Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dank voor de tip, ik zal er rekenin mee houden. De goedkoopste knoppen met kabels heb ik gevonden voor 105 eur, iemand goedkoper? Hoop niet dat er invoerrechten overheen komen

Geplaatst

Ik had ze voor 60 euro, zonder invoerrechten!

Ze zitten erin..klusje van een uurtje en het werkt super.

Moet alleen nog een telefoon microfoon installeren en dat heb ik ook nog bluetooth via het stuur

Geplaatst

Zie op de vorige pagina voor de webshop, in korea besteld..

Voor vragen hoor ik het wel

Geplaatst

Hoe ga je dat doen met een microfoon?.. Ik wil het zelfse doen maar dan bij de picanto van mijn moeder. Radio vervangen en knoppen... Maar ik kan niets vinden over de microfoon..

Geplaatst

Dat ben ik ook nog aan het uitzoeken maar het moet kunnen, je kan gewoon een externe microfoon aansluiten op de originele superpack( bluetooth radio)

• Like 1
Geplaatst

Oh... Als dat zo is zal ik binnenkort maar weer eens langs de pimpmasters moeten, maar dan met de picanto.. Hahah

Geplaatst

thnx Eelco ik heb even gezocht en de onderdeel nummers gevonden, ik kom op 94$ dat is 67 eur, geen geld natuurlijk voor zo'n optie, voor de geïnteresseerde heb ik een foto erbij gedaan met onderdeelnummers die je moet invullen op www.koraps.com

post-14059-0-53129600-1397371565_thumb.png

• Like 1
Geplaatst

Ja dat klopt... Zo heb ik ze ook besteld, precies voor die prijs.

Ongeveer een weekje en dan heb je het in huis.

Voor de inbouw moet je even de goud kleurige bout aan de zijkanten van je stuur met een torx bitje losschroeven, dan kan je de toeter( en airbag) naar je toe halen en de rest zie je vanzelf..

Voor meer vragen hoor ik het wel.

Succes ermee, het is het geld zeker waard!

Geplaatst

Wil jij trouwens ook gebruik gaan maken van de bluetooth knoppen?

Geplaatst

ja ik hecht toch wel erg veel waarde aan die optie! Ik heb nog niet de mogelijk om die bluetooth knoppen te gaan gebruiken aangezien ik de normale radio heb, maar ik wil er toch nog een witson in gaan zetten en dan wil ik ze zeker kunnen gebruiken

• 4 weken later...
Geplaatst

wauw, typisch een geval waarbij het goedkoper is vanuit het productieproces om het in alle auto's in te bouwen dan voor sommige wel en sommige niet. doen ze bij software ook heel vaak en dan is het aanzetten puur een kwestie van een knopje omzetten (en licenties betalen), of in dit geval, een paar knopjes erin zetten. ook compleet logisch dat de dealer het niet weet. waarschijnlijk weet Kia (NL) het zelf ook niet. wat je alleen maar moet hopen dat dit niet in een volgende software update wordt uitgezet. want dat recht heeft Kia natuurlijk wel. je hebt er immers niet voor betaald. maar ik kan het iedereen adviseren om te doen. ik heb vanaf dat 1 cruise control en kan er niet meer zonder!

maar dan heb ik een vraagje. ik heb bv. geen start knopje, zou ik dat ook achteraf in kunnen bouwen? ik ben bv. aan het overwegen om een witson setje te kopen dus is het paneel deel geregeld. is het dan slechts een kwestie van het knopje te pakken te krijgen en de boel goed bekabelen?

Geplaatst

Om er een start stop knop in te maken is toch wel een beste verbouwing nodig

het begind al bij je contackt slot / stuurslot en dan al dir ontvsngers in de deurgrepen en zo

ik denk dat dat dan achter af niet te doen is of heel erg duur word

• 2 weken later...
Geplaatst

Kijk zojuist mijn pakketje binnen gekregen, ik wil het eigenlijk morgen op mijn gemak doen, maar misschien toch maar vanavond alvast want ik kan niet wachten haha

Foto-ZADPO7AW-D.jpg

Foto-AX7NLHDZ-D.jpg

• Like 1
Geplaatst

O heb jij je knopjes al binnen. Jaloers !!!

Ik nog niet.

Geplaatst

Je hebt ze iig binnen.

Ik verwacht ze volgende week binnen te hebben.

Daarna maar snel een afspraak maken met de Pimpmasters om ze in te laten bouwen.

Dus ik moet nog even geduld hebben.

Geplaatst

Succes met inbouwen.

Ik laat het door de Pimpmasters doen.

De cruise control zal me ook nog wel lukken om zelf in te bouwen maar heb ook gelijk een radio met Bluetooth op de kop getikt en daar moet nog een microfoon op aangesloten worden.

De Pimpmasters hebben toch net iets beter gereedschap in huis om dat vakkundig te monteren. Vandaar.

Geplaatst

ja helemaal gelijk heb je, ik vind het erg leuk om zelf te doen en ben er erg secuur mee, ook zelf de spiegel module ingebouwd en geeft een erg leuke voldoening!

Geplaatst

ja helemaal gelijk heb je, ik vind het erg leuk om zelf te doen en ben er erg secuur mee, ook zelf de spiegel module ingebouwd en geeft een erg leuke voldoening!

Is ook leuk. Ik heb mijn eigen speakers vervangen en een sub ingebouwd. Werkt prima maar de kabelsplitters die ik gebruikt heb kan de goedkeuring van de Pimpmasters niet wegdragen :)

Het werkt wel goed maar ik geef toe dat het geen schoonheidsprijs verdient.

Geplaatst

ik deed het vroeger ook nog weleens op die manier, nu alleen nog met de soldeerbout en elektriciteits tape en het liefste krimpkous. Erg zuinig op mijn Rio en wil hem perfect hebben haha

Geplaatst

Kijk zojuist mijn pakketje binnen gekregen, ik wil het eigenlijk morgen op mijn gemak doen, maar misschien toch maar vanavond alvast want ik kan niet wachten haha

Foto-ZADPO7AW-D.jpg

Foto-AX7NLHDZ-D.jpg

Ik wil de pret niet bederven, maar de rechterkant daar ontbreekt toch wel wat zoals de speedlimiter aan/uit zetten en cruise controle aan/uit zetten.

Ben je zeker dat alles klopt dat je ontvangen hebt?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...