Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Welkom hier ! Dochter mag ook lid worden hoor, wordt echt met open armen ontvangen. W.B je (haar) vraag. AB's kunnen afwijken w.b. vorm. Mijn vraag is dan; werkt het naar behoren ? Zo niet retour dealer, toch ? grtz!
  2. BFP als vervend Apple gebruiker denk ik dat je kan wachten tot je een ons weegt (ik vond em wel grappig, haha!) Het ligt niet aan de iPhone of Nokia of Blackberry etc maar meer aan die navi. Ik heb daar eerder al eens iets over geschreven : http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5248 Leer leven met het ding en zijn tekortkomingen en geniet van je auto !
  3. Kijk........Dat zijn de plaatjes
  4. lees ook deze even: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4354
  5. De vraag gaat hier over een 1.4.......
  6. Welkom hier ! Fraaie sjees ! met puike automaat ! Foto's ? Laat zien !
  7. Dat is een heel goed idee. Dames, heren.. Voor tuning/pk-winst etc. reageer op :http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5282 of kijk ook eens op: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1018 Dussssssssssss.. Geen onnodige teksten tussendoor alleen VERBRUIK en dan WERKELIJK VERBRUIK, getankt dus.
  8. BFP, we gaan voor het werkelijk verbruik, dus de afgetankte litertjes sap. Kun je dat eens bijhouden ? Thanks !
  9. Dames, heren.. Kunnen de eerste eigenaren eens wat praktijk cijfertjes geven w.b. verbruik ? (Ben zelf met name ge
  10. Dat bedoel ik nou net !
  11. Hey,hey Jantje..... VVincent ziet het nou juist als een uitdaging om van zo'n blank canvas iets moois te maken. Daar kan ik em alleen maar in steunen. Verder zijn mijn laatste reacties op witte auto's inmiddels al heel oud hoor......
  12. Leuke bak man..... Het voordeel van een witte is dat hij goed/perfect in de grondverf staat en dat je er werkelijk al je creatieve talenten op los kunt laten w.b. verf/print/strepen en meer. Ik heb niet direct adressen voor je maar laat je inspireren door alle picanto-foto's die je ziet Het resultaat willen we tzt natuurlijk wel zien. Veel plezier met je auto en welkom op het forum ! grtz!
  13. Beetje voorbereiden dus op de computer thuis of werk. Tekst van de discussie had dan ook "af fabriek" moeten zijn
  14. Het gaat er ook niet om, om grappig te zijn. Het gaat er om om mensen te waarschuwen dat die inbouw Navi's nou niet "je dat" zijn, gruwelijk veel geld kosten, nare stemmen hebben, en vele wegen niet kennen. Klaar!
  15. bigwade

    Gespot

    Wordt het niet wat leuker als jullie ook phonecam/camphone plaatjes plaatsen ? Daar hebben andere lezertjes/kijkertjes ook wat aan. Dusssssss, leg je debiel, standby op de dash and shoot ! grtz!
  16. zit er niet ergens zo'n paperclip gaatje achter een klepje ?
  17. Dames Heren, daar gaan we maar weer eens. Inbouw navigatie "af fabriek" blijft hier een enorme bron van teleurstelling en ellende. Dat is niet alleen hier maar ook bij andere merken. Waaarom in hemelsnaam zo'n duur systeem bestellen als je weet dat het : a) altijd ver achter loopt kaarten en updates peperduur zijn. c) garages geen weet hebben van telefoons die gekoppeld moeten worden en meer d) komt zo.. Ik heb tot
  18. Stel je even voor in een vers draadje wiewatwaar en wat je hebt besteld. grtz! Van Harte trouwens!
  19. klinkt als brakke koppakking....... Witte rook is nooit goed, behalve bij een paus, maar daar ben ik niet van, HAHA!
  20. bigwade

    Rio naar Curacao

    Staat em goed , alles naar wens daar ? Zicht op werk ? grtz!
  21. Dat wij elkaar kennen en er lollig over kunnen doe begrijp ik. Anderen lezen jouw bericht wellicht anders TS wil graag dat systeem uit en dat begrijp ik volkomen. 11.3 of 11,4 zet geen zoden aan de dijk, ook dat is helder......
  22. Ik kan me dat uitstekend voorstellen. Ik heb nu een paar keer in zo'n ISG auto gereden en schrik elke keer van dat afslaan etc. Zelf zou ik het ISG ook direct de nek om draaien, als dat kon, en er is nog steeds niemand geweest, die me de bezuiniging kan aantonen (of ik heb er overheen gelezen)
  23. Nou zet dit dan maar eens op Autoweek.nl HAHAHAHAHA!!!!!!!!
  24. Ja ik had hier ergens gelezen (peterrrrr ??) dat er dealer bijeenkomsten zijn geweest waar dat is besproken, niks nul nada result, richting klant. Communicatie is nog niet het sterkste punt van Kia.......
  25. Fraaie bak, had em al even in een ander draadje gezien. Veel plezier met je auto en welkom hier...... bigfatpete....... Dat Pete begrijp ik, haha, moet ik de rest ook zo vertalen ??
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...