Ceed 1
2006->2012
Alles over de Kia Ceed 1 vind je hier
770 topics in dit forum
-
Kia cee'd ISG
door ata10- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Kia has began a full scale production of the cee'd ISG! At first only gasoline engine equipped cee'ds will go on sale, while later, the rnge of cee'ds ISG is expected to expand to 1,6L CRDI as well. Expect to see up to 15% fuel consumption improvement during city driving over the current cee'd model! See more details here: Kia cee'd ISG
Laatste antwoord door ata10, -
Mistlampen
door CaVeY^- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
Ik heb de challange versie 1.4 alleen zitten er std geen mistlampen op Heeft iemand toevallig al aftermarket lampies gezien of iets wat er op lijkt om in te bouwen? met een dremel kan je een hoop doen met de zwarte doppies voor
Laatste antwoord door RML, -
- 8 antwoorden
- 4k weergaven
Dames/Heren, Wij hebben hier net een project gedaan met een KIA Proceed. Ik zou eens even willen weten wat jullie indruk van deze wagen is. Aangezien wij in Belgie geen KIA forums hebben , vraag ik jullie objectieve indruk van dit project. Het is namelijk altijd wel leuk om te weten of dit daadwerkelijk als aankoopbaar wordt beschouwd. Alvast bedankt voor jullie reactie. Mvg, Nico
- 8 antwoorden
- 3k weergaven
heb mijn pro cee'd 7 weke geleden besteld en zou er over 2 weke moete zijn maar eerste week van december is het in esse tuningshow en zou er graag mij led verlichting van meebrengen , weet er mss iemand wat er voor lampjes in de binneverlichting zit ? ( verlichting in het dak ) ga er ook mijn standverlichting van meebrengen : pilot w5w m.v.g.
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
Misschien dat de forum leden mij kunnen helpen met het onderstaande: Team Hartrijden.nl is in 2007 opgericht en bestaat inmiddels uit 8 vrijwilligers. Wij rijden in een unieke raceauto waarvan er binnen Europa maar een actief is op de circuits in Nederland, Belgie en Duitsland. In 2008-2009 rijden wij mee in de volgende competities: Dutch Supercar Challenge Dutch National Racing Team(DNRT) Wij worden als team ook regelmatig benaderd om op nationale en internationale beurzen te staan met onze raceauto. Wij hebben het afgelopen jaar onder andere op de volgende beurzen gestaan of demonstraties gegeven: ? Racesalon Rotterdam ? Auto&Tuning Rotterda…
Laatste antwoord door marcelvd, -
C'eed Reviews
door RML- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
Cee?d Sporty Wagon 1.6 CVVT X-ecutive (2008) Een kinderpartijtje of een bezoek aan een winkelcentrum of bouwmarkt? Met de Kia Cee?d Sporty Wagon ben je van alle markten thuis. Het is een heuse ?lifestyle-station, een variant die we tot voor kort alleen in de hogere segmenten tegenkwamen. Kia is het stadium van lachertje-vande-weg allang gepasseerd is. Op z?n vreemde naam na is de Cee?d Sporty Wagon een serieuze auto die er allesbehalve beroerd uitziet. Origineel is het allemaal weliswaar niet, maar dat zal de Kia-koper waarschijnlijk worst wezen. Kia heeft de Cee?d een relatief bescheiden styling meegegeven, waarmee je niemand voor het hoofd stoot. Dat kun je uiteraard …
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
Leuk als we allemaal laten weten hoe we over onze auto denken op Autoweek, daardoor krijgen anderen een goed idee over de eigenschappen en de kwaliteit van de C'eed(s). Directe link naar MyReview C'eed Let op! De Pro_C'eed en de C'eed Sporty Wagon vallen hier ook gewoon onder!
