Welkom hier !
Dochter mag ook lid worden hoor, wordt echt met open armen ontvangen.
W.B je (haar) vraag.
AB's kunnen afwijken w.b. vorm.
Mijn vraag is dan; werkt het naar behoren ?
Zo niet retour dealer, toch ?
grtz!
BFP als vervend Apple gebruiker denk ik dat je kan wachten tot je een
ons weegt (ik vond em wel grappig, haha!)
Het ligt niet aan de iPhone of Nokia of Blackberry etc maar meer aan die navi.
Ik heb daar eerder al eens iets over geschreven : http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5248
Leer leven met het ding en zijn tekortkomingen en geniet van je auto !
Dat is een heel goed idee.
Dames, heren..
Voor tuning/pk-winst etc. reageer op :http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5282
of kijk ook eens op: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1018
Dussssssssssss..
Geen onnodige teksten tussendoor alleen VERBRUIK en dan WERKELIJK VERBRUIK, getankt dus.
Hey,hey Jantje.....
VVincent ziet het nou juist als een uitdaging om van zo'n blank canvas iets moois te maken.
Daar kan ik em alleen maar in steunen.
Verder zijn mijn laatste reacties op witte auto's inmiddels al heel oud hoor......
Leuke bak man.....
Het voordeel van een witte is dat hij goed/perfect in de grondverf staat en dat je er werkelijk al je creatieve talenten op los kunt laten w.b. verf/print/strepen en meer.
Ik heb niet direct adressen voor je maar laat je inspireren door alle picanto-foto's die je ziet
Het resultaat willen we tzt natuurlijk wel zien.
Veel plezier met je auto en welkom op het forum !
grtz!
Het gaat er ook niet om, om grappig te zijn.
Het gaat er om om mensen te waarschuwen dat die inbouw Navi's nou niet "je dat" zijn, gruwelijk veel geld kosten, nare stemmen hebben, en vele wegen niet kennen.
Klaar!
Wordt het niet wat leuker als jullie ook phonecam/camphone plaatjes plaatsen ?
Daar hebben andere lezertjes/kijkertjes ook wat aan.
Dusssssss, leg je debiel, standby op de dash and shoot !
grtz!
Dames Heren,
daar gaan we maar weer eens.
Inbouw navigatie "af fabriek" blijft hier een enorme bron van teleurstelling en ellende.
Dat is niet alleen hier maar ook bij andere merken.
Waaarom in hemelsnaam zo'n duur systeem bestellen als je weet dat het :
a) altijd ver achter loopt
kaarten en updates peperduur zijn.
c) garages geen weet hebben van telefoons die gekoppeld moeten worden en meer
d) komt zo..
Ik heb tot
Dat wij elkaar kennen en er lollig over kunnen doe begrijp ik.
Anderen lezen jouw bericht wellicht anders
TS wil graag dat systeem uit en dat begrijp ik volkomen.
11.3 of 11,4 zet geen zoden aan de dijk, ook dat is helder......
Ik kan me dat uitstekend voorstellen.
Ik heb nu een paar keer in zo'n ISG auto gereden en schrik elke keer van dat afslaan etc.
Zelf zou ik het ISG ook direct de nek om draaien, als dat kon, en er is nog steeds niemand geweest, die me de bezuiniging kan aantonen (of ik heb er overheen gelezen)
Ja ik had hier ergens gelezen (peterrrrr ??) dat er dealer bijeenkomsten zijn geweest waar dat is besproken, niks nul nada result, richting klant.
Communicatie is nog niet het sterkste punt van Kia.......
Fraaie bak, had em al even in een ander draadje gezien.
Veel plezier met je auto en welkom hier......
bigfatpete.......
Dat Pete begrijp ik, haha, moet ik de rest ook zo vertalen ??