Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo Kia Club Leden,

Jeroen heeft mij gevraagd mezelf voor te stellen omdat ik vorig jaar, gisteren dus Lid geworden ben. Daarom maak ik ook maar meteen gebruik van de gelegenheid om iedereen veel probleemloze en prettige kilometers te wensen in het nieuwe jaar.

Wie is DIGGER? Ik heet Peter en heb als hobby Extreem Off Road rijden, zo heb ik in een grijs verleden de naam Digger gekregen. Ik probeer zoveel mogelijk het graafwerk aan de auto over te laten maar soms ontkom ik er niet aan zelf in het zand te bijten.

Ik ben sinds een week de gelukkige eigenaar van een Sorento 2.4 uit 2004 met 145.000 km NAP op de teller. In 2008 is er bij 67.000 km een nieuwe fabrieksmotor in gekomen. Als het goed is kan deze auto nog een tijdje mee.

Ik ben van plan de auto beter aan te passen aan Off Road gebruik, ik hoop dat er leden zijn die mij hierover tips kunnen geven. Ik ben nu in Tsjechië met de Kia en heb de eerste kilometers Off Road en in de sneeuw erop zitten.

Posted

Hallo Peter 

Welkom hier op het forum 

ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar

heel veel plezier met je Sorento Mischien nog wat fotos posten (zijn e gek op hier ) om het plaatje compleet te maken 

hopenlijk krijg je antwoord op je vragen en anders stel ze gerust in het daarvoor bestemde forum deel

en hou ons op de hoogte van je aanpassingen 

Posted

@Digger,

 

Welkom op dit forum en veel rij- en leesplezier.

Zeker met een nieuwe motor in de Sorento zal

het rijplezier zeker 100% zijn. Ook voor jou de

beste wensen voor 2014, en daarna.....  :-)

 

Grtz.

Specialmade

Posted

@specialmade en @xtra40

Dank julie voor het hartelijk welkom. Ik zal snel een paar leuke plaatjes plaatsen.

Ben nu bezig met de site te verkennen.

Keep rolling

DIGGER uit NB

Posted

hallo digger

 

allereerst nog de beste wensen voor 2014 en welkom op het forum

ik denk dat jij een van een weinige bent die zijn sorento lekker de bagger in stuurt en dat is leuk

heel veel leesplezier hier

 

 

gr patrick

  • Like 1
Posted

Digger, welkom op het forum....veel lees- en postplezier!

Posted

hallo digger

 

allereerst nog de beste wensen voor 2014 en welkom op het forum

ik denk dat jij een van een weinige bent die zijn sorento lekker de bagger in stuurt en dat is leuk

heel veel leesplezier hier

 

 

gr patrick

 

 

ho, ho,  vlak "onze" Lique niet uit!

Zie hier de foto's van de "Sorie" door de modder

 

Grtz.

Specialmade

  • Like 2
Posted

Zij gebruikt toch mudspray......? mud_zps1527c290.jpg

 

 

 

 

Ik duik ook maar even..... ModderduikenGif.gif

  • Like 2
Posted

ho, ho,  vlak "onze" Lique niet uit!

Zie hier de foto's van de "Sorry" door de modder

 

Grtz.

Specialmade

S O R I E :)

Posted

Liek doet vlakke bospaadjes met de honden dacht ik.

 

 

 

"duik"

Hobbelige bospaadjes, maar te weinig hobbelig om het off road te noemen . :-)

Digger...welkom! Ik weet niet hoe je engels is, maar er is ook een internationaal Sorentoforum en daar zitten wel wat jongens bij die hun Sorento helemaal spik en span voor het echte off road werk hebben. www.sorentonation.com.

  • Like 1
Posted

ho, ho,  vlak "onze" Lique niet uit!

Zie hier de foto's van de "Sorry" door de modder

 

Grtz.

Specialmade

ha ha nee dat doe ik zeker niet.... ik zei ook 1 van de weinige...  want zoveel zijn er niet hier op het forum die hun sorento zo vies maken

  • Like 2
Posted

ow wat raar een post waar ik nog niet op gereageerd heb :P nou bij deze dus, welkom en veel plezier op het forum, ik ben nogal een stil en verlegen typje ;)

Posted

ow wat raar een post waar ik nog niet op gereageerd heb :P nou bij deze dus, welkom en veel plezier op het forum, ik ben nogal een stil en verlegen typje ;)

 

Ben je alweer vergeten je medicijnen in te nemen ?   :-) :-)

 

Grtz.

Specialmade

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...