Creative Name Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Ik wou graag het volgende onder de aandacht brengen; Ik was vorige week de auto van m'n vriendin (2013 Picanto Design Ed.) aan het wassen voor de deur en toen viel me ineens op dat er een totaal verkeerd wielsot op zat. Er een "platte" moer op en ze hadden er doodleuk een "bolle" opgedraaid die nog een centimeter uitsteekt ook. Hardstikke leuk, maar ik heb liever dat m'n wielen met ALLE moeren goed vast zitten i.p.v. met maar 3 stuks. Ik ben ff naar de dealer gereden en die vond ze eigenlijk wel prima waarop ik m'n geld terug wilde omdat ik niet ga betalen voor wielsoten die niet passen, slapen doen we 's nachts. Na enig gesputter van hun kant en mijn onverbiddelijke eis 'geld terug of goede sloten' gingen ze wél de goede bestellen. Ik heb echter buiten op de parkeerplaats gekeken én in de showroom en ze hadden allemáál verkeerde sloten. Misschien bij jouw Kia ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Heb je daar een plaatje van ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 Als ze straks thuis komt kan ik even een foto maken, heb alleen geen idee hoe ik die moet uploaden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 http://bit.ly/13LpNOF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Owja, net of ik nou ineens druk ga zitten Googelen hoe je zoiets banaals als een foto moet uploaden... NOT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 dan doe je het toch niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Was dat nog niet duidelijk dan? Zal het speciaal voor jou wat duidelijker omschrijven de volgende keer oké? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen66475 Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Was dat nog niet duidelijk dan? Zal het speciaal voor jou wat duidelijker omschrijven de volgende keer oké? Nu dan toch wel interesse in ''stickertjes, chromen randjes, nepuitlaten en anders 'moois' wat hier wel gewaardeerd wordt''? Of is het gewoon verveling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Gewoon verveling vrees ik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Owja, net of ik nou ineens druk ga zitten Googelen hoe je zoiets banaals als een foto moet uploaden... NOT. De zoekfunctie via google werkt beter dan die van het forum. dus kiaclub.nl+zoek term. Dat is al meermalen uitgelegd en ik doe slechts een voorzetje. Het antwoord hoe je hier foto's plaatst staat daar namelijk tussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Volgens mijn bekrompen mening lijkt me dat op een forum gewoon een upload functie hoort te hebben, zoals alle andere beetje serieuze fora.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Volgens mijn bekrompen mening lijkt me dat op een forum gewoon een upload functie hoort te hebben, zoals alle andere beetje serieuze fora.. Deze fora wordt betaald vanuit sponsering, een grote opslag is onbetaalbaar. Er zit geen winstprincipe op dit forum... Jammer jongen, maar je naam doe je eer aan, in je beantwoorden ben je steeds weer creatief. Als je serieus genomen wilt worden, doe wat meer moeite.. Fijn weekend! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Ik zit op diverse forums die ik als serieus beschouw en geen van allen geven ze de mogelijkheid tot upload omdat dit zoveel bandbreedte kost dat ze dan niet meer GRATIS aangeboden kunnen worden... Overigens heeft heel deze discussie dan weer niets met wielsloten te maken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Deze fora wordt betaald vanuit sponsering, een grote opslag is onbetaalbaar. Er zit geen winstprincipe op dit forum... Jammer jongen, maar je naam doe je eer aan, in je beantwoorden ben je steeds weer creatief. Als je serieus genomen wilt worden, doe wat meer moeite.. Fijn weekend! Als ik serieus genomen wil worden? Hahaha wat een onzeker mannetje moet jij zijn als je bij dit soort onderwerpen al over serieus genomen wordt begint, jij ook een fijn weekend! Serieus genomen worden op een gratis Kia forum lol, goeie grap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 ik begrijp niet echt welk punt je probeert te maken. Zou jij bijvoorbeeld een betaald forum willen hebben en daarmee betere (lees meer) mogelijkheden? Ik ben een vrij onzeker persoon, dat klopt je hebt dat goed ingeschat. ( Complimenten.. ) Ik vind het belangrijk dat als ik een onderwerp start serieus genomen wordt en daarbij hulp of gerichte oplossingen krijg aangeboden en daarmee verder kan. Dat is ook mede een reden voor mij om op dit forum actief te zijn. Daarnaast natuurlijk voor de fun. De meeste leden hier kennen elkaar ook persoonlijk omdat er naast het forum ook een actieve groep helpt in 'real life'. Daarnaast hebben enkele elkaar al ontmoet en afgereisd naar monaco om een proefrit te maken of zoals ik samen met Smart, Bigwade en Warmentuuter naar Kia Nederland om met de nieuwe C'eed te rijden en daarover te schrijven. Jammer dat je zo actief reageert met negatieve berichtgeving. (zie ook andere onderwerpen waarin je gereageerd hebt) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Volgens mijn bekrompen mening lijkt me dat op een forum gewoon een upload functie hoort te hebben, zoals alle andere beetje serieuze fora.. Kijk eens in het garagedeel, daar kun je plaatjes posten wat je wil. Wat is nou het probleem ? Daarnaast kun je gewoon plaatjes in je bericht plaatsen. Bij de laatste update van het forum is aan het licht gekomen dat bij sommige systemen en browsers de editor niet of niet goed werkt, zoals op deze mac met safari waarop ik dit tik, maar dat is dus tijdelijk. Met FireFox heb je dat probleem niet NB;Ik weet niet wat je onder serieus beschouwd maar dit is één van de meest actieve merk forums. En nog gratis ook. Gaan we terug naar het onderwerp. Ik snap geen reedt van wat je bedoeld met die slotjes en een foto zegt nou éénmaal meer dan 100 woorden. Aangezien op al die auto's de foute wielslotjes zitten behalve op die van je vriendin, zouden we daar graag een plaatje van zien, dus. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dikkeeric Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Als je deze bouten erop draait zit je altijd goed,komen ze nooit los. geen dank! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Ik vind er zo geen moer aan.....slotje erop? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Wielslotje ? Edit;voor het gemak even een plaatje: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Slotbouten of slotmoeren...? Hier de slotmoeren! Die heb ik zelf overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Handig hè, die plaatjes.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Beeldige plaatjes.....echt waar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Gaaaap, waar hadden we het ook alweer over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 We hadden het er over dat jij te lamlendig bent om een plaatje bij je verhaal te plaatsen om e.e.a. te verduidelijken. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Gaaaap, waar hadden we het ook alweer over? Wel bij de les blijven hé. Het ging hier over spliksplinternieuweachterwieldopslotboutwielmoeren. En omdat hier zo'n enorme keus in is laten we soms hier wat voorbeelden (plaatjes) zien !!!! Grtz. Specialmade 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts