pantagifra Geplaatst 29 Mei, 2013 Geplaatst 29 Mei, 2013 Mooi filmpje van de Carens, en inderdaad die beloofde 7 jaar kaartupdate inclusief die ook in NL zal worden geïntroduceerd, zoals de KCG al beschreven heeft. Ik vind de Carens steeds mooier worden. Ik denk dat ik er rechtstreeks mee naar huis rij...... Uw bericht ontvingen wij in goede orde. Wij kunnen de berichten over gratis kaartupdates helaas niet bevestigen. Er wordt op dit moment gekeken naar een andere updatemogelijkheid voor Kia navigatiesystemen, in plaats van de nu jaarlijks aan te schaffen update. Op het moment is echter nog niet duidelijk, welke invulling daaraan gaat worden gegeven. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Uw bericht: map udate navigatie, Ik lees op de sites van de ons omringende landen dat de nieuwe carens 7 jaar map updates meekrijgt geld dit ook voor nederland Met vriendelijke groet / Kind regards, Raimon van Beurden Co-ordinator AfterSales Kia Motors Nederland B.V. De Corridor 25, 3621ZA, Breukelen, Netherlands T +31 346 753 803 F +31 346 753 896 Quote
Smart Geplaatst 30 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2013 Het bevreemdt mij dat die 7 jaar gratis kaartupdates niet met de introductie van de nieuwe Carens in NL is gepresenteerd. Dit is in tegenspraak met hetgeen wij te horen en te zien kregen bij de presentatieavond in Monaco. De strategie hierin ontgaat mij eigenlijk, of willen ze voorkomen dat Kia eigenaren in NL massaal gaat protesteren als dit voorlopig alleen geldt voor de nieuwe Carens? Het antwoord van Kia blijft in ieder geval vaag. Ze zijn er blijkbaar nog niet uit..... Quote
xtra40 Geplaatst 25 Juli, 2013 Geplaatst 25 Juli, 2013 deze optie hebben we helaas niet kunnen testen (zal wel een nieuwe zijn) lijkt me wel heel handig Quote
Specialmade Geplaatst 25 Juli, 2013 Geplaatst 25 Juli, 2013 deze optie hebben we helaas niet kunnen testen (zal wel een nieuwe zijn) lijkt me wel heel handig Dat klopt ook want wij hebben met de Carens gereden en dit is een RONDO Maar zodra deze hier in Nederland leverbaar is bestel ik hem !! Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 25 Juli, 2013 Geplaatst 25 Juli, 2013 Nou Pimpmasters........ dat wordt een uitdaging om dit te maken. Quote
pantagifra Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 Het bevreemdt mij dat die 7 jaar gratis kaartupdates niet met de introductie van de nieuwe Carens in NL is gepresenteerd. Dit is in tegenspraak met hetgeen wij te horen en te zien kregen bij de presentatieavond in Monaco. De strategie hierin ontgaat mij eigenlijk, of willen ze voorkomen dat Kia eigenaren in NL massaal gaat protesteren als dit voorlopig alleen geldt voor de nieuwe Carens? Het antwoord van Kia blijft in ieder geval vaag. Ze zijn er blijkbaar nog niet uit..... helaas voor nederland de rest van europa heeft wel geluk Uw bericht hebben wij in goede orde ontvangen. De actie van het gratis leveren van kaartupdates voor het navigatiesysteem van de Kia Carens is geen actie die door Kia Motors Nederland wordt gevoerd. Of in de toekomst gratis kaartupdates worden uitgegeven en of dat met terugwerkende kracht gaat plaatsvinden, is op dit moment niet bekend. In tegenstelling tot de kaartupdates kunnen de software updates voor het Kia navigatiesysteem wel kosteloos door de Kia dealer geplaatst. Wij vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en wensen u op voorhand veel veilige en plezierige kilometers toe met uw Kia Carens. Met vriendelijke groet / Kind regards, Kia Motors Nederland B.V. Angela van Dijk Coordinator Customer Service Quote
Smart Geplaatst 5 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 Augustus, 2013 Even afwachten voor een degelijk antwoord door KMNL en niet afgaan op de afgemeten antwoorden van enkelen bij Kia NL. De KCG hoopt in het najaar met een definitief antwoord hierop te komen. Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 Ben ondertussen wel erg benieuwd hoe die Angela er uit ziet 1 Quote
Smart Geplaatst 5 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 Augustus, 2013 Kijk hier even dan.....! Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 weinig beeld behalve een vage FB foto Quote
Smart Geplaatst 5 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 Augustus, 2013 Je kunt niet alles hebben hé? Haar antwoord was overigens ook vaag.... Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 Vrijdag maar eens om een hoekje kijken...... Quote
Remko .me Geplaatst 5 Augustus, 2013 Geplaatst 5 Augustus, 2013 http://www.linkedin.com/pub/angela-van-dijk/19/ab2/127 Dit is er Quote
Smart Geplaatst 6 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 Augustus, 2013 Ja, die hadden wij gezien Remko. Over die foto spraken wij. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.