Accessoires / tuning / techniek
-
- 0 antwoorden
- 800 weergaven
hoi, deze auto's willen ook wel eens kraken bij de subframerubbers. De achterste rubbers vertonen dan iets speling waardoor ze geluid gaan maken. Als het echt uit de stabilisator komt probeer dan eens nieuwe rubbers te monteren van een hyundai deze zijn iets stugger. Succes Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hoi Frans, het kan volgens mij wel eens aan de kachelweerstand liggen.vaak doet hij het dan enkel in de hoogste blaasstand.Zie ook: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=139908 Lees meer...
- 0 antwoorden
- 809 weergaven
nee niet allemaal.Maar als het aan de zekering ligt moet er toch meer uitvallen??En volgens mij stopt dan ineens de verwarming toch?En niet eerst dan wel en dan niet?Ik dacht meer aan een kabeltje die stuk is, omdat ie eerst af ent oe uitviel en nu helemaal.Gr Frans Lees meer...
- 0 antwoorden
- 875 weergaven
Zekeringen al gecontrolleerd Frans?. frans59 schreef:Hoi.Ik heb een kia rio 1.3 uit 2002.Mijn probleen is het volgende:Eerst deed mijn verwarming het* af en toe niet ging dan uit en meteen weer aan.Nu doet hij opeens helemaal niks meer zelfs niet blazen .Heeft iemand hier een oplossing voor?Gr Frans Lees meer...
- 0 antwoorden
- 860 weergaven
Hoi.Ik heb een kia rio 1.3 uit 2002.Mijn probleen is het volgende:Eerst deed mijn verwarming het* af en toe niet ging dan uit en meteen weer aan.Nu doet hij opeens helemaal niks meer zelfs niet blazen .Heeft iemand hier een oplossing voor?Gr Frans Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Wij herkennen het probleem. Onze Sportage is van sep. 08. In november (het werd kouder) gingen de rubbers kraken. Hij is een keer of vijf naar de garege geweest. Rubbers vervangen, ingevet, losser gezet, weer ander vet. Het probleem kwam iedere keer naar een dag of vier weer terug. De rubbers worden hard tijdens de koude maanden en dan doet zich dat probleem voor. Nu is het winter en hebben we er al weer vanaf november last van. Niet om aan te horen. Maar je, we hebben geen zin om onze tijd te verdoen aan garage bezoeken als er geen gedegen oplossing voor handen is.We hopen maar dat de temperatuur weer snel gaat stijgen. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 796 weergaven
Cordoba BBY schreef:Kan ook airco koppeling zijn. Of niet juiste spanning van multiriem spanner.Heb nog niets kunnen kijken. Lig ff ziek in huis. Als ik me weer lekker voel ga ik ff kijken. Waar kan ik die airco koppeling vinden?. Alvast bedankt en als ik meer weet laat ik het ook horen. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 902 weergaven
Probleem is nog steeds niet verholpen. Ben nog niet in de garage geweest. Te druk met verbouwing.Mocht je eerder iets te weten komen, laat het mij dan a.u.b. weten.In het duitse Sorento forum (sorento-forum.de) schreef me iemand dat het het de tussenbak (Verteilergetriebe) zou zijn. Hij had ook dat geluid en was bij hem weg nadat ze 2 liter olie hadden bijgevuld. Echter in de tussenbak zit maar 1,42 liter. Dus hij bedoelde waarschijnlijk de versnellingsbak.@robby10030: Natuurlijk rij ik geen 130 in de vierwiel drive. Dan gaat de zaak inderdaad binnen de korste keren kapot. Er staat ook (in 2WD)!! Lees meer...
- 0 antwoorden
- 915 weergaven
ik weet het niet zeker hoe dat bij jou auto gaat maar normaal gesproken met handgeschakelde 4 wheel drive rijd je toch niet op de snelweg 130 km per uur,dat is voor in terrijn en alleen als het puur noodzakelijk is Lees meer...
- 0 antwoorden
- 778 weergaven
Is het al opgelost of nog niet. Zo ja wat was het probleem. Lijkt zelfde euvel als de mijne. Lees meer...
