Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo!

Ik ben op dit forum gestoten terwijl ik op zoek ben naar informatie over Kia in het algemeen en de Carens IV in het bijzonder.

Ik ben een man van 61 en leef nabij de Vlaamse Kust, niet zo heel ver van Zeeuws-Vlaanderen.

De Carens 1.7CRDi met automaat werd vorige week besteld en zal volgens de dealer in ca 5 maanden geleverd worden, mogelijks zelfs eerder. Hopelijk heeft hij gelijk.

Momenteel rij ik met een Touran 1.9 TDI 105 pk met DSG-automaat die de kaap van de 200.000km nadert en ook al ruim 8 jaar onze toeverlaat is. Wij twijfelden tussen de Touran en de Carens maar de prijs, de uitrusting en de garantie zijn bij de Carens stukken beter. Ook wordt de Touran binnen ongeveer 1 jaar vernieuwd, een nieuwe zou dus snel oud ( en out) lijken.

Wij geruiken de auto ook om een caravan te trekken, ik ben nu al razend benieuwd hoe de Carens zal aanvoelen. Caravantrekker.nl geeft de Carens alvast voordeel tegenover de Touran.

CU

jmo

Gast e49memling
Geplaatst

Welkom, West-Vlaming, mo vent toch. Of toch nog Oost-Vlaanderen?

Ik heb ook even aan een carens gedacht, maar een zo grote auto leek niet meer nodig met volwassen kinderen die hun eigen weg gaan.

Er is blijkbaar veel verschil in leveringstijd, afhankelijk van model. Voor de Ceed spraken ze van 3 maand; Voor de sportage zelfs van 9 maand tot een jaar...

Geplaatst

O-VL reikt toch niet in de buurt van 't zeetje? dus W-VL :wink:

Gast e49memling
Geplaatst

O-VL reikt toch niet in de buurt van 't zeetje? dus W-VL :wink:

Had gekund, Maldegem in het uiterste noord-westen ligt aan Zeeuws-Vlaanderen en maar op een 12-tal km van de kust.

Maar toch... welkom. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...