Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. of gewoon trend volgend dom.. Warmer wit zou de SP3 beter staan. Nu is het echt witgoed...........
  2. Heb vandaag eens 4,3 minuten naar een sp3 white gekeken. Sunroof en 18", waarschijnlijk beheerder Tankstation Gouda A12.. De blauwe zweem kan me niet bekoren..
  3. Grappig, een Silver Bullet hoef je niet te wassen. Naar mate hij er viezer uit ziet wordt hij leuker. Mocht het nodig zijn de ANAC NWGEIN.. wasstraat dus.. Stofzuigen doe ik zelf en voor stof dingetjes op de dash heb ik dit: http://www.kiaclub.nl/topic/3789-gadgets-enof-accessoires-opties-in-de-auto/page__view__findpost__p__61960 GEWELDIG....
  4. Jij rijd fluitend naar lief en moestuin....... Geweldig nieuws. Maar eh, moestuin zonder wifi ?
  5. Leuk dat je ervaringen overeen komen met de mijne Tijd afwezig geweest, toch niks ernstigs ? Bevalt tuut ? grtz!
  6. Ben het helemaal met je eens http://www.kiaclub.nl/topic/6347-heeft-hard-rijden-zin-al-is-het-heel-erg-leuk/page__view__findpost__p__54358__hl__hardrijden__fromsearch__1 Hadden we al eens gehad
  7. Tja, da's pech.. en een stukje onervarenheid. Door de hoge deuren zie je niet alles en zo'n paaltje (toch?) is snel vergeten al had je hem gezien.. T'is maar blik en zoon heeft ook zijn leer momentje gehad
  8. TokTokTok........Rare Jongens.. Niet voor de Belgen in het algemeen maar de "creatieven' die dit hebben bedacht.. Vind je het gek dat ze minder auto's toebedeeld krijgen ? Directie in Korea denkt dat de eindbaas van Kia BE vast zit wegens ernstige vergrijpen.......
  9. Dat worden voor de eerste rijders geweldige inruilprijzen....... Ik ga ook es naar wat anders kijken, HAHA!
  10. stuiten op of zoeken naar....... Bijzonder, dat wel.. Gaat Cor&Co niet doen, denk ik zo..
  11. bigwade

    foutcode

    Hallo Rik, als je nu eens duidelijk vermeld wat het probleem is en waarom je die codes krijgt kun je misschien geholpen worden. O ja, welkom hier..
  12. http://www.kiaclub.nl/topic/7128-digitale-werkplaatshandboeken-kia/page__view__findpost__p__61494 downloadlink: http://tinyurl.com/3h54bv7 NB het is 200 MB, alleen echt voor de liefhebber/dhz gasten. Bij teveel gebruik gaat de link op zwart.
  13. Ach dat is nou net het aardige van dit forum dat je best veel kan zeggen. Ik dacht dat ik een redelijk objectief dingetje had geschreven. Overstappen naar iets anders is geen probleem. Ik kan me btw de Elandproef van een Mercedes A herinneren, dat had toch weinig te maken met het merk "an sich" Dát probeer ik uit te leggen. En nee, ik ga hier niet moderaten, maar wat let jou ? btw2 "(bij Toyota, de laagste en tevens de meest hufterige salesman) Dat vind jij dus weer dus ook jij heb een mening ." is geen mening maar een constatering
  14. Grappig, ik ervaar het merk Kia eerder andersom dan hierboven beschreven. Beter dan verwacht Ik ben bezig met mijn 2e Sportage. Tot voor 3 jaar geleden KEEK ik niet eens naar Koreaanse auto's. Een huur autootje op Samos deed echter wonderen, de Joendaai Getz. Leuk ding, na die vakantie direct een i10 gekocht ter vervanging van een brakke Xantia. Later voor mezelf eerst wezen kijken bij Joendaai en uiteindelijk bij Kia terecht gekomen voor de 1e Sportage (type2) Met die auto heb ik buiten een braampje in de handremkabel geen problemen gehad. (43K gereden) De inruil op de nieuwe was de hoogste prijs die ik kreeg (bij Toyota, de laagste en tevens de meest hufterige salesman) Ook Mitsubishi bood een keurige inruil prijs. Dat de Venga aanloopproblemen heeft gehad zal niemand ontkennen. Dat komt ook bij andere merken voor, helaas. De Venga is trouwens op dit forum eigenlijk de enige auto van het merk waar zoveel over wordt gemopperd. Of dat te maken heeft dat hij in de Joendaai fabriek wordt/werd gemaakt weet ik niet. Er rijden inmiddels 4895 Venga's rond in NL (BRON AW) en gezien de opmerkelijke rust hier op het Venga deel, zal het uiteindelijk wel mee vallen. Correct me if I'm wrong.. Dus dames heren, teleurgesteld zijn in een auto is prima, het merk geheel ontraden met regeltjes als "en laat ik je niet meer zien in een Kia, afgesproken ?????" vind ik een stap te ver gaan. Zeker op een KiaClub Forum........ grtz .
  15. Haha, aan doorrijders/hardrijders heb ik niks, het reizen gaat een deel van de onthaasting worden. Ben dus op zoek naar een buiten de Autobahn-DE kenner Tsjuus..
  16. Ik bedoel het eigenlijk anders. Tussen Utrecht en Porec zijn hele leuke dingen te zien en te doen, buiten de autobahn om. Neurenberg kan, München ook, maar ook lieftallige andere kleinere locaties, km etc maakt niet zoveel uit. Dat werk
  17. Haha, ze mogen een rolkoffertje en losse tas mee nemen. Wat er op de terugreis niet in past gaat overboord. Maar het gaat me meer om de leuke adresjes buiten de autobahn, die het leuk maken. Heb zelf niet echt vaak door DE gereden, vandaar. Opa en Elmerblues hebben daar gereden en getankt, ben dus benieuwd naar hun ervaringen.
  18. De Rode RKR Mooi hoor ! Veel plezier met tuut.
  19. bigwade

