Ja hé, fuck google
Als het goed is moet het nu werken.
https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zJ4sVYwgZsAc.kdwJG5PTNAWI
Tips voor de NSA: Snelkookpan, Rugzak..
Misschien hadden we met de petjes aan de overkant moeten praten;
daar zaten toch ook geen standaard blokjes in.
Die met die blauwe rook wrsch wel, haha !
Zo leek me een renault 4 f4 ook leuk met een V8 achterin.
Zou te bouwen moeten zijn door de opleidingen destijds.
Maar voor je het weet zit je vast aan kinderwagen en hypotheek...
Het is er nooit van gekomen helaas
edit; plaatje
Ik zou best graag mijn Chevy V8 gevoel terug willen in mijn Fiat Idea.
Was toch wat sloom heuveltje op en naar beneden richting Bretagne.
Maar dat zal keurings-technisch wel weer niet mogen.
Ben verder namelijk best tevreden over dat bakkie
Doe je achterklep eens open en kijk eens waar links en rechts de rubbertjes zitten.
Dat kan in de klep of in de achterkant van je auto zitten.
Halverwege achterraam links en rechts, denk ik !
Heren PM's en alle anderen;
Bedankt voor de leuke middag.
Bijzonder vond ik de ontmoeting met Gé_ die een zelfde rits in zijn nek heeft met vergelijkbare gevolgen van dien als ik.
Die was ik op den internetwebs, zelfs na lang zoeken, nog niet tegen gekomen !
Gé_, als je dat goed vind hebben we nog eens contact.
grtz!
Dat is een droog achterklep rubber.
Beetje vasaline en het zou zomaar weg kunnen zijn.
Heb het met mijn Fiat ook, maar ben te lui dat tubetje te zoeken
Niet met de neerslag van de Hoogovens, haha !Tuut, morgen hard rijden, waait het er misschien van af.
Let op op A2; traject controle !!!
En voor de gasten uit het oosten
Let op je snelheid, Utrecht hangt vol met camera's !
.