Nee Alex, lijkt me prima hier even verder te gaan.
Reuring, leuk..
Een moderator is de agent en vangrail op dit forum en niet de nieuws brenger.
Dat zijn de forum leden zelf.
Daarin heeft Smart volstrekt gelijk.
Ik kom er zo op terug.
Er moet even duidelijk onderscheid zijn tussen moderator en KCG lid.
Een moderator bekijkt forum en leidt waar nodig met verplaatsingen, slotjes en meer.
Zonder echt in te grijpen in inhoud.
De laatste ban van een lid is een jaar geleden oid.
Lief zijn we hier, toch ?
Een KCG lid bekijkt vragen en problemen vanuit een ander perspectief en maakt dat klaar voor communicatie richting KiaMNKL in overleg met andere KCG leden.
Dan gaat het niet over een schroefje hier of daar maar om meer.
Dat kost misschien ook meer tijd en werkelijk contact met de Kia Directie in (inmiddels) Breukelen.
Smart en ik willen ook vooral als onafhankelijke veelposters en soms lekker onaangepast, commentaar kunnen leveren op zeurders en alle anderen.
Dat valt soms goed en soms ook niet.
Vandaar dat wij niet geschikt willen zijn als moderator, maar als KCG lid volhardend zijn.
Nu, de frisse wind.
Waar gaat het over ?
Het gemiddelde Kia lid begint zo:
Lid : Hoi ik ben X en heb een X besteld, ben benieuwd naar de levering..
Reacties: Tof, wij wachten ook al sinds 1830..
Lid : Na 48 maanden binnen, verkeerde kleur, maar we vinden hem geweldig..
Reacties: Veel veilige km en plaats eens wat foto's
Lid : tof, warm welkom, man wat een kar……
Reacties: effe niks..
Lid : Hij rijdt wel er duur, waar kan ik dat claimen ?
Reacties: Ja heb ik ook, waardeloos van Kia…….
tijdje stil.
Lid : Ik heb een experimentele 3D phone en die werkt niet, wat nu ?
Reacties: Heb je al een kaart update ?
Lid : voor 400 euro ? dacht het niet..
Lid : btw waarom doet die achteruitrij camera het niet in 3D ?, terug naar de dealer ?
Reacties: ………kun je doen.
etc.
Lid : A ) Ben klaar met dit merk, die achteruitrijcamera is zooooooooooo matig, ik heb er geen vertrouwen meer in en stap over naar een ander merk.
Lid : B ) opgelost……(en tevens laatste posting op dit forum)
Frisse wind ?
Er zijn er genoeg die geprobeerd hebben er iets van te maken.
De digitale handleidingen
De digitale werkboeken
RaadjePlaatje
De oudst rijdende Kia op dit forum
Toertochten van heer Mol.
Clubstickers etc.
Vakantie tips
Koffersets
Moet ik doorgaan ?
Er zijn er 10-15 hier die de boel levendig proberen te houden.
Daar kan je zelf ook eens wat aan doen en is niet de taak van een moderator
maar van de leden zelf.
Moderators hebben we nu even genoeg, maar nu willen we ook nog graag een KCG lid.
Met passie voor auto's, vlot van tong maar niet brutaal zou een pré zijn.
AlexVB, bigwade en Smart zijn de andere leden.
Verzamelpunt is doorgaans Nieuwegein (met prima koffie)
grtz
bw