Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio

Geen VSM pakket gemonteerd op je Rio  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb het vermoeden geen VSM pakket te hebben

• Ja en ik heb mijn dealer al geinformeerd
    • Ja maar mijn dealer heb ik nog niet geinformeerd
  2. 2. De dealer heeft zelf geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb

3. 3. De dealer heeft geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb en heeft KIA Nederland daarover geinformeerd

• Ja en ik heb al antwoord terug
    • Ja maar ik heb nog geen antwoord terug
    • Nee

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is nog niet gebeurd, het hele issue van mijn betoog! INFORMEREN! Als KIA dit al gedaan had was ik er echt niet zo op door gegaan!

Oke, prima... ik gaf alleen mijn bevinding door, de dealer ging er duidelijk vanuit dat als ik het zou missen ik allang een brief had gehad.

Vandaar dus mijn twijfel.

Geplaatst

Oke, prima... ik gaf alleen mijn bevinding door, de dealer ging er duidelijk vanuit dat als ik het zou missen ik allang een brief had gehad.

Vandaar dus mijn twijfel.

Nee dus, en er blijft een deel van dit forum dit heel normaal vinden dat dit zoooooo lang duurt. Vooral blijven wachten, geen media!

Geplaatst

Kudo's for Coolman.

Hij heeft mijn VIN gecheckt en daaruit blijkt dat mijn Rio idd voor Italië bestemd is.

Maar het positieve is dat deze wel het complete VSM pakket heeft.

Dus wat er gezegd werd over de Italiaanse auto's op dit forum dat deze alleen HAC zou hebben klopt blijkbaar niet.

Ik heb HAC, VSM, ESS en ESP.

Ik ben helemaal happy.

Geplaatst

Maybe the problem vehicles are only 1.2 petrol.

All other numbers checked by me have all the extras.

Misschien is het probleem voertuigen zijn slechts 1,2 benzine.

Alle andere nummers gecontroleerd door mij hebben alle extra's.

Geplaatst

Ik heb een 1.1 diesel CRDI, en ik heb het volledige pakket. Wanneer ik alle reacties inderdaad zo bekijk komt het onbreken alleen bij de 1.2 benzine uitvoeringen voor.

Geplaatst

@Coolman,

Sorry that i made you feel fooled. That's not my intention. I'm a only saying that not al info you give is correct. See car info of Jordan that's according your info a car for Italy but drives in NL.

@Huizebakker,

Het wordt eens tijd dat je leert begrijpend lezen. ER is hier niemand van de KCG die zijn belang of het belang van KMNL of KMBE voorop zet. Het belang geldt hier voor de KIA rijder in het algemeen. Als jij eens wist wat wij als KCG voor elkaar hebben gekregen voor mensen van dit forum en KIA rijdend Nederland en België tapte je uit een ander vaatje dan dat je nu doet. Lees maar eens de diverse topics bij Nieuws Kia Motors Nederland. Het is uitermate respectloos en beledigend dat jij die insinuaties durft te maken. Ik krijg langzaamaan het idee dat je alleen maar hier op het forum bent om te rellen en de KCG in een kwaad daglicht te zetten zodat iedereen opstandig wordt en maar in het wilde weg begint rond te schreeuwen en te stampen net als jij.

Geplaatst

@Coolman,

Sorry that i made you feel fooled. That's not my intention. I'm a only saying that not al info you give is correct. See car info of Jordan that's according your info a car for Italy but drives in NL.

@Huizebakker,

Het wordt eens tijd dat je leert begrijpend lezen. ER is hier niemand van de KCG die zijn belang of het belang van KMNL of KMBE voorop zet. Het belang geldt hier voor de KIA rijder in het algemeen. Als jij eens wist wat wij als KCG voor elkaar hebben gekregen voor mensen van dit forum en KIA rijdend Nederland en België tapte je uit een ander vaatje dan dat je nu doet. Lees maar eens de diverse topics bij Nieuws Kia Motors Nederland. Het is uitermate respectloos en beledigend dat jij die insinuaties durft te maken. Ik krijg langzaamaan het idee dat je alleen maar hier op het forum bent om te rellen en de KCG in een kwaad daglicht te zetten zodat iedereen opstandig wordt en maar in het wilde weg begint rond te schreeuwen en te stampen net als jij.

