Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

iedereen een gratis set 17" phantoms! Yay! :tt1:

phantoms? :shit:

Doe mij maar een gratis navigatie :tt1:

Geplaatst

Ik ga ook langskomen 27 mei!

Ik woon zelf in Utrecht, dus wat dat betreft een thuiswedstrijd.

Erg veel opvallends heb ik niet te showen (Rio zwart, Super Pack, 17" Phantoms, Chromen raamlijsten, uitlaatstukje (nog niet binnen overigens), extra chromen lijst bij de gril) maar ben vooral ook benieuwd naar de audio aanpassingen die andere leden hebben gedaan en evt. andere extra's!

Geplaatst

Ik ga ook langskomen 27 mei!

Ik woon zelf in Utrecht, dus wat dat betreft een thuiswedstrijd.

Erg veel opvallends heb ik niet te showen (Rio zwart, Super Pack, 17" Phantoms, Chromen raamlijsten, uitlaatstukje (nog niet binnen overigens), extra chromen lijst bij de gril) maar ben vooral ook benieuwd naar de audio aanpassingen die andere leden hebben gedaan en evt. andere extra's!

Oke leuk, kan je iig ideeën opdoen van anderen ;)

Als het een beetje meezit kunnen we wel tot de 30 deelnemers komen.

Geplaatst

Ter info naar de mensen mbt de Rio-meeting.

Het initatief om een meeting te organiseren wordt door ons gewaardeerd en zullen wij (KCGNL en KIACLUB.NL) in principe niet afkeuren.

KIACLUB.NL en de KCGNL distantiëren zich echter van deze meeting omdat zij niet betrokken zijn bij de organisatie van deze meeting of hun expertise niet gevraagd is. Alle berichtgevingen naar mensen, bedrijven en mensen die in naam van KCGNL, KIACLUB.NL zijn niet door ons bevestigd of goedgekeurd.

Deze hele meeting gebeurt derhalve op persoonlijke titel!

Geplaatst

Hallo RdeRio

Bedankt voor interesse :chinese:

Stuur even een PMtje naar J-J

Denk wel dat het nog lukt

Grtz Listige

Geplaatst

misschien handig om je usernaam+ rio-versie +aanpassingen op een a4 achter je voorruit te plaatsen, zodat je gericht kunt vragen/kijken bij bv audio+ of verlichting waar je zelf interesse in hebt

Geplaatst

misschien handig om je usernaam+ rio-versie +aanpassingen op een a4 achter je voorruit te plaatsen, zodat je gericht kunt vragen/kijken bij bv audio+ of verlichting waar je zelf interesse in hebt

@Bigmac Goed idee van dat A4-tje.

Zet dan een nummer op het A4-tje en de eigenaar van de Rio een petje op met hetzelfde nummer.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

@Bigmac Goed idee van dat A4-tje.

Zet dan een nummer op het A4-tje en de eigenaar van de Rio een petje op met hetzelfde nummer.

Grtz.

Specialmade

en matching kleuren kleding natuurlijk :)
Geplaatst

Goed idee Mac :-) Ik zal even kijken of ik een standaard lijstje kan maken

Neem ik wel mee voor iedereen naar Meeting

Dus geen pen of stift vergeten

Grtz Listige

Geplaatst

Goed idee Mac :-) Ik zal even kijken of ik een standaard lijstje kan maken

Neem ik wel mee voor iedereen naar Meeting

Dus geen pen of stift vergeten

Grtz Listige

Zet hem dan ook even online als je hem af hebt, ik vul hem liever digitaal in :wink:

Is de lokatie eigenlijk al bepaald?

Geplaatst

En kan ik ook nog meedoen?

Ik begrijp dat de meeting 1e Pinksterdag is (zondag 27 mei).

Waar en hoe laat is de meeting?

Zie de eerste post in dit topic, waarschijnlijk mij AC wegrestaurant De Meern aan de A12. De meeting begint om 13:00, broodjes mee dus! :wink:

Geplaatst

eeehhhmmm...alleen voor de nieuwe modellen Rio?

Groetjes,

Pas

Geplaatst

eeehhhmmm...alleen voor de nieuwe modellen Rio?

Groetjes,

Pas

Volgens mij was dat wel een beetje het idee...
Geplaatst

Volgens mij was dat wel een beetje het idee...

Klopt, maar buiten dat is natuurlijk iedereen welkom. dus kom gerust langs.

Geplaatst

Leuk initiatief ik ben er bij

Stuur voor de zekerheid even een prive bericht aan J-J dat je ook komt. Of hij moet het al hebben gezien en je op de lijst hebben gezet.

Geplaatst

Stuur voor de zekerheid even een prive bericht aan J-J dat je ook komt. Of hij moet het al hebben gezien en je op de lijst hebben gezet.

ga ik even doen dankje wel
Geplaatst

Start post ge-update.

De definitieve locatie is de parkeerplaats bij De Meern naast het AC restaurant.

Ook heb ik een deelnemens formulier gemaakt zoals jullie voorstelde en deze link staat ook in de startpost vermeld (graag deze invullen, uitprinten en meenemen)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...