Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio

Geen VSM pakket gemonteerd op je Rio  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb het vermoeden geen VSM pakket te hebben

• Ja en ik heb mijn dealer al geinformeerd
    • Ja maar mijn dealer heb ik nog niet geinformeerd
  2. 2. De dealer heeft zelf geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb

3. 3. De dealer heeft geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb en heeft KIA Nederland daarover geinformeerd

• Ja en ik heb al antwoord terug
    • Ja maar ik heb nog geen antwoord terug
    • Nee

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Bloem33

Bedankt,

Heel erg duidelijk maakt het mij nog niet. Maar toch denk ik dat we sterker staan als dat we zelf denken. Ik denk dat Kia op dit moment flink aan het bluffen is met 450 euro aan waardecheque's. Ik denk dat we gewoon dit met z'n allen af moeten kaatsen en kia met een beter voorstel moeten laten komen. En anders gezamenlijk de stap zetten naar bijvoorbeeld Kassa. Ik zag dat daar van de week ook een Kia bestuurder is geholpen. En dat diezelfde regeling voor iedereen geldt.

Geplaatst

ik ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen, nog steeds geen reactie van de dealer noch kia nl

Geplaatst

En laat het nu net onrechtmatige verrijking zijn.

Je hebt immers een paar maanden in een auto gereden en daar geen afschrijving aan gehad, als je een nieuwe auto krijgt

Geplaatst

ik ga zo maar eens even langs de dealer om verhaal te halen :-)

Geplaatst

En laat het nu net onrechtmatige verrijking zijn.

Je hebt immers een paar maanden in een auto gereden en daar geen afschrijving aan gehad, als je een nieuwe auto krijgt

Dat dacht ik dus ook :wink:

Geplaatst

Ik begrijp best dat er afschrijving is. En prima dat Kia deze schat op 3 à 4000 euro. Maar laat het nou net zo zijn dat als ik 5 jaar met mijn auto doe en de totale afschrijving deel door 60 maanden. Ik op een heel ander bedrag uitkom. Kortom totaal onredelijke kosten. Ik zal er dan ook zeker niet mee akkoord gaan.

• Like 2
Geplaatst (aangepast)

groot gelijk. kan hoogstens een paar honderd euro zijn voor een paar maanden anders zou t wel heel duur autorijden zijn zeg!

aangepast door Alex VB
Foutief quoten! Zie forum regels
Geplaatst

Zo, net bij de dealer geweest. Die wist me te vertellen dat kia nederland een emailtje verstuurd heeft naar mij, dus even afwachten wat daar instaat! Dealer wist me netjes te vertellen dat de importeur me auto heeft nagetrokken, en volgens het systeem (via chassis nummer) moet het erop zitten! Das gelukkig een hele zorg minder!

Maar! Zeg ik erbij. Ik heb het nog steeds niet werkend gekregen! Net nog even een stijl stoepie getest, maar hij rolt gewoon kijhard naar beneden :-(. Ook diversen keren de noodstop getest.. Oftewel als een wezenloze stampen op het pendaal( zoals ik het bij de slipcurssen ook moest doen ) om die gevaren lichten aan te krijgen.. Maar ook noppes :-(

Geplaatst

Zit er bij jou een schakelaar linksonder met een afbeelding van dat Hill assist? Ik heb die namelijk niet. En volgens de dealer moet die er wel zijn.

Geplaatst

de gevaren lichten die doen ook niks kan je lekker lang wachten en heel hard remmen :wink: ;-)

je rem lichten die gaan knipperen maar dat zie je dus slecht als jezelf rijd

en voor je hac moet je wel een beste stijle heling hebben 5 graden anders werkt het niet

Geplaatst

Vanmiddag de voorlopige leverdatum en VIN nummer van mijn bestelde Kia Rio Design edition. Ik heb dit VIn nummer direct doorgemaild naar Coolman kk die mij de gegevens van de auto uit heeft gezocht, waarvoor mijn dank. Wat blijkt, ook hierop geen ESS,VSM en HAC!

Direct mail richting dealer met de uitdraai en verwoord dat wij er dit toch wel op willen heen.

Gaan er zaterdag wel heen om het een en ander af te spreken.

Pff is wel een domper.........

Geplaatst

Hoe kom je aan een VIN nummer als je auto nog niet is geleverd. Ik heb een Rio Design Edition in bestelling staan en wil het VSM pakket op deze auto.

of zullen alle design editions geen VSM hebben?

Geplaatst

Hoe kom je aan een VIN nummer als je auto nog niet is geleverd. Ik heb een Rio Design Edition in bestelling staan en wil het VSM pakket op deze auto.

of zullen alle design editions geen VSM hebben?

Ik heb nl vandaag van de dealer de verwachte leverdatum inclusief VIN nummer via de mail ontvangen

Geplaatst

@ coelers, naar mijn weten zit er geen knopje van hac?? Iemand een voorbeeld fototje?

Thnx @pimpM. Ik begreep de gevaren lichten haha

Geplaatst

I found that the following VIN numbers for 1.2 DCVVT (Netherlands) lacks ESS,VSM and HAC.

KNADN311AC6 076169 - KNADN311AC6 076179 (10 cars) - 3 doors

KNADN511AC6 709781 - KNADN511AC6 709980 (199 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 150106 - KNADN511AD6 150143 (37 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801692 - KNADN511AD6 801721 (29 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801724 - KNADN511AD6 801753 (29 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801756 - KNADN511AD6 801785 (29 cars) - 5 doors

Total: 333 cars

• Like 5
Geplaatst

@ coelers, naar mijn weten zit er geen knopje van hac?? Iemand een voorbeeld fototje?

Thnx @pimpM. Ik begreep de gevaren lichten haha

Geen foto maar er is idd geen knopje voor de HAC. Alleen voor het uitschakelen van de ESP en ISG. En volgens mij heeft de luxere versie ook een ECO-knop maar die heb ik dus niet.

Geplaatst

I found that the following VIN numbers for 1.2 DCVVT (Netherlands) lacks ESS,VSM and HAC.

KNADN311AC6 076169 - KNADN311AC6 076179 (10 cars) - 3 doors

KNADN511AC6 709781 - KNADN511AC6 709980 (199 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 150106 - KNADN511AD6 150143 (37 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801692 - KNADN511AD6 801721 (29 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801724 - KNADN511AD6 801753 (29 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801756 - KNADN511AD6 801785 (29 cars) - 5 doors

Total: 333 cars

Is deze lijst ook bekent bij Kia Nederland?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...