Weer mij als persoon aanvallen en weer niet inhoudelijk op de discussie reageren. Jammer!

Geplaatst

@Coolman,

What info is not correct? I saw that car of Jordan is from Italy. It's not right, where I wrong?

Jordan car is ordered in Italy! How he came to Holland I do not know.

Please, collect all information in this forum and then send it to KIA NL. It's easy. I only help you with information.

Geplaatst

Coolman is correct.

Mijn auto is oorspronkelijk bestemd geweest voor de Italiaanse markt maar door grijze import is deze in NL beland. Ik heb Italiaanse boekjes.

Alleen heb ik eerder op het forum gelezen dat de Rio's die bestemd zijn voor Italië niet het volledige veiligheidspakket zouden hebben, echter alleen HAC.

Ik heb blijkbaar toch alles erop zitten. HAC,VSM, ESS en ESP.

Ik heb trouwens de 1.1 CRDI Comfort pack

Geplaatst

@Huizebakker,

Het wordt eens tijd dat je leert begrijpend lezen.

Sorry, maar als er echt inhoudelijk gelezen zou worden zou je een stuk minder berichten neergezet hebben. Ook dit laatste voorval is weer een typisch voorbeeld hiervan.

Feit is wel dat, als je inhoudelijk gaat lezen, het KCG de mensen dringend adviseert NIET de media te zoeken. Dit wordt door de verschillende personen van deze groep aangehaald. Zou misschien één van deze groep voor één keer, op een normale manier, zonder iemand belachelijk te maken, inhoudelijk kunnen reageren waarom het voor de KIA RIO rijders beter is niet de media op te zoeken? En dan ook graag voor al die RIO rijders die niet op dit forum zitten (en dus nog steeds van niets weten!), want vandaag heb ik begrepen dat jullie er toch ook voor hun zijn.

Geplaatst

Sorry, maar als er echt inhoudelijk gelezen zou worden zou je een stuk minder berichten neergezet hebben. Ook dit laatste voorval is weer een typisch voorbeeld hiervan.

Feit is wel dat, als je inhoudelijk gaat lezen, het KCG de mensen dringend adviseert NIET de media te zoeken. Dit wordt door de verschillende personen van deze groep aangehaald. Zou misschien één van deze groep voor één keer, op een normale manier, zonder iemand belachelijk te maken, inhoudelijk kunnen reageren waarom het voor de KIA RIO rijders beter is niet de media op te zoeken? En dan ook graag voor al die RIO rijders die niet op dit forum zitten (en dus nog steeds van niets weten!), want vandaag heb ik begrepen dat jullie er toch ook voor hun zijn.

Wij proberen van onze kant de Rio rijders bij te staan met hun probleem. Het is ieders goed recht om zelf de publiciteit te zoeken. Het is niet aan de

KCG om dat tegen te willen houden. Doe vooral wat je denkt dat goed is. Bedenk wel dat de weg die de KCG nu volgt zinloos is als de media er

bovenop gaat zitten.

Geplaatst

Je vergeet die laatste zin ROOD te maken Smart, daar zit hem net de angel!

"Bedenk wel dat de weg die de KCG nu volgt zinloos is als de media er bovenop gaat zitten"

Een duidelijke statement om dit vooral dus niet te doen!

Geplaatst

Wat wordt er niet begrepen van wat ik hier heb neer geschreven?

Beste mensen, Voordat men de publiciteit opzoekt ff kijken naar de link die de KCG geplaatst heeft op de vorige pagina. Wij zijn dus in jullie belang bezig met KMNL en het zou wel zo respectvol zijn als wij enige tijd krijgen enige dingen te bespreken en af te handelen voor jullie. Mocht het dan nog niet lukken is de media nog altijd snel geïnformeerd.
[/color]

Als men de media erbij haalt wordt alles wat wij nu als KCG hebben bereikt misschien te niet gedaan. Maar ja als mensen niet lezen wat er staat.. :online2long:

Geplaatst

Wat wordt er niet begrepen van wat ik hier heb neer geschreven?

