Juist wel zwart. Zo'n Duster zit vol met rare lijnen, knikken en hoeken (kijk maar eens naar het plaatwerk ter hoogte van de achterlichten). Zwart heeft de neiging om de carosserielijnen te 'verbloemen' en te camoufleren zodat die gekke lijnvoeringen minder opvallen. Ben geen Duster fan, verre van dat, maar in zwart is deze nog enigzins te pruimen.
Ja dat zwart was ook de reden voor mijn SP2.
Je verbloemd ahw vormfouten.
Toch maar niet doen bij deze auto.
De Dacia wordt in het zwart een lelijke grafbak (in het wit nogal lachwekkend, net als de SP2 ooit)
Doe maar een rode/bruine/oranje