Daar ben ik het min of meer mee eens, maar Kia is aan het "bouwen"
Net als Audi lang geleden.
Heel vroeger hadden we Mercedes en BMW, toen kwam Audi een beetje op en ook Lexus (heerejee, een JAP)
Ik heb de indruk dat Kia ook die weg op wil, maar daar zijn ze nog lang niet.
Het is onbestaanbaar dat je nog steeds auto's kan verkopen die 25-30% meer zuipen dan in de folder.
De nieuwe Sportage is wederom een hoogtepunt, zou 1:13 doen /is 1:9,9
Motoren zijn nogal yesterday w.b. design.
En dat is jammer.