[/background][/size][/font][/color]

Als men de media erbij haalt wordt alles wat wij nu als KCG hebben bereikt misschien te niet gedaan. Maar ja als mensen niet lezen wat er staat.. :online2long:

Hier staat dat het respectvol is naar jullie toe om te wachten! Waarom hechten jullie daar meer belang aan dan het belang van de KIA rijders die nog steeds van niets weten?

Tevens staat hier ook niets over waarom jij (KCG) denkt dat het KCG meer kan bereiken dan Kassa.

Dat zijn nog steeds de inhoudelijke vragen!

• Like 1
Geplaatst

Misschien moet ik nog een keer aangeven waarom ik wel vind dat de media gezocht moet worden:

1- Alle Rio rijders zonder dit pakket worden op de hoogte gesteld

2- Onder dwang van de camera zullen er voor de gedupeerden meer concessies gedaan worden door KIA

3- Zowel de informatievoorziening als de geboden oplossingen komt in een enorme stroomversnelling

Nou jullie KCG svp de redenen aangeven waarom het vooral niet te doen.

Geplaatst

Misschien wel even verstandig om nog een weekje te wachten op het antwoord van KIA op KCG en dan hopen dat het geen downplayende ''het heeft maar een waarde van 100euro? blabla slap excuus verhaaltje''.

Geplaatst

Raar vraagje misschien ho'r, maar wat nou als radar/kassa weigert een heel item/uitzending van te maken?

Heb je je belangrijkste troefje verspilt.

Ik blijf van mening dat je Kia fatsoenlijk de tijd moet gunnen dit op te lossen .

Geplaatst

Raar vraagje misschien ho'r, maar wat nou als radar/kassa weigert een heel item/uitzending van te maken?

Heb je je belangrijkste troefje verspilt.

Ik blijf van mening dat je Kia fatsoenlijk de tijd moet gunnen dit op te lossen .

De eerste meldingen dateren van begin december 2011 en nog steeds leveren ze auto's uit zonder het te vermelden. Nog steeds geen briefje naar de mensen die nog van niets weten.

Wat vind jij dan fatsoenlijk en een fatsoenlijke tijd?

• Like 1
Geplaatst

Kia is vorige week al bij Kasse (o.i.d.) op TV geweest ;) Deze keer ging het over bekleding van de Picanto.

Klopt en wat ik vernomen heb is het probleem daarna opgelost, maar ik heb hier geen eerstelijns informatie over.

Geplaatst

Als kassa er niets mee doet nu, dan doen ze dat ook volgende week niet dus dat is niet zo'n punt.

Lijkt mij verstandig dat diegene die met kassa contact op willen nemen dat gewoon doen.

Want als er buiten dit forum om mensen zijn met hetzelfde probleem die wel contact zoeken met kassa dan gebeurt het ook.

Daarnaast kan de KCG gewoon zijn ding doen en ook proberen een oplossing te krijgen. En de KCG moet ook niet onderschat worden is mijn mening, ze hebben al veel gedaan voor het forum en het zou zonde zijn dat door deze discussie dat voorlopig over is.

Mocht er volgende week vanuit de KCG een passende oplossing komen en kassa heeft al gereageerd ( want daar gaat ook tijd overheen ) dan kan je gewoon aan kassa vermelden dat het ondertussen al opgelost is door de KCG op het kia forum.

Geplaatst

En laat het nu net onrechtmatige verrijking zijn.

Je hebt immers een paar maanden in een auto gereden en daar geen afschrijving aan gehad, als je een nieuwe auto krijgt

Sorry, , maar bij vernietiging van de koopovereenkomst op grond van DWALING is er geen sprake van onrechtmatige verrijking, dus je hebt ongelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...