DIGGER Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Hallo Kia Club Leden, Jeroen heeft mij gevraagd mezelf voor te stellen omdat ik vorig jaar, gisteren dus Lid geworden ben. Daarom maak ik ook maar meteen gebruik van de gelegenheid om iedereen veel probleemloze en prettige kilometers te wensen in het nieuwe jaar. Wie is DIGGER? Ik heet Peter en heb als hobby Extreem Off Road rijden, zo heb ik in een grijs verleden de naam Digger gekregen. Ik probeer zoveel mogelijk het graafwerk aan de auto over te laten maar soms ontkom ik er niet aan zelf in het zand te bijten. Ik ben sinds een week de gelukkige eigenaar van een Sorento 2.4 uit 2004 met 145.000 km NAP op de teller. In 2008 is er bij 67.000 km een nieuwe fabrieksmotor in gekomen. Als het goed is kan deze auto nog een tijdje mee. Ik ben van plan de auto beter aan te passen aan Off Road gebruik, ik hoop dat er leden zijn die mij hierover tips kunnen geven. Ik ben nu in Tsjechië met de Kia en heb de eerste kilometers Off Road en in de sneeuw erop zitten. Quote
xtra40 Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Hallo Peter Welkom hier op het forum ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar heel veel plezier met je Sorento Mischien nog wat fotos posten (zijn e gek op hier ) om het plaatje compleet te maken hopenlijk krijg je antwoord op je vragen en anders stel ze gerust in het daarvoor bestemde forum deel en hou ons op de hoogte van je aanpassingen Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 @Digger, Welkom op dit forum en veel rij- en leesplezier. Zeker met een nieuwe motor in de Sorento zal het rijplezier zeker 100% zijn. Ook voor jou de beste wensen voor 2014, en daarna..... Grtz. Specialmade Quote
DIGGER Geplaatst 1 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Januari, 2014 @specialmade en @xtra40 Dank julie voor het hartelijk welkom. Ik zal snel een paar leuke plaatjes plaatsen. Ben nu bezig met de site te verkennen. Keep rolling DIGGER uit NB Quote
mika kjelld Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 hallo digger allereerst nog de beste wensen voor 2014 en welkom op het forum ik denk dat jij een van een weinige bent die zijn sorento lekker de bagger in stuurt en dat is leuk heel veel leesplezier hier gr patrick 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Hallo Digger, Welkom op het forum en geniet van je Sorento met de bijbehorende hobby. Quote
Smart Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Digger, welkom op het forum....veel lees- en postplezier! Quote
Specialmade Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 hallo digger allereerst nog de beste wensen voor 2014 en welkom op het forum ik denk dat jij een van een weinige bent die zijn sorento lekker de bagger in stuurt en dat is leuk heel veel leesplezier hier gr patrick ho, ho, vlak "onze" Lique niet uit! Zie hier de foto's van de "Sorie" door de modder Grtz. Specialmade 2 Quote
bigwade Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Liek doet vlakke bospaadjes met de honden dacht ik. "duik" 3 Quote
Smart Geplaatst 1 Januari, 2014 Geplaatst 1 Januari, 2014 Zij gebruikt toch mudspray......? Ik duik ook maar even..... 2 Quote
Lique Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 ho, ho, vlak "onze" Lique niet uit! Zie hier de foto's van de "Sorry" door de modder Grtz. Specialmade S O R I E Quote
Lique Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 Liek doet vlakke bospaadjes met de honden dacht ik. "duik" Hobbelige bospaadjes, maar te weinig hobbelig om het off road te noemen . Digger...welkom! Ik weet niet hoe je engels is, maar er is ook een internationaal Sorentoforum en daar zitten wel wat jongens bij die hun Sorento helemaal spik en span voor het echte off road werk hebben. www.sorentonation.com. 1 Quote
mika kjelld Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 ho, ho, vlak "onze" Lique niet uit! Zie hier de foto's van de "Sorry" door de modder Grtz. Specialmade ha ha nee dat doe ik zeker niet.... ik zei ook 1 van de weinige... want zoveel zijn er niet hier op het forum die hun sorento zo vies maken 2 Quote
Specialmade Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 S O R I E Sorry oorzaak drank Grtz. Specialmade Quote
Jack_z Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 ow wat raar een post waar ik nog niet op gereageerd heb nou bij deze dus, welkom en veel plezier op het forum, ik ben nogal een stil en verlegen typje Quote
Specialmade Geplaatst 2 Januari, 2014 Geplaatst 2 Januari, 2014 ow wat raar een post waar ik nog niet op gereageerd heb nou bij deze dus, welkom en veel plezier op het forum, ik ben nogal een stil en verlegen typje Ben je alweer vergeten je medicijnen in te nemen ? :-) Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.