Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik heb er geen verstand van maar zijn airbags universeel ? Ik zou het zelf niet verzinnen om zoiets juist van een Sportage te gaan "demonteren". Wat doen ze met die spullen trouwens ? Oostblok begrijp ik, maar dan ??
  2. met vier man, niet poetsen, maar vegen, anders "schuif je de siliconen heen en weer", en daarna even afvegen met alcohol, daarna plakken en f
  3. Je kunt contact opnemen met Kia NL in Vianen. Die hebben mensen in dienst die contact hebben met alle dealers.
  4. Dan kun je je probleem voorleggen aan de importeur (dealer haakt tenslotte af) Het lijkt me niet meer dan redelijk dat er een oplossing komt waar jij niet de dupe van wordt.
  5. Als je het probleem binnen de garantie termijn hebt gemeld moet dit gewoon onder garantie opgelost worden door de dealer. Is je garage een offici
  6. bigwade

    Kia Optima

    komt naar Nederland http://tinyurl.com/38r2tur Goed Nieuws !
  7. bigwade

    Eindelijk !!

    even uitleggen.. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4664 Meneer Smart is vanwege nogal aanwezig hier verrast door wat mede forumleden en zijn eigen echtgenote.
  8. Van je Kia ???????? Airbags ????????
  9. bigwade

    Eindelijk !!

    Ah, da's nou weer leuk.
  10. bigwade

    winterbanden

    Winterbanden monteren na langdurig <8 gr Daarboven ben je rubber aan het asfalt aan het toevoegen met meer slurp wb benzine.
  11. Dat ga je niet halen....... Wat rij je nu ?
  12. bigwade

    Gespot

    En.......hoeveel hits hebben jullie al ?
  13. bigwade

    Eindelijk !!

    Veel plezier ermee ! krijg je er ook nog een bloemetje bij ?
  14. Heren, kunnen we het citeren inkorten ? Dit is niet lekker lezen.
  15. Rij-impressie Joendaai 1.6 GDI (BENZINE) http://www.autoweek.nl/autonieuws/14978/Gereden-Hyundai-iX35-16-GDI Kijk ook even naar de vanaf prijs.. Motor komt ook in de Sportage.
  16. Daar ben ik het min of meer mee eens, maar Kia is aan het "bouwen" Net als Audi lang geleden. Heel vroeger hadden we Mercedes en BMW, toen kwam Audi een beetje op en ook Lexus (heerejee, een JAP) Ik heb de indruk dat Kia ook die weg op wil, maar daar zijn ze nog lang niet. Het is onbestaanbaar dat je nog steeds auto's kan verkopen die 25-30% meer zuipen dan in de folder. De nieuwe Sportage is wederom een hoogtepunt, zou 1:13 doen /is 1:9,9 Motoren zijn nogal yesterday w.b. design. En dat is jammer.
  17. Maak die gordels nou es goed schoon, trek een Hema ding aan en ga eens een uurtje rijden. Gaten ? dan zijn het toch de ijzerdeeltjes in je gordels, vervangen dus.
  18. Heb toch heerlijk eens een weekendje in een nieuwe huur 407 gereden. Had wel 2 uur nodig om de navi ondersteboven te krijgen (rijrichting naar boven) Toffe en zeer luxe sjees (schijnt wel het e.e.a. aan te mankeren bij langer gebruik bij sommigen)
  19. bigwade

    Venga op LPG

    Kia en LPG, dat gaat niet goed samen. (op enkele gebruikers die mazzel hebben na) Niet doen dus. NB met LPG heb je zelfs nog iets minder vermogen. Chippen heeft ook geen zin, zoek hier maar eens op chiptuning. Dat werkt alleen bij turbo motoren.
  20. Ah, daar gaan die 2000 euro heen voor de meerprijs van een Sportage. De Schijtnoten-Sportage, dames heren, dat lijkt me eco helemaal top.
  21. Het enige wat ik kan verzinnen is residu van vet wat gebruikt is om de gordel soepel op te laten rollen. Nogmaals, laat andere gordels plaatsen.. Is goedkoper dan door te modderen met je Gucci T shirts
  22. Ik ga toch hopen dat ladyfly die auto, of weg doet of op orde brengt, VOOR aanschaf van een dure set wielen met W banden ?
  23. Sommige mensen hebben wat pech w.b. communicatie met hun dealer maar als ik me jouw historie zo kan herinneren ben jij niet de makkelijkste in de omgang als ik dat zo vriendelijk kan typen. En dan druk ik me voorzichtig uit.
  24. Doorlekkend windgeruis bij glazen daken. Houston we have a problem........ Da's een hele nieuwe Ben benieuwd naar de reacties van andere Sportageglasdakrijders (scrabblepunten?)
  25. Begrijp ook niet dat ze daar bij joendaai zooooooooo lang over gedaan hebben, met dit resultaat. Zal wel marketing zijn. btw is die dus ook 2000 goedkoper dan een Venga ? Maakt het natuurlijk wel interessant.......
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...