Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Leuk project voor schadeherstelbedrijfsleerlingen (hoeveel scrabble punten ?), toch ? Als de auto maar niet meer op de weg komt, haha! Nah vooruit, Egypte
  2. Zal zo'n 20-30 euro zijn denk ik.
  3. Chrones, ik begrijp het even niet. Krijgen wij als forum leden 230 eu korting+20% als we dat via jou bestellen ?
  4. Klopt, die achterkant doe/deed ik dan handmatig met spons en brandslang, maar de reut is er grotendeels vanaf. Als de bandenboer dat doet en je de handjes schoon kunt houden (incl. kleding) is dat wel zo handig. We krijgen trouwens vast een milde winter met temperaturen van rond de 9 gr. (hoop ik) grtz!
  5. Dat kan. De automaat kijkt naar rijsnelheid en stand gaspedaal en zal altijd zoeken naar de laagste overbrenging om zuinig te kunnen rijden. Heb ooit een Duitser horen roepen, es ist alle nur Software, en hij heeft gelijk.
  6. Lijkt me prima hoor.. Heb de winterbandjes zelf gestald en dat neemt wat ruimte in (groot hoor wielen) Wisselen was 20-25 eu per keer dus dit lijkt me niet gek zo. Met dat zelf stallen reed ik wel eerst door de wasstraat met extra wielreiniging v
  7. bigwade

    De 3000

    H
  8. Wat denk je zelf....... Met zo'n auto ga je het veld toch niet in ?
  9. Laat de paaldanseres(sen?) maar komen.......zonder trainingspak (pluspack ??) Bitterballen ? heerlijk. Hebben we nog Herfstbok in de tap ? 3000, we zouden het er niet over hebben, 5000 doet er toe
  10. Mag volgens mij ook niet eens, bij total loss. Verzekeraar is dan eigenaar, dacht ik.
  11. Met die velgjes ZIE ik die handgreepjes niet eens. Blijft een vette.......
  12. Fijn voor je dat het zo snel op te lossen is........
  13. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5603
  14. @der Rudi lijstje invullen, da's al, no text !
  15. Sneu gezicht.. Wel interessant wat snel smelt en wat niet. Heb je zelf ook foto's ?
  16. Bij een kat is dat anders.........
  17. Ik heb nu 38500 km gereden met een Sportage 2009. (benzine) Nooit een noodstop gehad. Denk je ook aan je rijstijl ??
  18. Ja, zo zegt Kia Motors NL het. Maar kijk in je instructieboekje, ik ben geen norm. NB gewaardeerd lid Smart heeft de boel op rij gezet, waarvoor dank.
  19. Ik kan de rector ook nog uittekenen
  20. Dat kruimelt en kraakt Jantje2 Daar wordt Chrones nerveus van en dat willen wij niet
  21. Chrones, als een auto overgebracht wordt naar FF is er zeker geen sprake van "minimale" problemen, denk je zelf ook niet ?
  22. Dat hangt af van je auto en je gereden kilometers per jaar. Hier kun je bekijken wat voor jou van toepassing is. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5722 Dat je dealer je graag over 12.500 km terugziet is fraai, haha! Maar stel je even voor op dit forum. Krijg je ook alle hulp en is wel zo aardig. http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41
  23. 666 haloween, duivel etc. Alex weet er ook alles van. Het was het 666e bericht na die van Jantje Sekte IN sekte ahw. Laat het gaan........
  24. bigwade

    Grappig

    Leeftijd en educatie medewerkers ? Wat zegt NSB een 22 jarige nou eigenlijk ? Heeft die er zelfs last van op zijn Golf ? Denk het niet.
  25. bigwade

    Grappig

    Het gaat helaas dus niet gebeuren, maar een golfje met NSB met 2 oudere pollewoppen er in had ik leuker gevonden.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...