Klopt, die achterkant doe/deed ik dan handmatig met spons en brandslang, maar de reut is er grotendeels vanaf.
Als de bandenboer dat doet en je de handjes schoon kunt houden (incl. kleding) is dat wel zo handig.
We krijgen trouwens vast een milde winter met temperaturen van rond de 9 gr.
(hoop ik)
grtz!