Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Tranen, heb er maar een bedankje achteraan gegooid..
  2. Angelique en Raymond Leuk !
  3. Nee Alex, lijkt me prima hier even verder te gaan. Reuring, leuk.. Een moderator is de agent en vangrail op dit forum en niet de nieuws brenger. Dat zijn de forum leden zelf. Daarin heeft Smart volstrekt gelijk. Ik kom er zo op terug. Er moet even duidelijk onderscheid zijn tussen moderator en KCG lid. Een moderator bekijkt forum en leidt waar nodig met verplaatsingen, slotjes en meer. Zonder echt in te grijpen in inhoud. De laatste ban van een lid is een jaar geleden oid. Lief zijn we hier, toch ? Een KCG lid bekijkt vragen en problemen vanuit een ander perspectief en maakt dat klaar voor communicatie richting KiaMNKL in overleg met andere KCG leden. Dan gaat het niet over een schroefje hier of daar maar om meer. Dat kost misschien ook meer tijd en werkelijk contact met de Kia Directie in (inmiddels) Breukelen. Smart en ik willen ook vooral als onafhankelijke veelposters en soms lekker onaangepast, commentaar kunnen leveren op zeurders en alle anderen. Dat valt soms goed en soms ook niet. Vandaar dat wij niet geschikt willen zijn als moderator, maar als KCG lid volhardend zijn. Nu, de frisse wind. Waar gaat het over ? Het gemiddelde Kia lid begint zo: Lid : Hoi ik ben X en heb een X besteld, ben benieuwd naar de levering.. Reacties: Tof, wij wachten ook al sinds 1830.. Lid : Na 48 maanden binnen, verkeerde kleur, maar we vinden hem geweldig.. Reacties: Veel veilige km en plaats eens wat foto's Lid : tof, warm welkom, man wat een kar…… Reacties: effe niks.. Lid : Hij rijdt wel er duur, waar kan ik dat claimen ? Reacties: Ja heb ik ook, waardeloos van Kia……. tijdje stil. Lid : Ik heb een experimentele 3D phone en die werkt niet, wat nu ? Reacties: Heb je al een kaart update ? Lid : voor 400 euro ? dacht het niet.. Lid : btw waarom doet die achteruitrij camera het niet in 3D ?, terug naar de dealer ? Reacties: ………kun je doen. etc. Lid : A ) Ben klaar met dit merk, die achteruitrijcamera is zooooooooooo matig, ik heb er geen vertrouwen meer in en stap over naar een ander merk. Lid : B ) opgelost……(en tevens laatste posting op dit forum) Frisse wind ? Er zijn er genoeg die geprobeerd hebben er iets van te maken. De digitale handleidingen De digitale werkboeken RaadjePlaatje De oudst rijdende Kia op dit forum Toertochten van heer Mol. Clubstickers etc. Vakantie tips Koffersets Moet ik doorgaan ? Er zijn er 10-15 hier die de boel levendig proberen te houden. Daar kan je zelf ook eens wat aan doen en is niet de taak van een moderator maar van de leden zelf. Moderators hebben we nu even genoeg, maar nu willen we ook nog graag een KCG lid. Met passie voor auto's, vlot van tong maar niet brutaal zou een pré zijn. AlexVB, bigwade en Smart zijn de andere leden. Verzamelpunt is doorgaans Nieuwegein (met prima koffie) grtz bw
  4. Jantje toch... Dit gaat geen dankjewels opleveren hoor.. Die Picanto ziet er toch wat leuker uit dan onze i10 in bejaarden-grijs.. en trekt dus ook ander volk..
  5. bigwade

