De Jury !!!!!!!
Beter laat dan nooit..........
Helaas wederom (te) weinig inzenders.
Gedeelde 1e plaats voor :
Geen 2 of 3e plaats.
Het was de laatste dit jaar, de interesse is na de zomer naar ±nul gedaald en dat is jammer.
Kalender gaan we helaas niet volmaken.
Best off komt nog wel……
Misschien lezen jullie er overheen, maar Ronnie heeft een IX35 van Joendaai.
Dat is technisch dezelfde auto als de Sportage.
Misschien is een ritje naar de Joendaai werkplaats te overwegen
Ik vind het echt prachtvol.
Die dubbele stiknaad komt ook weer terug in de stoelen.
Leuk !
Maar eh, gaat er niks kraken met het verherdemonteren van de delen ?
Ga zo door !
Hou es op met dat winterbanden gezeur, daar maak je maar een nieuw topic voor aan of
google eens op KiaClub.nl+winterbanden.
Het gaat hier om winterklaarmaken met tips en tricks.
Dus toedels met die banden, die kennen we nu wel.
Was me bij een VW huurbus (diesel) ook al opgevallen.
Dan heeft een ( duur) start/stop systeem toch amper/geen zin ?
Het opnieuw opwarmen van de motor na een stop kost ook brandstof immers.
NB Er staat nog steeds een fles wijn klaar..
google maar op KiaClub.nl, Start Stop en wijn.
Zijn er nog tips voor deurrubbers e.d. ?
Talkpoeder ?
W.B bevroren sloten; uit de oude doos..
Boterhamzakje met warm water tegen slot houden doet wonderen.
Daarna dat water niet op straat keilen voor de fietsers natuurlijk
Dat was in die tijd een familie toestelletje.
Niets waard, maakt vast zoals zovele soortgenoten uit die tijd best aardige plaatjes.
Filmpjes zijn hier en daar (kruidvat) nog te krijgen en de resultaten zijn ook heel seventies
Je kunt bij de Hema bij het printen een CDtje voor meerprijs laten bakken.