje? Dit is um. Je ziet nu wel op de foto dat het spiegeltje moet worden schoongemaakt. De kleur raakt er ook een beetje vanaf. Maar dat kan de pret niet drukken. Als het geluk er maar in blijft zitten. Quote
Guest Warmentuuter Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Goed bedoelde vaderdags gift ? Nee dat had een reden zie # 4 van dit hoofdstuk Quote
MiNi0101 Posted March 27, 2012 Author Posted March 27, 2012 ... Dit is um. ... Die heeft inderdaad qua kleur de beste tijd gehad... maar waarschijnlijk te sentimenteel om te verkassen naar je armsteunkastje. Quote
Smart Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Ik wil mij niet spiegelen aan mijn voorgangers.......heb dus een kale spiegel! Quote
Guest Warmentuuter Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Als je er over wilt praten smart. :-) Quote
Presiozo Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Een rode sleutelhanger met de tekst "Remove before flight" die zit bij mij aan de sleutel! kan je in mijn garage nog zien hangen aan de spiegel niks hangen, had er een Stig poppetje hangen maar die is overleden. Quote
Neo Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 die zit bij mij aan de sleutel! kan je in mijn garage nog zien hangen aan de spiegel niks hangen, had er een Stig poppetje hangen maar die is overleden. Vond hem ook wel mooi om aan de sleutel te hangen, maar dat probeer ik zo minimalistisch mogelijk te houden. ( Anders zit mijn broekzak zo snel vol ) Echt storend vind ik hem niet aan de spiegel. Quote
MiNi0101 Posted March 30, 2012 Author Posted March 30, 2012 Vond hem ook wel mooi om aan de sleutel te hangen, maar dat probeer ik zo minimalistisch mogelijk te houden. ( Anders zit mijn broekzak zo snel vol ) Echt storend vind ik hem niet aan de spiegel. die witte leeuw in je spiegel briljant! Quote
Neo Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 De buurvrouw zal blij zijn dat je haar leeuw mooi vindt Quote
MiNi0101 Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 Een oranje wuppie het is inderdaad BIJNA weer EK tijd... je bent er "vroeg" bij... Quote
Hitmark Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 (edited) Rode Chinese hangers. Aan de spiegel. Edited April 4, 2012 by Hitmark Quote
Recommended Posts