Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Met MP3; geen mappen IN mappen en gewoon als DATA CD schrijven en niet als muziek CD. Misschien helpt dit Suc6
  2. met een kleine s.. Daar heeft u niets mee van doen. Ik denk aan kijkmijeensmeeopdeflowsurfenpunten
  3. Maar dan zittend Tja en als je niks te miepen hebt over je auto ga je voor het sfeer maken op dit forum.
  4. De Kia Rijdende Rechter
  5. Volgens traditie is Jim aan de beurt, mits juist..maar dat is. Concept en eigenbouwdingen hebben we liever niet. Maar laat Jim maar beslissen
  6. diesel, dat dan weer wel. nb aub alleen eigen plaatjes. internetplaatjes zijn te googelen.
  7. Jeep ? Ik heb alle 4x4 dacht ik wel gezien op plaatjes..
  8. en zo is het !
  9. zit jij in zo'n ebay sponsor programma ?
  10. Had ik het beste antwoord
  11. EN hij schijnt nu goed te sturen....
  12. Ik zou eens wat berichtjes van bigmac gaan lezen. Die heeft hem ervoor gekocht.
  13. Die gaat voor de peilstok !
  14. Maak je borsten maar nat; tegen die tijd gaat het vast ook weer over de mensenrechten in Brazil...en of we wel moet gaan.. Rond 15/8 liggen de pepernoten weer bij de super en kunnen we helemaal los op ZWARTE Piet @Jack; dat schoonschaatsen heb ik altijd wel geinig gevonden. Snapte er alleen niks van. .
  15. toyota
  16. Ki'aad; ja, boeren-verstand.
  17. Je doet je stinkende best tenslotte...
  18. Je hebt gelijk. Maar de joendaai is wel een beetje afgunstig geweest op de modellenlook van Kia en de verkoop successen in de EU, RU en omgeving en USA Kia had daarvoor Peter Schreyer van Audi weggekaapt en heeft Kia succesvol gemaakt. Inmiddels moet de man zijn kunstje ook bij joendaai gaan doen NB zie avatar, mw bigwade rijdt een i10 (nep-picanto)
  19. Tja google is je vriend. Kia =Joendaai maar dan met een andere hoes. In mijn 1e Sportage kwam ik diverse joendaai gelabelde onderdelen tegen.
  20. siliconenspray is vaak OORZAAK van allerlei kraakgedoe. NIET GEBRUIKEN !
  21. Scherp, maar dat laat ik aan jou over
  22. Ik heb eigenlijk geen zin om iets te kijken. Het evenement is vooraf alweer gekaapt door de moreel verhevenen net als bij Sinterklaas. Ik huiver nu al w.b. Paashaas. Die is vast ook fout.
  23. En die laat je dan ook gewoon thuis, toch?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...