Kia Pro ceed
door CaVeY^- 11 antwoorden
- 4,1k weergaven
HEYZ nu eindelijk is me Pro ceed aangekomen bij de dealer. Gelijk een kijkje wezen nemen en wat foto's gemaakt!!! Was wel erge bagger weer maar toen het even droog was naar buiten gerend om te kijken naar de auto. hier wat foto's bij de dealer. Auto moet nog rijklaar worden gemaakt, hoop dat ik hem aankomende week heb want heb nu net 2 weken vakantie, lekker inrijden
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
Een verzameling C'eed filmpjes voor de liefhebbers, niet alles zal op de interesses inspelen maar wellicht zit er wat voor je tussen. C'eed C'eed vs Golf vs i30 (Duits) C'eed vs Toyota Auris (Duits) Tuning foto's Beurs filmpje (tot 28 sec de C'eed) (Geen commentaar) Introductie fimpje (Geen commentaar) C'eed SW C'eed SW vs Golf Station (Duits) C'eed SW op de beurs vanaf 33 Seconden Commercial C'eed SW 'review' (Engels) Pro_C'eed Beurs filmpje (vanaf 28 sec de Pro_C'eed) (Geen commentaar) Race/Rally filmpje Onboard camera positie filmpje (Rally) Rijtest (Turkije) Pro_C'eed vs Audi A3 (Duits) Deze post zak ik continu bijwerken, wellicht ook een suggestie? …
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
Kia is going to race at Nurnburg Ring 24-hours with this hot looking machine: More: Kia at "Ring"
Laatste antwoord door CaVeY^, -
- 1 antwoord
- 2,7k weergaven
Ik wil een Parot carcit inbouwen welke over de speakers van de auto gaat. Hiervoor moet ik aan de aansluitconnector van de autoradio komen. Ik heb geen idee hoe ik de autoradio moet demonteren. Is er iemand die dit wel weet gaarne een demontage instructie toezenden
Laatste antwoord door pibipi, -
- 4 antwoorden
- 2,7k weergaven
Beste Cee'd bezitters, Mijn garage belde mij gisteravond op of ik van de week wil langs komen. Het probleem is dat er radio's inzitten van een bepaalde serie of type wat er voor kan zorgen dat de accu geleidelijk leeg loopt, zodat er niet meer gestart kan worden. Het euvel lijkt dan dan de accu het begeven heeft, wat dus ook kan met een accu in korte tijd, maar het is nu ook gebleken dat het van de radiounit afkomt. De garage kan de radio mat code's uitlezen als hij hierna van de bepaalde serie of type wordt hij vernieuwd. Het blijkt dat er al Cee'd rijders zijn waar al accu's zijn vernieuwd, maar dat eigenlijk waarschijnlijk de radio vernieuwd had moeten worden. O…
Laatste antwoord door Kia Fan, -
gewoon even meegeven dat de cee'd Sporty Wagon een SUPERwagen is! Ik heb hem sinds zaterdag en hij is zalig om mee te rijden, heel goede wegligging, een zee aan ruimte, ...... dus iedereen die nog twijfelt, kan ik een aankoop zeker aanbevelen. Grtz
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
Ik kreeg van de week dit You-tube filmpje door http://nl.youtube.com/watch?v=WEfaQmOOF-Q Ziet er goed uit, moet ik zeggen!
Laatste antwoord door Rio-man, -
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
De nieuwe Kia cee'd is genomineerd voor auto van het jaar 2008, de definitieve keuze word bepaald door de journalisten..... http://www.caroftheyear.org/pages/cars_candidates08/Lista08.htm
Radio probleem
door Ben169- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
Goede avond kia-rijders Sinds vorige week doet mijn radio raar. het betreft het originele kia geluidsset. hij speelt de cd gewoon af en ineens stopt hij spuwd de cd uit en schakelt dan volledig uit. ga moregn naar de dealer want ga vrijdagnaacht op vakantie naar tirol maar heb toch geen zin om dat zonder radio te doen. ik zal jullie op de hoogte houden Groetjes Ben
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 10 antwoorden
- 3,2k weergaven
Ik vraag me af of er al iemand in de C'eed heeft gereden, en hoe deze is bevallen.
Laatste antwoord door e.groen, -
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Cee'd is selling really good across the Europe! Do you know how cee'd is selling in your country? Do you have any numbers?
Cee'd crash test
door ata10- 0 antwoorden
- 2,4k weergaven
Look at the EuroNCAP crash test video and data: 1.video: http://www.kia-world.net/index.php/2007/08/30/ceed-crash-test-video/ 2. data+ pictures: http://www.kia-world.net/index.php/2007/08/29/kia-ceed-wins-5-star-euro-ncap-safety-rating/
Goede avond........... Ik ben bezig met het uitzoeken vn een trekhaak voor onder mijn kia cee'd. Nu is mijn vraag heeft iemand van jullie er al eentje onderzitten en waar is die gemonteerd. Ben
Laatste antwoord door Ben169,