- 3 antwoorden
- 2,8k weergaven
Als ik met mijn Pioneer AVIC-F10BT een telefoonverbinding maak met anderen klinkt mijn stem daar heel slecht. Net alsof er iets voor mijn microfoon is geplaatst. hierdoor ben ik bijna niet te verstaan en worden woorden vervormt. Mijn telefoon heb ik al uitgesloten door een andere gsm te gebruiken. Als ik rij ben ik heel slecht verstaanbaar, als ik stil sta is dat iets beter. Bij de KIA garage laat ik er binnenkort naar kijken. Maar ik ben benieuwd of anderen dit probleem ook zo ervaren en of iemand een tip heeft. Zou het bijvoorbeeld de microfoon kunnen zijn. Deze hangt nu linksboven in de hoek van de voorruit.
Laatste antwoord door wimkia, -
- 0 antwoorden
- 987 weergaven
hallo,ik hoor sinds vandaag een krakend geluid bij de voorwielen van mijn Clarus weet iemand wat dit kan zijn en of het gevaarlijk is om zo te rijden??Het is alleen hoorbaar bij lage snelheden en inparkeren,ik hoor het pas sinds net vanmorgen was er nog niks. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 731 weergaven
ik heb wat gevonden ik denk dat het de steppen motor is want als ik de stekker los maak doet die het weer goed.maar als ik in de steppen motor kijk zit er een afsluit klepje in en die staat iets open of hoort dat zo.groeten richard Lees meer...
- 0 antwoorden
- 814 weergaven
http://www.autoweek.nl/autotest.php?id=311Gr. paul Lees meer...
- 0 antwoorden
- 763 weergaven
Wj willen een kia clarus 1.8 bouwjaar 2000 met 134.995 aanschaffen zijn er nog dingen waar wij specific op moeten letten.m.vr. gr. Jolanda Lees meer...
- 0 antwoorden
- 732 weergaven
Kan ook airco koppeling zijn. Of niet juiste spanning van multiriem spanner. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 815 weergaven
robby10030 schreef:is er geen riem die sliptHet jankend geluid was al voor de vervanging van de riem en spanrollen. Ga morgen wel ff kijken of het de v-snaar is. Gezien het van rechts af komt (het geluid) lijkt het me onwaarschijnlijk. Je hoort het nog van me. Thx alvast Lees meer...
- 0 antwoorden
- 789 weergaven
is er geen riem die slipt Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Als de motor draait hoor je een jankend geluid rechtsvoor. Vooral bij het optrekken hoor je het goed. Licht echt in de motor want als die stilstaat en je gas geeft hoor je het ook maar dan iets minder. Bij een snelheid van ongeveer 120 valt het dan weg en bij terug koppellen komt het weer terug. Als de crousecontrole aan is hoor je het ook niet meer. Lijkt net of het bij hoge toeren verdwijnt. Heeft iemand enig idee waar ik het probleem kan zoeken? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 875 weergaven
Ja, probeer maar eens, maar zoals gezegd niet teveel natuurlijk. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
Kan verschillende dingen zijn, zoals krukas positie sensor of valse lucht ergens (lekke slang).Zou de auto laten uitlezen door de dealer en dan alle sensoren goed controleren.Valse lucht moet te constateren zijn met een 4-gas meting. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 785 weergaven
dus dan zou ik de bandenspanning lager moeten zetten dan voorgeschreven als ik het goed begrijp? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 844 weergaven
hallo ik heb een probleem als mijn motor warm is .gaat die ineens heen en weer in toerental als je rijd in D en je remt af dan wil de auto vooruit ,dus dan zet ik hem in* N van neutraal,dan gaat de toerental van 1100 naar 3000 a 3500.heen en weer tot dat ik de motor uitzet.maar dan start die niet dan moet ik even wachten en dan start die weer.en even doet die het dan goed ,en dan gaat het weer van voor af aan.wat kan dat toch zijn.groeten richard Lees meer...
- 0 antwoorden
- 725 weergaven
Dan zou je eens de bandenspanning wat lager moeten zetten. Geeft meer grip, (maar natuurlijk niet al teveel verlagen). Lees meer...
- 0 antwoorden
- 806 weergaven
halloer liggen sinds 3 maanden 4 nieuwe continental banden onder omdat de oude versleten waren omdat ik er vanuit ging dat dit het euvel was idd dus hetl ijkt me dat continental toch niet heel slecht is Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator,