-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ben je er na jaren gedoe met je partner eindelijk uit, gaat zo'n navi zich er mee tegenaan bemoeien, zucht..
-
Welkom, ik hoop dat je een leuk kleurtje hebt gekocht. Tegenwoordig heerscht er hier een soort van witte waanzin
-
Hier op het forum zijn we grote fans van de AC-tion hoor.. Heb een draadloze muis voor 3,49 gescoord en die doet het al 2 weken ! inclusief batterijen !
-
http://bit.ly/1aVwlRl staat volgens mij zelfs iets over in je instructie boekje.
-
Die is al een module verder. Ik zit nog in de kringgroep zelfbeheersing..
-
Hoi Aida, Welkom ! vanzelf, maar.. ik ben een beetje moe, vandaag alleen al zeker 8 nieuwe leden met witte auto's... Het houdt niet op.....
-
nog net op tijd; van harte !
-
Alweer een witte.. Welkom Remco !
-
Welkom Flip! een witte...
-
Een groet van deze Kia Rio rijder
bigwade reageerde op sathenk's topic in Nieuwe leden / Introductie
lang over zitten dubben, dat wel...... -
Een groet van deze Kia Rio rijder
bigwade reageerde op sathenk's topic in Nieuwe leden / Introductie
Mooi merk man, Fiat. Henk.....Veel plezier met je Kia, toch geen witte mag ik hopen ? -
Geen punt ! U vraagt, wij draaien !
- 28 antwoorden
-
- 1
-
-
Stoere sjees ! Veel plezier ermee ! kijk deze eens: http://www.kiaclub.nl/topic/15060-lichtjes/?p=144647
-
Bijna 4 jaar USB lief en leed te vinden op: http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/
- 28 antwoorden
-
- 1
-
-
Ben het hier VOLKOMEN mee eens maar er moet natuurlijk ook naar remmetjes en andere heel belangrijke dingen worden gekeken met de witte jas aan vanuit de dealer.....
- 10 antwoorden
-
nee dat was die 100 kilo
- 56 antwoorden
-
^^ aan jou hebben we ook wat.......
-
Kan die straks ook door een waterkraan ?
-
Je bent er even niet bij ahw, haha ! Even terug komen op die gehaakte Morris Die krijgt nog een wat hogere WTF factor want dat haak- en breiwerk komt uit een subsidie-potje van de gemeente Utrecht om het leed van een tijdelijk afgesloten fietstunneltje te verzachten.. Ik zeg knattergak ! .
-
Welkom hier Zoeken gaat het beste via google met "kiaclub.nl+zoekterm"
-
Wie zal het zeggen... Die Sander blijft btw zo ook leuk in de picture
- 25 antwoorden
-
- even
- voorstellen
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
heerschappij ? Ik moest het weer even opzoeken.......
- 25 antwoorden
-
- even
- voorstellen
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
De achterkant:
-
Ik denk eerder dat het breiwerk dan op straat ligt, haha