Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Kia Club Leden,

Jeroen heeft mij gevraagd mezelf voor te stellen omdat ik vorig jaar, gisteren dus Lid geworden ben. Daarom maak ik ook maar meteen gebruik van de gelegenheid om iedereen veel probleemloze en prettige kilometers te wensen in het nieuwe jaar.

Wie is DIGGER? Ik heet Peter en heb als hobby Extreem Off Road rijden, zo heb ik in een grijs verleden de naam Digger gekregen. Ik probeer zoveel mogelijk het graafwerk aan de auto over te laten maar soms ontkom ik er niet aan zelf in het zand te bijten.

Ik ben sinds een week de gelukkige eigenaar van een Sorento 2.4 uit 2004 met 145.000 km NAP op de teller. In 2008 is er bij 67.000 km een nieuwe fabrieksmotor in gekomen. Als het goed is kan deze auto nog een tijdje mee.

Ik ben van plan de auto beter aan te passen aan Off Road gebruik, ik hoop dat er leden zijn die mij hierover tips kunnen geven. Ik ben nu in Tsjechië met de Kia en heb de eerste kilometers Off Road en in de sneeuw erop zitten.

Geplaatst

Hallo Peter 

Welkom hier op het forum 

ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar

heel veel plezier met je Sorento Mischien nog wat fotos posten (zijn e gek op hier ) om het plaatje compleet te maken 

hopenlijk krijg je antwoord op je vragen en anders stel ze gerust in het daarvoor bestemde forum deel

en hou ons op de hoogte van je aanpassingen 

Geplaatst

@Digger,

Welkom op dit forum en veel rij- en leesplezier.

Zeker met een nieuwe motor in de Sorento zal

het rijplezier zeker 100% zijn. Ook voor jou de

beste wensen voor 2014, en daarna.....  :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

@specialmade en @xtra40

Dank julie voor het hartelijk welkom. Ik zal snel een paar leuke plaatjes plaatsen.

Ben nu bezig met de site te verkennen.

Keep rolling

DIGGER uit NB

Geplaatst

hallo digger

allereerst nog de beste wensen voor 2014 en welkom op het forum

ik denk dat jij een van een weinige bent die zijn sorento lekker de bagger in stuurt en dat is leuk

heel veel leesplezier hier

gr patrick

• Like 1
Geplaatst

Digger, welkom op het forum....veel lees- en postplezier!

Geplaatst

hallo digger

allereerst nog de beste wensen voor 2014 en welkom op het forum

ik denk dat jij een van een weinige bent die zijn sorento lekker de bagger in stuurt en dat is leuk

heel veel leesplezier hier

gr patrick

ho, ho,  vlak "onze" Lique niet uit!

Zie hier de foto's van de "Sorie" door de modder

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Zij gebruikt toch mudspray......? mud_zps1527c290.jpg

Ik duik ook maar even..... ModderduikenGif.gif

• Like 2
Geplaatst

Zie hier de foto's van de "Sorry" door de modder

Grtz.

Specialmade

S O R I E :)

Geplaatst

Liek doet vlakke bospaadjes met de honden dacht ik.

"duik"

Hobbelige bospaadjes, maar te weinig hobbelig om het off road te noemen . :-)

Digger...welkom! Ik weet niet hoe je engels is, maar er is ook een internationaal Sorentoforum en daar zitten wel wat jongens bij die hun Sorento helemaal spik en span voor het echte off road werk hebben. www.sorentonation.com.

• Like 1
Geplaatst

Zie hier de foto's van de "Sorry" door de modder

Grtz.

Specialmade

ha ha nee dat doe ik zeker niet.... ik zei ook 1 van de weinige...  want zoveel zijn er niet hier op het forum die hun sorento zo vies maken

• Like 2
Geplaatst

ow wat raar een post waar ik nog niet op gereageerd heb :P nou bij deze dus, welkom en veel plezier op het forum, ik ben nogal een stil en verlegen typje ;)

Geplaatst

ow wat raar een post waar ik nog niet op gereageerd heb :P nou bij deze dus, welkom en veel plezier op het forum, ik ben nogal een stil en verlegen typje ;)

Ben je alweer vergeten je medicijnen in te nemen ?   :-) :-)

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...