Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, er is een technisch zonemaneger van de importeur van Kia Nederland met me meegereden en vermeld in zijn rapport:

'Tijdens deze testrit zijn geen afwijkingen geconstateerd. Uw Kia Picanto is technisch in orde bevonden, deze voldoet aan de fabrieksspecificaties'. 

Daar zakte mijn broek van af. Later via communicatie met mijn advocaat van de rechtsbijstand is de zin toegevoegd zoals ik al eerder vermeld heb:

'De trillingen die uw cliënt ervaart is een producteigenschap'

Snappen jullie nou in wat voor situatie ik nu zit? Vandaar dat ik jullie hulp inroep om een ritje met 1 van jullie Picanto's te rijden.

Geplaatst

Aha, wat was het lang stil.  :-)

Even jullie allen nog bedanken voor het lezen van mijn topic en de reacties.

Andere dealer geweest en die vond dat ik met dit probleem terug moest naar de dealer waar ik em gekocht heb. Als het nodig is ga ik t nog een keer proberen bij een andere dealer.

Heb verslag binnen van expert, t lijkt dat het niet zo gunstig is voor mij maar heb nog tijd om te reageren

Geplaatst

andere dealer geweest en die zei dat je naar je eigen dealer moest, maar heeft die andere dealer wel het trillen gemerkt dan ? of hebben ze niet eens de moeite genomen om het te testen ?

Geplaatst

ik moet eerlijk zeggen dat ik het een steeds vager verhaal gaat vinden ? experts , dealers en niemand merkt het behalve jij zelf , je eigen dealer zal vast toch wel kunnen regelen dat er een gelijke auto komt en dan daar samen in rijden, en wie weet hebben alle picantos met automaat hetzelfde maar ben jij er gevoeliger voor en ervaar dat als vervelend ? zoals bram al vroeg wat staat er in het rapport van de expert ?

Geplaatst

andere dealer geweest en die zei dat je naar je eigen dealer moest, maar heeft die andere dealer wel het trillen gemerkt dan ? of hebben ze niet eens de moeite genomen om het te testen ?

Heeft netjes de tijd genomen en proefrit gemaakt

Geplaatst

Ik kan niet veel vertellen over het rapport omdat onderzoek nog gaande is maar ik kan wel dit vertellen dat de deskundige in 3 auto's heeft gereden met trillingen.

Ik snap en respecteer dat er Picanto automaat rijders zijn die niet betrokken willen worden in mijn zaak maar als je geen problemen hiermee hebt dan kun je altijd reageren met een persoonlijk berichtje.

• 2 weken later...
Geplaatst
Na de zitting doet de commissie een uitspraak, dit gebeurt schriftelijk. 

Enkele weken na de zitting ontvangt u de uitspraak per post. 

(Ik mag aannemen dat je die dan in zijn volledigheid hier post ?)

De uitspraak van De Geschillencommissie geldt voor beide partijen. 

De uitspraak moet altijd worden nagekomen, u kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan.

(Ook kunt u de uitspraak voorleggen aan een gewone rechter.

Soms vindt de rechter dat de procedure van De Geschillencommissie niet eerlijk (redelijkheid en billijkheid) is gegaan. In dat geval geldt de uitspraak van De Geschillencommissie niet meer.)

(Er is dus nog een optie als je het niet met hun beslissing eens bent)

Geplaatst

er zijn geslachten die trillende dingen juist wel fijn vinden maar ik heb nog nooit een Picanto in zo een erotische folder zien staan ;)

• Like 1
Geplaatst

heb gisteren en vandaag een picanto te leen gehad was wel geen automaat en ik vond hem ook erg trillen maar dat kwam waarschijnlijk om dat het een 3 cillinder was erg irritant  rijden is dat 

Geplaatst

heb gisteren en vandaag een picanto te leen gehad was wel geen automaat en ik vond hem ook erg trillen maar dat kwam waarschijnlijk om dat het een 3 cillinder was erg irritant  rijden is dat 

dat is gewenning ? een Mercedes rijd ook beter dan een pica ? tis maar net welke auto je zelf kiest, ik heb onlangs in een Rio meegereden en ja dan merk je inderdaad wel dat het allemaal toch beter is, maar dat is een keuze die een mens maak en een prijskaartje wat er dan bijkomt, ik heb de pica gekozen omdat ik iedere dag ongeveer 40 kilometer rij, woon werk verkeer en ik ben alleen ( begrijp nog steeds niet hoe dat kan ;):) als ik meer kilometers zou moeten maken of een gezin te vervoeren had zou ik ook een ander model gekozen hebben

Geplaatst

ik denk niet dat ik er aan zou kunnen wennen 

verder is het een super lekker autotje zelfs met dat kleine motortje super rap 

wegligging is goed het geluid is prut maar dat is in de rio ook (ondanks dat er maar 550 kilometrr op de teller stond en de dealer er een witson radio in had gezet)

als ik ooit kleiner moet of ga (als de kinderen de deur uit zijn ) dan denk ik dat het wel een picanto word alleen dan met een 4 cilinder

ik ben nog al een piet lut met kraakjes en trilinkjes en rameltjes dusdaar zou ik niet aan gaan wennen en als je dat van je zelf weet dan moet je dat gewoon niet doen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...