    Sportage

    Morgen beslist even langs de dealer. Heb ooit iets gelezen van regenereren en kathalisator, maar dan in vorm van klok en klepel. Ik weet het niet echt. Zou zeker met sleurhut geen risico nemen. Laat even weten wat het was..
  6. Misschien staat het geluid van de telefoon in de radio op nul ?? Je moet een standaard volume toekennen de eerste keer.. Ik doe maar een suggestie..
  7. Ah, deze had ik gemist Prachtig, heb alles zoals je beschrijft, buiten de navi die 1x per week gebruikt wordt. Die ligt in de bekerhouder en kan nergens heen. Heb dan wel een kleine TT Start. Vlaamse dame is prima te verstaan. Nou nee, niet echt. Fabrieks navi's zijn "over de datum tools" en daar blijf ik bij. Die regensensor, en auto-light, geweldig Nodig, HAHAHA!.. nee toch. HOHOHO, er wordt nergens over kaarten jatten gesproken. Dat is ook niet nodig als je om de 2 jaar een refurbished TT'tje voor 89,95 euro kan krijgen. Kun je ook mee wandelen trouwens... Probeer dat eens met je dashboard Ja en hier geloof ik dus niet in. Dat komt omdat Kia afnemer is van Navi maker EN kaartenboer. Afhankelijk dus en geen enkele invloed hebben. Dat komt dus niet goed. Volgens mij is mijn puntje nu wel helder..
  8. bigwade

    Ipod

    Henk, zoek en voeg toe op dit draadje http://www.kiaclub.nl/topic/3690-ipod-en-iphone-tips/
  9. http://www.barfplaats.nl/forum ?
  10. Nouw, een leuke NL Argentijnse van 25 jr doet vast wel wonderen bij KiaMNL voor ons forum denk ik zo.
  11. Misschien functies scheiden. We hebben nodig een moderator, compu- kennis een pré.. We hebben nodig een KCG lid. Dames heren, dit forum draait op vrijwilligers, doe es mee...
  12. Freek123 weg Vrouw123 welkom
  13. bigwade

    Update Venga

    Ja maar, getver, het is wel een nep Kia. Vind Joendaai met nichterige vouwtjes níet zo bijzonder..
  14. @22.38 Helemaal mee eens ! Zal het ook eens vragen hoor, hoe het zit.
  15. bigwade

    Update Venga

    Leuk man, koffie staat klaar btw snap jij dat er 2x zoveel joendaais ix20 verkocht zijn in mei als Venga's ?? http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4684119#msg-4684119 Ik niet.
  16. Hoe komt je hier toch bij ? Kia BE, Kia NL, Kia WW wil heeeeeeeeeeeel graag verkopen en tevreden klanten hebben. Denk je nou echt dat in die hyper moderne fabrieken de jungs aan de wodka hangen om 10 uur in de morgen ? Daar staat wel ergens boven-in een hele strenge Koreaan hoor, maak je geen zorgen. Gevalletje hogere vraag dan aanbod. Wees blij dat ze de boel niet afraffelen. In NL kennen we die Soul route niet maar ik kan je verzekeren dat je GEEN auto kunt rijden van ±16.000 Euro voor 6,63 Euro per dag.
  17. bigwade

    Update Venga

    Polen in de buurt ?........
  18. Nee. http://www.kiaclub.nl/topic/5139-inbouw-navigatie/page__view__findpost__p__42085
  19. Leg nou ook zoiets in je auto.. http://www.tomtom.com/nl_nl/products/tomtom-outlet-store/ Voor de zekerheid.
  20. bigwade

    Update Venga

    Tja al dat extra ijzer weegt ook wat, maar dat heeft Remko toch ook.. Waar gaat het dan mis. BTW is dat BC of getankt verbruik ?
  21. Man, man, man, da's veuls te hoog......... Ik zou wel es een stukje met je mee willen rijden. Dat ligt echt aan de rechter voet hoor.......
  22. Vraag je toch even aan de dealer ? Ik zou er niet zo moeilijk over doen hoor. Ik neem aan dat je er net zo zuinig mee om gaat alsof het je eigen auto zou zijn.. Voor 199 euro p/mnd ex de brandstof kun je normaal gesproken geen auto rijden hoor.
  23. bigwade

    Update Venga

    Mooi hoor.. btw dat verbruik is korte ritten en een te zware voet. Zie Chrones/Remko
  24. Als je even uitrekent wat een auto per maand kost w.b. afschrijving, wegenbelasting en verzekering schrik je je rot. Dan is 199,- eu/mnd een uitstekende aanbieding. Sterker nog, ik zou die bestelling annuleren..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...