bigwade Geplaatst 12 Januari, 2015 Geplaatst 12 Januari, 2015 met zo een prachtige harde toetert kon dat ook niet anders Ja en de rest is natuurlijk die niet stuk te krijgen Italiaanse degelijkheid, haha ! De Koreanen komen wel rap in de buurt, btw Quote
Seafox Geplaatst 21 Januari, 2015 Geplaatst 21 Januari, 2015 Is dit iets voor jullie heren https://www.bva-auctions.com/auction/lot/14266/5114700?utm_source=Telegraaf&utm_medium=banner&utm_content=5114700&utm_campaign=14266-10&utm_term=780 Quote
Gerben H Geplaatst 26 Januari, 2015 Geplaatst 26 Januari, 2015 Ook zonder de pimpmasters gaat het pimpen door Beter foto's volgen nog 1 Quote
Sanderoot Geplaatst 26 Januari, 2015 Geplaatst 26 Januari, 2015 Neem aan dat de spoiler nog moet gespoten moet worden? Ziet er wel gaaf uit Quote
Gerben H Geplaatst 26 Januari, 2015 Geplaatst 26 Januari, 2015 Spoiler is al gespoten alleen is die kunststof natuurlijk en de rest metaal En die staat nog niet in de wax etc Quote
bigwade Geplaatst 26 Januari, 2015 Geplaatst 26 Januari, 2015 Voor dit soort acties sta ik altijd open. Count me in Grtz. Specialmade we vragen even een iban nummer op en dan doen... Quote
Specialmade Geplaatst 27 Januari, 2015 Geplaatst 27 Januari, 2015 we vragen even een iban nummer op en dan doen... Mag toch hopen dat er meer leden meedoen. Tel er nu drie da's € 15,00, daar heb je geen GoPro voor! Kom Kia rijders, de Pimpmasters staan ook altijd klaar voor jullie. Grtz. Specilamade 1 Quote
bigwade Geplaatst 27 Januari, 2015 Geplaatst 27 Januari, 2015 Voor een nepper zijn we al bijna op de helft.. http://www.action.nl/full-hd-action-camera wacht alleen nog op een iban nummer.. Quote
intro Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Ook zonder de pimpmasters gaat het pimpen door Beter foto's volgen nog ziet er goed uit die chroome lijsten in je raam zijn die via kia dealer? heb ook een 3 deurs en op internet staan ze alleen voor 5 deurs Quote
Gerben H Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Klopt bijna alles is voor de 5 deurs via internet. Maar die chromenstrips zijn idd via de dealer. Quote
Gast Stief Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Zijn er nou echt niet meer sponsors voor de camera jongens??? Bij vragen of advies kunnen we bijna altijd bij de pimpmasters terecht. Een kleine bijdrage als tegenprestatie is toch niet zo veel gevraagd? Bijkomend voordeel is dat we ook nog neer actiefoto's zullen krijgen. Quote
Flipper Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Geen afkortingen graag PMHQ wat betekend dit en waar moet dat geld heen en die camera waar word deze geplaatst. Eerst een leuk verhaal over de mannen schrijven dit zijn toch geen vragen wij willen een camera wie doet er mee. Nee dan maak je een zinnig verhaal en dan vraag je om geld is wel zo netjes tegen over de andere die graag zouden mee doen. Quote
plattie Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Ik ben ook best bereid te doneren hóór! 1 Quote
jmo Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Geen afkortingen graag PMHQ wat betekend dit en waar moet dat geld heen en die camera waar word deze geplaatst. Eerst een leuk verhaal over de mannen schrijven dit zijn toch geen vragen wij willen een camera wie doet er mee. Nee dan maak je een zinnig verhaal en dan vraag je om geld is wel zo netjes tegen over de andere die graag zouden mee doen. PMHQ? Met beetje fantasie maak je daar PimpMasters Head Quarters van? Eens je dat door hebt verwacht je toch geen al te zinnig verhaal meer 1 Quote
Flipper Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Mag toch wel weten waar mijn geld heen gaat of niet ik ben al div malen bij de mannen geweest Quote
Rio Rio Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Waarom is het hier eigenlijk zo rustig de laatste tijd met de updates en klussen van de Pimpmasters? Quote
Gerben H Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Die klussen wel door hoor.. maar dan aan de PMHQ 1 Quote
Ri026 Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Rustig valt wel mee volgens mij. Vrij recent zijn de directieleden nog druk geweest onder de motorkap van onze Rio. Kabels, stekkers, lampen en houders lagen overal. Maar na driftig doorwerken zag het er allemaal tip top uit! Quote
Specialmade Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Mag toch wel weten waar mijn geld heen gaat of niet ik ben al div malen bij de mannen geweest oen. Natuurlijk mag jij weten waar je geld heengaat. Lees even vanaf hier dan ben je weer volledig op de hoogte. Ik zie dat PMHQ al is uitgelegd. Grtz. Specialmade 2 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Waarom is het hier eigenlijk zo rustig de laatste tijd met de updates en klussen van de Pimpmasters? Na dat ik kort geleden het Pimpmasters hoofdkantoor heb aangekocht en het slechte weer ben ik druk aan het verbouwen opknappen enz enz dus gaan de pimp klussen even in een slakke gang maar dat betekend niet dat ze er niet meer zijn als het weer straks weer een beetje aantrekt gaan we zeker weer pimpen dus ik zou zeggen tot ziens in het vernieuwde PMHQ 3 Quote
iwan073 Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Pimpen jullie alleen Rio's, of ook Cee'ds? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Pimpen jullie alleen Rio's, of ook Cee'ds? als we het kunnen pimpen we alles we hebben zelfs al een FIAT voorzien van een pimp 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.