Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ja
  2. Beetje stiekem op de 5000 zo midden in de nacht ?
  3. Ik denk dat het kan.. Leuk kan zijn dat er ook een "budget toeter" mee komt en dan kunnen we meteen, wreed vergelijken.
  4. Hé eh, en mams (e/o partner) heeft een BMW 740i om je in de weekenden mee uit te leven ? haha !
  5. helaas zijn het "hippe" 57+sers….. die die auto kopen ipv jonge gasten.......
  6. Kia zou willen dat dat de doelgroep zou zijn.. helaas zijn het "hippe" 57+sers…..
  7. Ik doe er nu steeds 30 liter in, hoef je de rest ook niet mee te sjouwen.. Of het wat uit maakt ? geen idee....
  8. Doen we maar niet ivm reistijden. Als we ± 17.11 kunnen afsluiten is de bubs ca 19.00-20.00 iig thuis. Mini oventje is welkom ivm worstenbroodjes e/o saucijzen
  9. Stoer verhaal, WELKOM en veel plezier met de Smurf.
  10. Mastermontage: Bowie97 ! Handige handjes/hulptroepen: birdfeedertje Werkelijke Toeter in/om/verbouw: Bigfatpete SP3 bigwade SP3 Labramatiér SP3 Coronado SP3 First Kia, andere toeter Kijken/Ongevraagd Advies/Indeweglopen en Sfeer Maken: Smart Specialmade (?) aub bevestigen We sluiten bij deze; First Kia en Specialmade moeten nog even mail sturen naar adres wat hij via PB heeft gekregen/of nog krijgt. Jullie zijn v.a. 11.30 welkom. en om max 17.11 opzouten :lol: ivm worstebroodjes hebben we wel een mini oventje nodig, niet aanwezig.. .
  11. Mastermontage: Bowie97 ! Handige handjes/hulptroepen: birdfeedertje Werkelijke Toeter in/om/verbouw: AlexVB ceed Bigfatpete SP3 bigwade SP3 Labramatiér SP3 Coronado SP3 Kijken/Ongevraagd Advies/Indeweglopen en Sfeer Maken: Smart Specialmade (?) aub bevestigen
  12. bigwade

    Claxon

    Dat heb ik nou juist afgekocht door gelegenheid te bieden
  13. Het hard rijden in DE is amper een optie, het gaat idd van baustelle naar baustelle. Maar ook bij fraaie 3 baanswegen in Beieren blijft de gemiddelde DE keurig in het midden rijden, doen ze ook hier trouwens op de A2 naar Amsterdam ook. Om gek van te worden. Rijden met CC op 110 was onmogelijk. Je moet klunzen inhalen, omhoog en op het moment dat je er net voorbij bent gaat het weer naar beneden en halen ze je rechts weer in. Ik vond het erg onrustig en ronduit vervelend. Oostenrijk was al een stuk beter..
  14. bicmac, doe jij deze es... http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/
  15. http://www.autoweek.nl/weblog/2481/duitsers-rijden-echt-niet-beter-dan-wij Leuk om te lezen.. Ik heb ± hetzelfde gevoel, na vakantie.
  16. Ook wijsneuzen kunnen best leuk zijn........... :lol:
  17. NouNou mannen, niet gaan meppen.. Als ik het goed lees moet liter/km zijn. Kan gebeuren. btw bicmac ik word vrolijk van je avatar en een statisticus aan boord is ook wel leuk/handig/nuttig. @Jantje, humor hè.......
  18. Oké zaterdag 3/9 blijft staan ! 12.00
  19. Alex VB kan helaas niet vanwege iets met paard. Mij maakt het niet uit, 4/9 kan ook maar dan moet ik het hele circus opnieuw opstarten.. Ik neem eerst even contact op met de deelnemers, u hoort.
  20. Helaas pindakaas jantje 3/9 is de dag.
  21. Ruud, ik heb het 3x gelezen, maar dit schiet niet echt op, haha!
  22. bigwade

    Afscheid

    Juist wel zwart. Zo'n Duster zit vol met rare lijnen, knikken en hoeken (kijk maar eens naar het plaatwerk ter hoogte van de achterlichten). Zwart heeft de neiging om de carosserielijnen te 'verbloemen' en te camoufleren zodat die gekke lijnvoeringen minder opvallen. Ben geen Duster fan, verre van dat, maar in zwart is deze nog enigzins te pruimen. Ja dat zwart was ook de reden voor mijn SP2. Je verbloemd ahw vormfouten. Toch maar niet doen bij deze auto. De Dacia wordt in het zwart een lelijke grafbak (in het wit nogal lachwekkend, net als de SP2 ooit) Doe maar een rode/bruine/oranje
  23. bigwade

    Claxon

    Goed verhaal, graag foto's etc
  24. bigwade

    Kleuren Rio?

    Huh ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...