xtra40 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 zoiets als dit wat wij ook hebben ;-) 1
betominice Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 nee geen dom idee leuk shirt trouwens van Johan alias warmetuuter
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Ziet er goed uit xtra40, wordt tijd dat kmn eens goed deze topic gaat bestuderen.
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Het was weer een top en leerzame dag geweest. Leuk ook om iedereen weer te zien. Speciale dank gaat uit naar Richard, Erno en collega's. En natuurlijk ook de dames want die hebben toch maar mooi ff het eten geregeld. We mopperen wel op het (gay?)schilderstape op de t-shirts maar het hoort er ook wel een beetje bij. Je kan inderdaad een t-shirt laten bedrukken. De kosten zijn het niet want ik het 12.50 betaald. (bedrukking incl shirt) Dit het ik laten doen bij de Flyerhouse. Morgen ga ik een start maken om er weer een stukje over te schrijven in mijn blog. groet
Specialmade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Heren, Het was weer een geslaagde dag waarbij zelfs ik veel geleerd heb. Had al enkele keren aangegeven dat ik niet zo'n poetser ben maar Richard heeft mij helemaal "om" gekregen. Met een aantal nieuw aangeschafte producten ga ik binnenkort aan de slag. Clay, wash polish en wat al niet meer. Ook Erno heeft mij versteld doen staan de de mogelijkheden van uitdeuken zonder spuiten. Ik heb op het punt gestaan om een deukje in mijn auto te slaan om nog een keer te zien hoe mooi hij dit wegwerkte Natuurlijk heb ik de meeste tijd in de weg gelopen maar dat was vooraf reeds bekend. Mede Kia rijders bedankt voor de gezelligheid en speciale dank aan Richard van Cardetails en Erno van Sloot auto groep voor de gastvrijheid en de uitermate goed verzorgde dag inclusief uitleg, testen van producten en het in werkelijkheid zien van uitdeuken zonder spuiten. Grtz. Specialmade
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Super leuk!! Ben enorm jaloers dat jullie heen zijn geweest!
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Super leuk!! Ben enorm jaloers dat jullie heen zijn geweest! De volgende keer ben je er wel bij!!
mika kjelld Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 ik wilde erno en richard bedanken voor deze topdag een hoop geleerd en natuurlijk de personen die dit geregeld hebben en er niet bij konden zijn helaas maar het was helemaal top bedankt gr patrick
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Heren, Het was weer een geslaagde dag waarbij zelfs ik veel geleerd heb. Had al enkele keren aangegeven dat ik niet zo'n poetser ben maar Richard heeft mij helemaal "om" gekregen. Met een aantal nieuw aangeschafte producten ga ik binnenkort aan de slag. Clay, wash polish en was al niet meer. Ook Erno heeft mij versteld doen staan de de mogelijkheden van uitdeuken zonder spuiten. Ik heb op het punt gestaan om een deukje in mijn auto te slaan om nog een keer te zien hoe mooi hij dit wegwerkte Natuurlijk heb ik de meeste tijd in de weg gelopen maar dat was vooraf reeds bekend. Mede Kia rijders bedankt voor de gezelligheid en speciale dank aan Richard van Cardetails en Erno van Sloot auto groep voor de gastvrijheid en de uitermate goed verzorgde dag inclusief uitleg, testen van producten en het in werkelijkheid zien weg van uitdeuken zonder spuiten. Grtz. Specialmade Mocht je een dag willen plannen, laat mij het even weten samen poetsen is nog veel gezelliger. Gezien ik mijn witte waas al een keer volledig met clay behandeld heb kan ik eventueel nog een aanvulling zijn als je ermee bezig bent. 2
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Je hebt gelijk Patrick laten we inderdaad niet Alex en Remko vergeten. Zij hebben de aanzet gegeven maar konden door omstandigheden er niet bij zijn. Dank hier voor. Best spulletje Bigwade wat je op m'n raam hebt gespoten van Wurth. De vliegen zitten overal maar NIET op het raam.
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Dat was deze. Te glad voor de beezies ? Leuk ! http://tinyurl.com/c2b6zox
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Je hebt gelijk Patrick laten we inderdaad niet Alex en Remko vergeten. Zij hebben de aanzet gegeven maar konden door omstandigheden er niet bij zijn. Dank hier voor. Best spulletje Bigwade wat je op m'n raam hebt gespoten van Wurth. De vliegen zitten overal maar NIET op het raam. Wat is dat dan geweest en kun je dat ook binnenhuis gebruiken, heb een aantal lastige vliegen in de woonkamer.
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Daar heb je lijmspray voor, gaan ze steeds langzamer van vliegen..
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 zoiets als dit wat wij ook hebben Ik vind dit wel lachen van de zware jongens kan zomaar een clubshirt worden.... Goed bezig
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Dag heren, Ik heb met veel plezier jullie verhalen en de foto's bekeken op facebook, ziet er echt goed uit en ook aangenaam verrast hoe jullie aan de slag zijn gegaan! Leuk ook om te zien dat bigwade met veel interesse aan het luisteren is (of zou het meer zijn van: doe maar, goed zo.. mijn auto wordt mooi gepolijst op deze manier?)! Ben benieuwd ook naar de foto's van warmentuuter (zag ik met een camera) en bigwade. Volgende keer ben ik van de partij!
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Negatieve insteek Remko......... Van mijn wasstraatbeurten en 1 emmer systeem met dreft ben/was ik niet gauw af te brengen. Het feit dat ik voor andere methodes open sta is toch al een enorme comming- out, toch ?
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Negatieve insteek Remko......... Van mijn wasstraatbeurten en 1 emmer systeem met dreft ben/was ik niet gauw af te brengen. Het feit dat ik voor andere methodes open sta is toch al een enorme comming- out, toch ? Zeker, vandaar ook mijn bevinding als ik de foto's zie... haha nee man ziet er goed uit en leuk dat jullie zo geïnteresseerd zijn. Soms lijkt een wasstraat zo makkelijk maar met de hand wassen; het scheelt en geld en je auto blijft mooier... en natuurlijk een goede reden om een meeting bij te wonen.
bigwade Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Begin me inmiddels wel zorgen te maken of RioTom en Smart al thuis zijn... Zag ze vanaf een hele rare kant de snelweg benaderen...
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Hmm... ik heb ze inderdaad nog niet gehoord of gezien... gingen ze naar het zuiden ipv noorden?
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Waren zeker verblind door de weerkaatsing van de zon door al dat gepoets. Viel mij wel op dat er veel kia's waren met een hele lichte tint, het leek zelfs erg veel op Wit.
Micle Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Idd warmentuuter, en wie zit er rechtsonder op de foto zo aandachtig te kijken naar de techniek.?????? Ik weet het, jullie ook.
betominice Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Ik weet het niet hoor Maar even terug te komen op Bigwade denk dat riotom en smart lekker buiten zitte net als ik
Remko .me Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Leuk man! Paarse tape, jullie doen met de mode mee... ik heb blauwe: Ik vroeg me af hebben jullie nog kennis gemaakt met foamen?
Gast Warmentuuter Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Dit is de laatste foto van smart. Moet er een opsporing uitgaan? :-)
Aanbevolen Berichten