    Lawaai remmen

    Ik rij sinds 1989 automaat en dat plakken had ik met alle auto's. Hing ook een beetje van de vochtigheid af. Niks aan de hand en heeft niks met kwaliteit te maken.
  20. Tips gevraagd.. Ik ga in juli naar Porec Kroatië samen met eega, met de SP3. Ik heb alle tijd 2/3/4/ dagen om er te komen vanuit Utrecht. Wat is leuk ? Binnenwegen en kleine hotelletjes lijken me heerlijk. Leuke ideeën ? Laat het weten..... Onze kinderen (18-20) gaan per touringcar naar Venetië en van daar uit met de boot naar Porec (Kroatië) Avontuur.. Terug gaan we met 4m/v in de SP3 Zelf vind ik dat nogal prakken, denk ik (ben/was Chevy-Van gewend) Ook de terugtocht ga ik niet in 1x doen, maar nu moet het gewoon goedkoop .. Idee ? Laat es weten…… Dan.. wat te tanken in DE….. Euro 98 of die "grasbenzine" ?? Hoor het….
  21. Het woord mank is in NL bekend.. We hebben het vast uitgevonden, haha!
  22. Uit de archieven. http://www.kiaclub.nl/topic/5139-inbouw-navigatie/ http://www.kiaclub.nl/topic/5139-inbouw-navigatie/ Heb net weer een fris refurbished (TT) modelletje gescoord voor 99,95 met de nieuwste kaart. Verder geen frutsels. De TT Start, die past liggend in de bekerhouder, die XL is te groot. Ik hoef zo'n dom ding niet voor mijn snotter voor die paar ritten tenslotte.. idd persoonlijke keus.. (niet zo moeilijk hoor 1499,- of 99,95, HAHA!)
  23. Vind dat die bakkies met alle pret pakketkjes best duur worden, Zie al bedragen van 15K eu in het garage deel. Zelf heb ik de zus i10 met de 1.1 motor. Op AW en elders wordt ook weer erg gemopperd over het benzine verbruik. Het gaat dan vaak over mensen die ritjes doen van 4-5-6 km. Tja, dan helpt er niks behalve een fiets. Met die 1.1 rijden wij denk ik 1:15-17 oid en op langere ritten 1:19 De 1.25 Joendaai is dezelfde als de 1.2 Kia en zou ± net zo zuinig moeten zijn. Dus.. Even inrijden, voor korte stukjes de fiets pakken en dan komt het helemaal goed
  24. Fotoooooooooo's !
  25. bigwade

    Luchtfilters

    Filter/Chip EN uitlaat.. tja ik heb maar 2 kinderen.....
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...