Ga naar inhoud

Goedkope all-risk voor Picanto


John Kanon

Aanbevolen Berichten

Ik betaal 18.43 per maand voor mijn Picanto,all-risk,130 euro eigen risico,max. 12.000 km/jaar en 1200 euro accessoires,wel 15+ schadevrije jaren.

Zoek geen goedkopere,maar was gewoon nieuwsgierig of er rijders nog goedkoper uit zijn.

Bij een grote schreeuwer (Ditz*) zou ik 30 euro kwijt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben 23 nogwat kwijt met 17+ jaar schadevrij (trede18 ofzo?) en 25.000km/jaar.

Maakt deel uit van een polis-pakket.

Auto-verzekering is dus niet het goedkoopst, maar icm mijn andere verzekeringen is het totaal wel het laagst.

En uitkeren doen ze bij Klaverblad snel, helaas wet ik dat wel uit ervaring :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is altijd leuk die kleine goedkope maatschappijtjes, tot het op betalen aankomt. Ik betaal liever 10 of 20 euro meer maar heb wel m'n geld binnen een week op m'n rekening staan als er wat gebeurt is. 

Polis is ondergebracht bij 2 van de grootste verzekeringsmaatschapijen in Europa en kan wel een week of langer op mijn geld wachten,mocht het ooit zover komen,maar nog nooit schade gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik betaal €35-, all risk, incl. accessoire voor €1500-, en ongevallen inzittende dekking en met 5 schadevrije jaren.

En grote stad, ik dacht ook dat de premie dan net iets hoger was...

 

Wij betalen € 22,77 voor de Picanto (all risk) incl. accessoires en inzittende verzekering.

Verzekering loopt bij Allianz. Vergelijk die maar eens !.

Suc6

 

Grtz.

Specialmade

Link naar reactie
Delen op andere sites


Independer? Hahaha dat is helemaal oplichterij. Management en medewerkers bezitten 23% van de aandelen en de rest is in handen van Achmea. Weinig independent aan Independer... 

Dat weet ik ook wel,maar wel handig,velen betalen onnodig veel.Via Independer betaal ik iets meer dan de helft van wat ik bij Achmea moest betalen....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat weet ik ook wel,maar wel handig,velen betalen onnodig veel.Via Independer betaal ik iets meer dan de helft van wat ik bij Achmea moest betalen....

kan altijd goedkoper, Independer heeft ook een strijkstok  :-)

 

Kijk s bij de anwb,   20 euro/per maand met 25 schadevrije jaren

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat weet ik ook wel,maar wel handig,velen betalen onnodig veel.Via Independer betaal ik iets meer dan de helft van wat ik bij Achmea moest betalen....

 

Daar heb je gelijk in, je krijgt wel mooie korting als je via hun een polis afsluit.. 

 

 

Ik heb het even opgezocht wat wij betalen ( ook via Independer trouwens  :wink: ): 48,30 all risk, 12.000km p/j, eerste 3 jaar nieuwwaarde regeling, ruitschade dekking en vervangend vervoer. Ik heb altijd in een auto van de zaak gereden en de andere auto stond op mijn naam dus mijn vriendin heeft maar 3 schadevrije jaren, vond het alsnog een nette premie...

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat misschien ook handig is om te controleren of je bij schade zelf de reparateur kan kiezen of dat je naar een bij de verzekering aangesloten herstelbedrijf moet ;) dit in verband met herstellen met originel kia onderdelen ;)

ik zit al meer dan 20 jaar bij Centraal Beheer, niet de goedkoopste maar hele goede ervaring mee, ook zoals Creative aangeef 3 jaar nieuwwaarde regeling en alles erop en eraan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar heb je gelijk in, je krijgt wel mooie korting als je via hun een polis afsluit.. 

 

 

Ik heb het even opgezocht wat wij betalen ( ook via Independer trouwens  :wink: ): 48,30 all risk, 12.000km p/j, eerste 3 jaar nieuwwaarde regeling, ruitschade dekking en vervangend vervoer. Ik heb altijd in een auto van de zaak gereden en de andere auto stond op mijn naam dus mijn vriendin heeft maar 3 schadevrije jaren, vond het alsnog een nette premie...

 

Je kan via je werkgever bij de leasemaatschappij info krijgen over je schadeverleden van de auto,s waar je in reed (of gereden hebt) , die jaren tellen wel degelijk mee bij je schadevrije jaren die je hebt opgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan via je werkgever bij de leasemaatschappij info krijgen over je schadeverleden van de auto,s waar je in reed (of gereden hebt) , die jaren tellen wel degelijk mee bij je schadevrije jaren die je hebt opgebouwd.

 

Hier staat alles wat je moet weten over het aantonen van schadevrije jaren.

Suc6

 

Grtz.

Specialmde

Link naar reactie
Delen op andere sites


Behoorlijke verschillen toch,volgens Independer had ik de goedkoopste en daar lijkt het ook op.

Het is wel behoorlijk kale all-risk,geen inzittenden verzekering (moeten ze zelf maar regelen,zit er 999 van de 1000 keer alleen in) en nieuwwaaarde is ook maar 1 jaar,maar je moet m.i. ook niet elk detail willen verzekeren is ook het advies van div. consumentenorganisaties,veel mensen zijn oververzekerd.

Als je van jezelf weet dat je meer risico loopt dan een ander,om wat voor een reden dan ook,of dat je je financieel geen schade kunt permiteren,dan is het inderdaad beter een wat uitgebreidere verzekering te nemen en wat meer te betalen.

Heb ik ook 8 jaar gedaan,achteraf voor niets,( 1000 euro kunnen besparen) nu maar iets eenvoudiger,meeste is gedekt.

Uiteraard kan het ook zijn dat het je een beter gevoel geeft,dan ook zeker doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Ik betaal 18.43 per maand voor mijn Picanto,all-risk,130 euro eigen risico,max. 12.000 km/jaar en 1200 euro accessoires,wel 15+ schadevrije jaren.

Zoek geen goedkopere,maar was gewoon nieuwsgierig of er rijders nog goedkoper uit zijn.

Bij een grote schreeuwer (Ditz*) zou ik 30 euro kwijt zijn.

en waar loopt deze verzekering?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Morgen mag ik de nieuwe kleine ophalen voor mijn vrouw.

Vandaag afgesloten bij All Secur via Independer All Risk met inz verz €100,= eigen risico voor €27,71 per maand en geen poliskosten met BM trede 18.

Mijn Mazda 3 kost €35 50. Ik vond het verschil redelijk. 

Maar lezende door jullie antwoorden had ik misschien nog wat mogen zoeken :?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...